43.rész

360 24 9
                                    

Jungkook:
A vakáció után persze hamar eltelt a nyár, mintha néhány nap lett volna. Főleg Jimin mellett.
A nyáron mint kiderült Jackson és Yugyeom szét mentek. Bár a dolgokat nem nagyon tudom, de a lényeg, hogy nem miattam. Azt hiszem.
Jackson állítólag nálunk tanít, míg Yugyeom inkább nem jött vissza egyenlőre, de tudom nem hagyja abba a tanítást.
Az új Évre minden megvan, de lelkem nem, mert tudom ezután a nagybetűs élet vár remélem Jimin-nel. Párom már nagyon izgatott azért, hogy végre iskolába megy utána dolgozhat. Bár inkább annak, hogy az utolsó év ez végre.
-Jungkook hol a boxerem?- kérdezte az évnyitóra készülve fel. Jimin egy ideje ide-oda fut, míg én csak egyhelyben ülök és hallgatom vagy nézem.
-Egyáltalán minek neked fekete boxer? Nem mindegy mi van alatta?-mosolyogva néztem végig rajta, ami miatt arca vörös lett.-Cuki ez a macis.
-De az tapad és nem fog látszani. -hajolt be lábam közé én pedig markoltam hajába-Na, ne most.
-Kis mackó.-mosolyogtam le rá haját engedve el. Szőkés barna tincsei hosszúak bár az én hajam is az, de neki valahogy szexin áll.
-Jungkook.-tolta arébb lábam.-Nem akarok késni.
-Oke-oke. Vedd fel az enyém ott van a fiókba.-gyorsan oda futott vette ki. Utána a fürdőbe és tér be ide a nyakkendővel.-Segítek

Gyorsan be kötöttem neki majd öltöztem fel és mentünk is. Egy óra igazgató beszéd után azt is végig hallgattam, hogy aki tavaly rossz volt hagyja abba... azaz én. Jimin mosolyogva csapot fenekemre én meg markolt meg neki. Bár nem tudom, hogy ez mire volt jó, de tetszett.
Ezután szépen beadtuk a dolgokat az évre és mentünk haza.

A délután hamar elment és lett este. Reggel pedig iskola. A nyáron meglett a motor jogsim is ezért motorral mentünk a suliba Jiminnel. Suttogás persze ment. Mert eddig úgy volt hihetetlen, hogy járjunk, de már nyíltan ki is mutassuk, ahogy Suga és Vernon is. Vernon mosolyogva támaszkodott Suga feje mellé, míg Suga unott fejjel fordult el, de füle vörös volt. Én és Jimin kézen fogva mentünk be ezzel kezdve el az évet boldogan.
Be lépkedve hallottam meg az igazgató hangját, ahogy engem szólít. Párom meleg kezèt engedve el, mentem oda beszélni vele. Jött a szokásos, hogy a pénz legyen meg és ne késsen, de az meglepett miszerint sport miatt támogat az iskola. Persze ha megyek minden meccsre.
Számomra ez egy szuper lehetőség mert nem kell aggódjak a pénz miatt és rendesen le is tehetem az iskolát.

Át gondolva ezt a lehetőséget boldogan mentem az órákra be.

Az első óra a szokásos volt, bár a tavalyi órák voltak mégis volt ami nehéz volt. Valahogy azt az évet más foglalta le nem a tanulás. Na vajon mi?
Jimin mosolyogva nézett rám én pedig vissza rà a tanár meg vágta fejemhez a krétát. Jimin ezen nevetet száját fogva be.
-Jeon Jeon-Guk tavaly már elmondtam ez az utolsó év. Nem arra van, hogy itt vigyorogjon.-mondta a tanár.
-Elnézést akkor sírok-vágtam vissza nevetve az meg mérgesen puffogva fordult vissza folytatva az óràt.-Nem, hogy örülne mosolyogva ülök az óráján.
Újra repült a Kréta, de hajoltam le előle.
-Jung-Guk irány az igazgatói!-mondta vörös fejjel. Be kell ismerjem vicces látvány.
Jól kezdem máris az iskolát, hiszen az első nap zavarnak az igazgatóiba.
-Jeon Jeon-guk-mondta az igazgató nevetve.-Miért is vagy itt?
-A tanárnő óráján mosolyogva ültem.-az igazgató nevetve fogta a fejét és engedett vissza, de hallottam ahogy a tanár hisztizve beszél neki. Nem lehetek mindenkinek kedvenc diák, alapon hagytam ott a tanárt.
Az ebéd szünetre lépkedve a fiúk már ott voltak. Úgy tettem mintha ideges lennék így mentem oda. Jimin rögtön nem értve mi a baj csúszott oda.
-Baj van? Ne haragudj .-mondta simogatva a combom.
-"Hogy legyek így ideges?"-mondtam magamba. -"Olyan aranyos.. nem tudom így meg viccelni"
-Nyaaaa Jungkook. Ne légy ideges.-nézett szemembe oda hajolva. Kezem tarkójára téve húztam oda, hogy megtudjam csókolni. Ajkaim mozgatva mosolyogtam a csókba, de ő meg csapkodva vállam tolt el.
-Paraszt vagy. Azt hittem haragszol.-kezdte, de nevetve tettem kezem szét.
-Dehogyis. Az igazgató nevetve zavart ki.-kezdtem enni az ő finom csirke falatait, amit anyja pakolt neki.-Elmondtam, hogy azért mentem oda mert állítólag mosolyogtam az órán.. hangosan nevetet az igazgató.
-A tanár most pofára esett.-mondta Suga, de Vernon párja ajkai közé tett be egy kis sonkàt.-Na.
-Tudod lehetnél óvatos. Ez az utolsó év-Mondta Jin a mellette ülő RM meg mosolyogott. -Utána mi lesz velünk?

Nem tudom, hogy mi lesz, de nem akarom őket elveszíteni. A fiuk fontosak és biztos vagyok benne mindenki tartani fogja a kapcsolatot.

Telt múlt a hét és jött el a szombat. Na, hogy kell köszönteni az iskolát az első héten? Pontosan, irány bulizni.
Jimin szexin öltözött fel bele értve én is és mindenki mást. Jól néztünk ki és mentünk is partizni egész este, hiszen holnap vasárnap.

-Jungkook ezután mi lesz?-kérdezte Hoseok.
-Titok, de össze akarok költözni Jimin-nel.-mondtam nekik nyugodt hanggal. Jimin nincs itt így egyszerű volt. A fiuk arca eléggé vicces volt.
-T-Tényleg?-kérdezett vissza TaeHyung.
-Igen ezt terveztem.-néztem szemébe. A fiúk hirtelen mosolyogtak és adtak inni.

Jimin jó ideje nem volt már itt és kezdtem aggódni miatta. Eléggé sokat ivott és féltem talán valahol alszik
Felkelve indultam el egy irányba keresve közben arrébb toltam azokat, akik nyomulni akartak nekem.

Már minden annyira tökéletes volt, addig a percig. Keresve Jimint a mosdó felé mentem, ahol egy érdekes látvány fogadott. A fiatalabb fiu ki épp előttem volt ismerős volt. Az új diák egyik tagja és úgy tűnik itt dolgozik.
A fiu teljesen össze volt simulva Jiminnel miközben egymást falták. Rövid szoke haj magas és izmos test. Ideges lettem, de attól jobban, hogy a srác rám nézett miközben Jimin dús ajkait csókolta.

Ideges lettem és nem érdekelt a többi srác. Elhagytam a helyet.

Régen volt rész és hamarosan már az utolsó fejezetek lesznek. Kivárja?
Jimin és JK utolsó menete itt. Vajon a szerelmük túléli ezt a fiut? Vajon Jimin szándékosan csokolta meg? És vajon ez a fiu ki lehet neki? Mini spoiler




Itt itt‼️‼️‼️‼️

Look:

Look:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora