6. Fejezet

141 8 0
                                    



Toni Topaz:





A fiúkkal a White Wyrmben ültünk és beszélgettünk, amikor hirtelen megszólalt a telefonom és megnéztem ki hív, de ismeretlen számról hívtak.


- Ki az? - kérdezte Jughead.

- Nem tudom, ismeretlen számról hívnak. - mondtam neki.

- Vedd fel! - mondta Sweet Pea és Fangs.

- Oké, felveszem. - mondtam nekik.

- Ki is hangosítod? - kérdezte Fangs.

- Persze, hogy nem. - mondtam nekik, majd felálltam az asztaltól és arrébb mentem onnan.


- Igen?

- Toni, te vagy az?

- Igen, miért keresel Cheryl?

- Gyertek a sulihoz.

- Miért?

- Kérlek, segítened kell!

- Akkor a fiúk minek jöjjenek?

- A banda akivel háborúztatok, bejött a suliba és elkezdtek lövöldözni.

- Te jó isten.

- Az öltözőben vagyok, Veronica és Betty meg nem tudom hol.

- Nyugi, azonnal megyünk! 

- Siessetek!


Leraktam a telefont, majd visszamentem a fiúkhoz.


- Vissza kell mennünk a suliba! - mondtam nekik, miközben elővettem a motorom kulcsát.

- Miért, óránk lesz? - kérdezte Sweet Pea, szarkasztikusan.

- Ez nem vicces. - mondtam neki.

- Akkor mi van? - kérdezte Jughead.

- A Ghoulisok megtámadták az iskolát! - mondtam nekik, amire felálltak ők is majd kimentünk a motorokhoz.

- Ki hívott? - kérdezte Fangs.

- Cheryl. - mondtam nekik.

- Uram isten, Betty is még a suliban van. - mondta Jughead.

- Nyugi, Cheryl azt mondta az öltözőben vannak. - mondtam neki, majd felültünk a motorunkra és elindultunk a suli felé.





Cheryl Blossom:





- Mit mondott TonI? - kérdezte Betty.

- Jönnek, gondolom akkor a Hobó palid is jön. - mondtam neki a szemeimet forgatva.

- Ez egyáltalán nem vicces, inkább maradjunk csendben mielőtt... - kezdte el mondani Veronica, de egy erős dübögést hallottunk az ajtón. Pár perccel később ki is nyílt, de aki bejött nem volt Serpent, hanem egy nő.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now