Toni Topaz:
Fp elővett egy kést és ingerülten elindult felém, de sikerült arrébb lépnem így nem tudott megszúrni.
- Nem tudom, hogy mégis mi a bajod de el kell mennünk Cherylt megmenteni. - mondtam Fpnek.
- Apa állj félre, vagy a fiúk fognak ellökni az útból. - mondta Jughead, amire Fp nem mondott semmit hanem ingerülten elment.
- Mégis miért ekkora rohadék most az apád? - kérdezte Betty Jugheadet.
- Én sem tudom. - mondta Jughead.
- Jól van már szerelmespár, inkább menjünk és tudjuk meg hol van Cheryl. - mondtam ingerülten és utána kimentünk a motorokhoz.
- Menjünk az én házamba anya úgysincs otthon a gépemen megtudom keresni a helyet ahol Cheryl van. - mondta Betty miután felült Jughead mögé.
- Akkor menjünk. - mondtam nekik majd el is indultunk Bettyék háza felé.
Betty Cooper:
Mikor megérkeztünk a házamhoz és leszálltunk a motorról gyorsan kinyitottam a kulccsal a bejárati ajtót. Amikor sikerült kinyitnom az ajtót, utána elszaladtam a szobámba, hogy lehozzam a laptopomat. Levittem a nappaliba és a kanapéra ülve bekapcsoltam, hogy elkezdjek kutatni a hely után ahol Cheryl lehet.
- Mégis milyen nővérekről beszélt Cheryl nagymamája? - kérdezte Fangs.
- Ezt próbálom megtudni Fangs. - mondtam neki miközben e beírtam a keresőbe amit kellett. Nagyon sok mindent hozott ki, de amikor elkezdtem lentebb halani megláttam egy olyat ami felkeltette az érdeklődésemet ezért rákattintottam. Az oldalon írtak egy helyről ami nincs messze Riverdaletől. Az irgalmas nővérek intézménye ahol árvák vannak leginkább, de van átnevelő terápia is amit azokon végeznek el akik a saját nemükhöz vonzódnak. - A gondolataimból az hozott ki, hogy Jughead anevemen szólított.
- Betts, találtál már valamit? - kérdezte tőlem.
- Igen találtam, Toni gyere és nézd meg. - mondtam Toninak amire odajött hozzám és meg is nézte.
- Ezek szerint itt kell lennie. - mondta Toni miközben megigazította a dzskijét.
- Miért vagy ebben olyan biztos? - kérdezte Sweet Pea, pedig nem is tudja milyen helyről van szó.
- Betty talált egy helyet aminek a neve, Irgalmas Nővérek Intézménye ahol árvák és meleg gyerekek vannak. - mondta Toni.
- De Cheryl nem is leszbikus. - mondta Jughead.
- Ő leszbikus Jones, az anyja küldhette oda. - mondta Toni.
- Igazad lehet, mármint az anyja utálja Cherylt és az egyetlen dolog ami miatt odaküldhette az pont a leszbikusság. - mondtam neki.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.