Toni Topaz:
Mikor elhúzódtam Cheryltől gyorsan felnéztem és láttam, hogy FP áll az ajtónál összekulcsolt karokkal. Szúrós tekintetten nézett rám, amire felkeltem az ágyból és odamentem hozzá.
- Menjünk a nappaliba. - suttogtam neki, amire nem válaszolt semmit hanem el is indult oda.
- Nemsoká visszajövök. - mondtam Cherylnek, ő csak bólogatott utána bezártam az ajtót és odamentem Fp-hez.
- Mi olyan fontos FP? - kérdeztem tőle a szemeimet forgatva.
- Azt mindjárt elmondom, de előtte mondd el mit keres itt Cheryl Blossom. - mondta nekem ingerülten.
- A suliban a Ghoulisok megverték én meg idehoztam, hogy ápoljam. - mondtam Fp-nek.
- Nem jól tetted Toni, mert én nem adtam rá engedélyt. - mondta Fp.
- Hagyjuk már ezt, eddig nem is voltál itt! - ordítottam vele.
- Csillapodj le Toni, most azonnal hazaviszed vagy én fogom. - mondta Fp ingerülten.
- Én nem viszem vissza, ahogy te sem. - mondtam neki.
- De igen Toni! - mondta Fp, majd elindult a szoba felé. Mikor odaért én a nyomában voltam, mikor kinyitotta az ajtót láttuk, hogy Cheryl a ajtó mellett ül.
- Mindent hallottam, nem kell elvinnetek majd én megyek. - mondta Cheryl.
- Jól teszed. - mondta Fp.
- Ne menj Cheryl. - mondtam neki, de erre egy szót sem válaszolt hanem megfogta a cuccait és kiment a bejárati ajtón.
- Elérted amit akartál, de ha bármi baja esik akkor szembenézhetsz a következményekkel Fp! - mondtam neki ingerülten, majd meglöktem.
- Toni, ő nem tartozik közénk és semmi sem lehet köztetek. - mondta nekem.
- Annyira bölcs vagy, le a kalappal. Mi ez a duma, ne akarj az apám lenni aki elhagyott vagy a nagybátyám aki állandóan vert majd az utcára dobott. - mondtam neki, miközben a falba ütöttem ököllel.
- Nem vagyok olyan mint ők, csak próbálom védeni a Serpenteket. - mondta Fp.
- Nagyon szarul csinálod, mert a fiad is egy olyannal jár aki nem Serpent. - mondtam neki szarkasztikusan.
- De Betty Serpent, ahogy az anyja Alice is. - mondta nekem.
- Mióta Serpent Betty? csak mert nem voltam a beavatásán. - mondtam neki.
- Azért, mert pont azon a napon volt amikor az ex csajod halálának az évfordulója van. - mondta Fp.
- Remek, ezt is felhoztad hát gratulálok Fp. - mondtam neki, majd ingerülten kimentem a házból. Pont ekkor jött szembe velem Jughead és Betty.
- Mi a baj Toni? - kérdezte Jughead.
- Veletek nem beszélek erről, szóval kopjatok le. - mondtam ingerülten, utána felültem a motoromra, hogy elmenjek innen.
- Hová mész? - kérdezte Jughead.
- Mintha annyira érdekelne téged, inkább menj és csinálj gyereket Bettynek. - mondtam neki, majd beindítottam a motort és elindultam.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.