19. fejezet

91 6 0
                                    





Toni Topaz:





Út közben, valaki egy zsákot rakott a fejemre ami nekem nagyon nem tetszett. Egy idő után hallottam, hogy megállt az autó és ki is szedtek belőle. Éreztem, hogy valaki megkötöz és elkezdtek hurcolni, nem sokkal később hallottam ahogy kinyitnak egy ajtót amin be is mentünk.


- Vegyétek már le ezt a szart rólam! - ordítottam idegesen, ezután végre levették és leültettek egy székre, ami nem volt messze attól amin Betty ült.

- Betty. - suttogtam neki, de eszméletlen volt és nem tudott válaszolni nekem.

- Most nem hall téged Toni, remélem hiányoztam. - mondta vigyorogva az aki elrabolt.

- Menj a francba Malachai! - ordítottam neki.

- Így kell beszélni az apáddal? - kérdezte tőlem.

- Igen, mégis mire számítottál? - kérdeztem unottan.

- Egy kis tiszteletre. - mondta Malachai.

- Azt várhatod. - mondtam neki a szemeimet forgatva, de mielőtt válaszolt volna bejött Penny és mindenki más kiment.

- Szia Toni. - mondta nekem Penny vigyorogva.

- Mit akarsz? - kérdeztem idegesen.

- Hogy végig hallgasd azt, amit mondani akarok utána kiviszlek innen titeket. - mondta Penny suttogva.

- Nem bízok benned. - mondtam Pennynek.

- Figyelj Toni, szar vagyok anyának de megpróbálom jóvá tenni. Nem saját akaratomból öltem meg Saraht, az apád kényszerített. - mondta nekem, miközben közelebb jött hozzám.

- Ha ezt be is veszem akkor is képtelen vagyok felfogni, hogy miért van viszonyod Cheryllel. - mondtam neki.

- A szerelmi életem, ne legyen téma egyébként nem tudom mi a bajod, mert már nem is vagytok együtt. - mondta Penny a szemeit forgatva.

- Idősebb vagy nála, szerinted ez mennyire normális? - kérdeztem tőle.

- Ha szeretsz valakit, nem a kor számít. - mondta Penny miután kioldozta Bettyt.

- Jó, inkább csak menjünk el innen. - mondtam neki, erre csak bólintott és kivitt minket a hátsó ajtóhoz. Miután kiértünk, beültünk Penny kocsijába és elhajtottunk onnan.





Penny Peabody:





Elhoztam Toniékat Thistlehousehoz, mert nem akartam a Serpentek területére menni. Bár Cheryl nem tudom, hogy mit fog mondani. - A gondolataimból Toni szavai hoztak ki.


- Mit keresünk itt? - kérdezte a szemeit forgatva.

- Toni, nem mehetek Serpent területre miért kérdezted meg, ha ennyire egyszerű a válasz. - mondtam neki a homlokomhoz csapva.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now