Nem Jikook rész, de gondolom kíváncsiak vagytok Jackson és Yugyeom Kapcsolatára. Jó szórakozást. Nem tüntettem fel valamit. 😜😜
Yugyeom:
Haza mentem, de otthon Jackson várt idegesen. Néha úgy viselkedik mint ha a nejem lenne. Aranyos srác, de nem olyan mint Jungkook bár ezzel az estével fel is adtam őt.
Bementem el haladva mellette nem figyelve rá.-Yugyeom. - szolitgatott folyton addig míg meg nem untam.
-Mi van? - kérdeztem felé fordulva. - Amúgy is mondtam már, hogy add vissza a kulcsom. Nem járhatsz akkor be-ki ha te akarsz.
-Ha nem lenne kulcsom talán már csontváz lennél itt a depi miatt. - mutatót mellkasomra.
-Ne félj nem leszek az. - dobtam le kulcsom az asztalra és sétáltam a konyhába. - Szóval haza mehetsz végre. Ha mész magad akkor haza viszlek.
-Maradok. - ült le az asztalhoz.
-Miért? - kérdeztem az aszalra támaszkodva.
-Te is jól tudod. - kezdte telefonját piszkálni.
-Arra célzol, hogy "szerelmes vagy belém"?- kérdeztem miközben vizet ittam. - Gyerek kori barátom vagy.. Ez lehetetlen.
-Nem az. - tette le a telefont. - Tudok mindent rólad és bízol bennem.
-Igen, és? - dőltem a pultnak.
-Ahelyett, hogy egy fiatal tinit kergetnél mi lenne ha velem lennél? - emiatt a mondat miatt majdnem félre nyeltem. - Jól ismersz. Tudod, hogy mit szeretek tudod ha ideges vagyok.. Mi kell még?
-Jackson menj haza. - tettem le a pohárt.
-Nem megyek. - állt fel a székből és állt velem szembe. - Yugyeom csak próbáljuk meg.
-Nem. - toltam el. - A legjobb barátom vagy.
-Gyeom. - sétált utánam mig utol nem ért. - Szeretlek.
-Jackson Wang az ég szerelmére mit akarsz tőlem? - kérdeztem idegesen.
-Téged. - szemeit az én szemembe fúrta teljesen, hogy mutassa komolyan gondolja.
-Nem vicces. - mentem fel, de utánam jött. - Menj haza végre és alud ki magad.
-Ki pihent vagyok. - hallottam lépteit.Úgy tettem mintha itt se lenne, de nem ment könnyen.
Kérdések jártak át amik olyan voltak, hogy "Miért volt velem mikor Jungkook-ra hajtottam? Miért nem szólt? Mióta lehet ez? "
Pólóm le dobtam az ágyra, ahol idióta barátom ült és engem figyelt.
Kezdett idegesíteni és ezt tudtára adtam azzal hogy hozzá vágtam egy pólót.
Hajamba túrtam és hozzá sétáltam vállára tettem kezem és az ágyra toltam derekára ültem.-Mit akarsz pontosabban Jackson? - kérdeztem tőle, de nem válaszolt csak kezét derekamra tette. - Legyen hát. Reggel ráfogsz jönni, hogy csak szex-et akartál.
Nem mondott semmit se csak maga alá gyűrte testem. Tudtam, hogy erős, de hogy ennyire meglepődtem.
-Be bizonyitom, hogy szeretlek. - szólalt meg végre majd csókolt meg.Kirázott a hideg, ahogy ajkaimra tapadt és mozgatta ajkait közben végig simított csupasz hasamon majd emelte meg kicsi derekam.
-Jut eszembe. - nézett végig rajtam. - Ha reggel fáj a hátad ne engem hibáztas.
-Mi van? - kérdeztem döbbenten. - Ki a frász mondta, hogy be tehetted?
-Te. - csókolta meg nyakam.Először zavarban voltam, hisz barátom épp azon van, hogy ki gombolja nadrágom. Lejjebb haladt a csókokkal közben kicsit végig simított hasam alján.
Kicsit behúztam a hasam amin kuncogott, de benyúlt boxerembe igy felnyögtem.-Szeretem a hangod. - súgta fülembe majd csókolt alá. - Hallani akarom minden reggel.
Olyan rég éreztem valaki más kezét magamon. Általában én csinálom másnak, hogy felkeszitsem. Kemény farkamon végig folyt előváladékom, ahogy már verni kezdte korában. Végig folyt ujján, de el engedte a lüktető tagot majd tolta le nadrágom kicsit kijjebb szállva lábam közül.
Úgy tettem szét és húztam fel combom mint egy engedelmes kis kutya.-Megyek már. - kereste táskáját majd szedet elő dolgokat. Sikosito, gumi.
-Mi a... Jackson. - ültem fel, de vissza tolt.
-Nyugi már. Nem igy készültem csak van nálam. - bontotta fel a tubust és nyomta három ujjára.
"Nem lesz rossz. Ezt élvezni szokták... Ugye? - mondtam magamban, de kicsit szejelebb tette lábam majd kicsit maszirozott majd tolta be ujját."
Azt hittem szét szakadok.-Fáj. - mondtam mire gyorsan följebb csúszott és adott egy puszit. Döbbenten néztem szemeibe amik aggódtak.. Miattam? - Hmm*nyögtem*
-Akkor mozgatom. - mozditotta meg ami nem volt rossz sőt helyesen nyögtem. - Tetszik?
-Ne csináld ezt. - néztem idegesen rá. - Ezt a perverz fejedett.
Be tett még egy ujját majd még egyet élveztem nagyon is. Miközben mozgatta ujját elkezdte ki kapcsolni övét és tolta lejjebb nadrágját.Boxere már feszült mire akaratom ellenére is megnyaltam alsó ajkam, de rögtön le sokkoltam, ahogy elővette nem kis farkát. Kihúzta ujját és körbe fogta magát beillesztve hozzám.
-Várj. - kapaszkodtam vállába.
-Oké várok. - hajolt felém és nézett szemembe. - Te is tudod, hogy ez hogy megy. Betolom és várok.
-Könnyű mondani. - akadtam ki kicsit, de kis puszikat adott számra és kezdte betolni magát. Szemeim be könnyeztek, de megállt amiért hálás voltam neki.Kezdett a fájdalom át alakulni így teljesen betolta magát és fűzte össze ujjainkat. Erősen szorítottam kezét annyira, hogy már vörös volt ujjaim hegye, de hüvelyk ujjával kezdte simogatni kéz fejem.
"Miért ilyen kedves? Miért teszi ezt? Miért vág ilyen kedves arcot? " ezek a kérdések suhantak át az agyamon hirtelen.-Yugyeom miért sírsz? - döbbent meg. - Már nem kéne fájnia.
-Nem fáj te idióta. - szorítottam meg kezét és csapkodni kezdtem vele az ágyon. - De miért vagy ilyen velem?
-Milyen? - kérdezte döbbenten.
-Olyan vagy mintha ha én számítanék neked. - tettem vissza kezem.
-Mert csak te számítasz nekem. - mosolygott. - Csak te. Ha körbe nézek csak téged kereslek. Várom hogy lássalak. Reggel és este te vagy az első és utolsó gondolatom..
-Miért? - kérdeztem remegő vállal.
-Szeretlek. - csókolt meg és kezdett mozogni bennem.
Először kellemetlen volt kicsit, de utána csak nyögtem és szorítottam meg kezét amit még mindig össze fűzött az enyémmel. Legszívesebben hajába túrtam volna vagy házába marnék, de nem engedi el a kezem egy percre se.Én hamarabb mentem el mint ő de végül ő is végzett. Kidobta a gumit mellém dőlt lihegve.
-Jackson. - fordultam oldalra.
-Mi az? - fordult felém.
-Itt leszel reggel? - kérdeztem kicsit vörös arccal.
-Nekem kéne ezt kérdezni. - nevetett fel. - De igen itt leszek.Reggel fáradtan keltem, de mikor lábra akartam állni kábé a földre rogytam. Csípőm fogtam úgy ültem vissza az ágyba és feküdtem hátamra egy párnát tettem csípőm alá. Nyöszörögve néztem magam mellé, de nem volt ott Jackson.
-Jackson. - szólítottam meg hátha a fürdőben van. - Jackson.
-Jól vagy? - lépet be a szobába egy mackoban és egy tálca étellel. - Baj van? Sajnálom csak hamar fent voltam és csináltam enni a csípőd miatt.
-Nagyon fáj. - próbáltam helyezkedni.
-Sajnálom, de már egy jó ideje vártam ezt. - ült az ágy szélére és tette ölembe a tálcát. - Nem vagyok túl jó szakács.
-Semmi baj jó lesz. Biztosan finom. - ettem egy tojást és ittam a kávéba. - Finom.
-Örülök neki. - hajolt közelebb és adott egy puszit a számra.Miután megettem mindent felöltöztem nehezen bár Jackson segitez az övemben és a cipőben is. Megköszöntem neki és lementünk a lépcső nem volt kelemes, de túl éltem.
Valahogyan megváltoztam Jackson felé és ezt valahogyan meg kell neki mondanom.
Jackson épp evett.-Jackson járjunk. - szólaltam meg mire kiköpte az ételt.
-Komolyan? - kérdezte döbbenten.
-Próbáljuk meg. - tettem hátam mögé a párnát és sóhajtottam fel. - Rendben?
-Rendben. - mosolygott majd lépet hozzám és csókolt meg.Túl kel tennem magam mindenkin aki itt hagyott vagy nem is figyelt rám Jinyoung és Jungkook-on is. Talán Jackson segít ebben.
Tetszett? Remélem, hogy igen. 😊😊Komment és csillag. Jóéjt. 😪😪💖💖💞
Tessék egy kis cuki GIF. 😊😍😍
ESTÁS LEYENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.