Cheryl Blossom:
Amikor bezártuk a kórterem ajtaját, Kevinnel odamentünk Toni ágya mellé és leültünk oda. Én megfogtam Toni kezét és közben éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe. Kevin egy gyengéd mosollyal rám nézett és megszorította gyengéden a másik kezemet, hogy megnyugtasson.
- Minden rendben lesz. - mondta nekem Kevin.
- De mi van, ha nem ébred fel Kevin? - kérdeztem tőle.
- Ne is gondolj ilyenre. - mondta nekem Kevin, majd megölelt.
- Köszönöm, hogy itt vagy Kevin. - mondtam neki, miközben a könnyeim elkezdtek folyni az arcomon. Kevin elkezdte simogatni a hátamat, hogy lenyugtasson.
- Nem kell megköszönnöd, mert erre valók a barátok. - mondta Kevin.
- Én itt fogok maradni vele, amíg nem tér magához. - mondtam Kevinnek.
- Rendben Cheryl, én is maradok. - mondta Kevin mosolyogva.
- Legalább megtudsz védeni. - mondtam neki, egy gyengéd mosollyal az arcomon.
- Meglátjuk. - mondta nekem miután elengedtünk az ölelésből...
Három héttel késpőbb:
Harmadik Személy:
Cheryl és Kevin nem hagyták el a kórházat, csak akkor amikor a Pop'sból hoztak maguknak enni, de akkor is egyikük bent maradt Tonival. Vittek be maguknak ruhát, és azokat amikre szükségük van. Toni még mindig kómában van, Kevin éppen elment a Pop'sba milkshakekért. Amíg Cheryl az ágy mellett ült és majdnem elaludt, amikor hirtelen érezte ahogy Toni megszorítja a kezét gyengéden. Cheryl odanézett Tonira és mosolygott.
Cheryl Blossom:
Rámosolyogtam Tonira, majd odahajoltam hozzá és megcsókoltam, de amikor kinyitotta a szemét elhúzódott.
- Te ki vagy? - kérdezte tőlem Toni.
- Toni nem vagy vicces, a barátnőd vagyok. - mondtam neki, de ő furcsán nézett rám.
- De én szingli vagyok. - mondta Toni meglepődve.
- Velem jársz Toni, hinned kell nekem. - mondtam neki, de ő félre nézett.
- Nem tudom, hogy ki vagy. - mondta Toni.
- Cheryl Blossom vagyok, ha nem hiszel nekem akkor mutatok képeket. - mondtam Toninak, majd elővettem a telefonomat.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.