12. Fejezet

115 8 0
                                    




Néhány órával később:


Cheryl Blossom:



A kórház várótermében ülök a többiekkel, mivel még műtik Tonit és most arra várunk, hogy egy orvos idejöjjön. Betty Jughead vállára tette a fejét, majd el is aludt. Közben Sweet Pea és Fangs mellém ültek, hogy megpróbáljanak megnyugtatni.


- Minden rendben lesz Cheryl, mármint Toni elég erős lány és már élt túl rosszabbat is. - mondta nekem Fangs.

- Kösz Fangs, de nem tudok megnyugodni. - mondtam neki nyugtalanul.

- Legutóbb azért volt kórházban, mert Penny Peabody és a lidércek szétverték az utcán. - mondta Sweet Pea.

- Most miért kellett elmondanod neki haver, így is kivan akadva erre felhozod ezt. - mondta Fangs Sweet Peanek.

- Fangs, semmi gond. - mondtam neki.

- De igaza van Fangsnek, néha nagyon bunkó tudok lenni. - mondta Sweetpea a tarkóját vakargatva.

- Mégis ki ez a Penny Peabody, mármint Toni eddig nem beszélt róla velem. - mondtam nekik.

- A lidércek vezetője, akik az ellenségeink már évek óta. - mondta Sweet Pea.

- Mégis miért alakult ki köztetek ez a konfliktus? - kérdeztem tőle.

- Régebben, amikor még Toni Sarahval járt nos ő egy lidérc volt és titokban jártak. Azonban Penny ezt megtudta, megakarta ölni Tonit de Sarah feláldozta magát érte. De olyan okai is vannak amiket nem mondhatok el. - mondta Sweet Pea összekulcsolt karokkal. 

- Mégis miért nem? - kérdeztem tőlük.

- Mert te nem vagy Serpent, Cheryl. - hallottam meg Jughead idegesítő hangját.

- Mióta hallgatózol Hobo, mármint remélem tudod mekkora bunkóság. - mondtam Jugheadnek.

- Itt ülünk nem messze tőled Cheryl és mindent hallottam. - mondta nekem Jughead.

- Nem érdekel, szóval most húzz el innen. - mondtam neki ingerülten.

- Miért parancsolgatsz? - kérdezte tőlem.

- Mert megtehetem Hobo, most azonnal menj ki azon a kibaszott ajtón és eszedbe se jusson visszajönni. - mondtam neki ingerülten.

- Toni az egyik barátom és Serpent, te meg semmit sem változtál Cheryl mert ugyanaz a ribanc vagy mint ezelőtt. Nem értem miért mentett meg téged Archie a folyónál, jobb lett volna ha megfulladsz. - mondta Jughead. Ekkor előjött minden emlékem arról a napról, hogy Archie megmentett engem. Talán igaza van Jugheadnek, miért élek még? jobb lenne elmennem innen, Toni jobbat érdemel nálam. - gondoltam magamban, de hamarosan annyit hallottam ahogy valaki a nevemen szólít.

- Bemehetsz Tonihoz Cheryl. - mondta nekem Betty egy gyengéd mosollyal az arcán.

- Menjen valaki más, nekem ez most nem megy. - mondtam neki majd felálltam és kimentem az ajtón...




Betty Cooper:




Mikor Cheryl kiment az ajtón utána akartam menni, de Fangsék csak a fejüket rázták, hogy ne menjek. Sóhajtottam egy nagyot, majd elindultunk a kórterem felé de mielőtt bementünk volna megkértem Jugheadet, hogy beszéljünk egy kicsit négyszemközt amibe beleegyezett és arrébb mentünk a fiúktól.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now