10. Fejezet

135 6 0
                                    





Toni Topaz:





A teremben, valamilyen átnevelő táborról szóló filmet néztek. Bementem és elkezdtem Cherylt keresni a sok lány között.


- Cheryl itt vagy? ha igen, akkor kérlek válaszolj. - mondtam halkan, mert féltem, hogy valamelyik itt dolgozó meghall engem. Nem sokkal később láttam, hogy valaki felállt az egyik székről és elkezdett felém közeledni. 

- Toni? - kérdezte egy ismerős hang.

- Igen én vagyok az. - mondtam neki, amire a karjaimba futott és szorosan magához ölelt.

- Miért vagy itt? - kérdezte Cheryl.

- Miattad, megakarunk menteni Betty és Jughead is itt van... mielőtt folytattam volna a mondani valómat, az ajkai az enyémre tapadtak. Én vissza is csókoltam, pár perccel később hallottam ahogy valaki bejön. Megfordultam és az egyik itt dolgozó állt ott...





Cheryl Blossom:





Miss Woodhouse idegesen nézett rám és Tonira, mivel megfogta a kezem. Megakart volna ütni, de Toni nem engedte neki és utána elkezdtünk futni a folyosókon. Körülbelül tíz perc után egy ablak előtt álltunk meg, ahol Betty és Jughead álltak.


- Cheryl, mennünk kell. - mondta Betty, erre én csak bólogattam és utána kimásztunk az ablakon. Elkezdtünk futni, de közben hallottam ahogy követnek minket. Végül sikerült odaérnünk a kocsihoz és beültünk, majd el is indultunk.





Toni Topaz:





Körülbelül egy óra múlva megérkeztünk a házamhoz ahol ki is szálltam, Cherylt pedig kiemeltem a kocsiból mivel már aludt. 


- Jó éjt Topaz, ne szexeljetek hangosan. - mondta Fangs grimaszolva.

- Menjetek inkább haza! - mondtam neki ingerülten, majd becsaptam a kocsiajtót amire Cheryl fel is ébredt.

- Basszus, bocs Cheryl nem akartalak felkelteni. - mondtam neki.

- Nem baj, egyébként köszönöm, hogy kimentettél onnan. - mondta Cheryl mosolyogva.

- Meg kellett tennem, mármint bejössz nekem és nem hagyhattam, hogy ott rohadj meg. - mondtam neki miközben bementünk a házamba és a kanapéra fektettem.

- Bejövök neked Toni? - kérdezte Cheryl grimaszolva.

- Igen, mármint nem tudom jelentett-e neked az a csók bármit is. - mondtam Cherylnak.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now