Toni Topaz:
A fiúkkal beszélgettünk, de közben elkezdtem aggódni Cheryl miatt mert elég régóta öltözik. Egyre idegesebb lettem, amit a fiúk is észrevettek.
- Toni mi a gond? - kérdezte Jughead.
- Aggódok Cherylért, túl régóta öltözik. - mondtam neki.
- Nyugi, menj és keresd meg mi itt maradunk. - mondta Fangs.
- Köszi srácok. - mondtam nekik, utána az öltözőhöz futottam és bekopogtam az ajtón. Nem érkezett válasz, viszont sírást hallottam ezért kinyitottam az ajtót és láttam, hogy Cheryl meztelenül fekszik a földön, a szemei pedig vörösek voltak, mivel sokat sírt.
- Cheryl, jól vagy? - kérdeztem tőle aggódva, majd odamentem és felakartam venni de megpofozott.
- MENJ INNEN! - ordibálta Cheryl.
- Kicsim, nyugodj meg Toni vagyok. - mondtam neki, amire a szemembe nézett és utána szorosan magához ölelt.
- Sajnálom. - mondta nekem sírva.
- Semmi gond, de kérlek mondd el mi történt veled kicsim. - mondtam neki nyugodt hangon.
- Éppen öltöztem és közben bejött valaki aki a földre tepert, utána levetkőztetett... - kezdte el mondani Cheryl.
- Nem kell kimondanod, mert tudom mit akarnál mondani. - mondtam neki, miközben a hátát simogattam.
- Veled megörtént már valaha Toni? - kérdezte Cheryl, elcsuklott hangon.
- Igen, de régen és nem szeretnék beszélni róla. - mondtam Cherylnek.
- Sajnálom. - mondta Cheryl.
- Nincs miért bocsánatot kérned, a legjobb ha felöltöztetlek és hazaviszlek. - mondtam Cherylnek, miközben összeszedtem a ruháit és segítettem felöltözni neki. Feladtam rá a vörös Serpent dzsekijét, utána megfogtam a kezét és elindultunk felfelé a többiekhez.
Jughead Jones:
A fiúkkal éppen sört ittunk, közben beszélgettünk de nem sokkal később láttuk ahogy Toni felénk jön Cheryllel.
- Toni, mi történt odalent? - kérdeztem aggódva.
- Erről most nem akarok beszélni, szóval hazamegyek Cheryllel. - mondta nekem Toni.
- Ahogy akarod, csak legyetek óvatosak. - mondtam Toninak.
- Nem messze lakok innen Jug, szóval feleslegesen nem kell aggódnod. - mondta Toni röhögve.
- Csak elővigyázatos vagyok Toni, talán a ghouliesok visszajönnek ki tudja. - mondtam Toninak összekulcsolt karokkal, de erre már nem válaszolt hanem kiment Cheryllel az ajtón. Nem sokkal később Betty odajött hozzám és megcsókolt.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.