Gondoltam megosztok veletek néhány dolgot... Nyugi nem nagy dolog.
Van néhány draft könyvem (a címek még változnak) csak kíváncsi vagyok, hogy nektek melyik tetszene.
#1JIKOOK
Mint mondtam a cím változik.
A lényege röviden :
A város kétféle van osztva észak és délre... Északon Jeon/
Délen Park tartja a rendet.Jungkook fiatalon lett észak vezére míg Jimin nem régen lett Dél vezére. Az egyik fél úgy gondolja, hogy a másik nem érdemli meg a saját részét ezért el akarja venni.
#2.JIKOOK
Jungkook fiatal fotos míg Jimin híres énekes, modell, színész. Jungkook egyik nap meg kapja azt a feladatot, hogy készítsen valami kompromittáló fotót Jimin-ről, de ez nem könnyű mert Jimin makulátlan, tiszta mint a hó.... Vagy talán mégse?
#3 Min Yoon-Gi ff.
Egy lány bele szeret egy ismeretlen fiúba akit először a könyvtárban lát meg, ahogy olvas és mintha írna valamit.. A lány minden nap oda jár csak hogy lássa a fiút akinek a nevét se tudja.
#4: Yugyeom ff.
BamBam több mint egy hónapja jár barátnőjével és úgy gondolja, hogy ideje megismerni a többi barátjának.
Mindenki kedveli a lányt kivéve BamBam legjobb barátját aki rögtön a lány szemébe mondja, hogy gyűlöli őt.#5.VKook ff.
Két különböző világ, de egy a cél... Meg szerezni a másikat.
Jungkook apja a föld királya le mond így Jungkook lesz a király.Egyik nap míg Kim Tae-Hyun a másik világ királya körül akar nézni a földön valahogyan sikerül át lökni az ifjú Jeon királyt a portálon keresztül.
#6. JAY PARK FF.
Szörnyű eső egy fiatal lány egy ismeretlen város és új munka hely.
Egyik ilyen esős napon a fiatal lány a védelmező kis bolt-hoz áll, de megjelenik egy baseball sapkás férfi aki mellé áll.#7.VHOPE ff
V azaz Tae-Hyung szegény családból származik és lop azért, hogy túlélje ezt a szörnyű világot. Egyik ilyen lopás miatt elkapják és börtönbe zárják és ki akarják végezni.
Hoseok a milliárdos fiú egyik nap meghalja, hogy elfogták V-t és azt is hallotta, hogy gyönyörű arca van és csinos is. Kíváncsiságból el megy a börtönbe... Így találkozik a két fiatal.Na mit szóltok? Remélem valamelyik elnyeri a tetszéseteket. 😅😅
Rész nemsokára lesz. 😙😙😙😙💞💞💞
ESTÁS LEYENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.