6.rész

2.2K 177 35
                                    

Uly év alkalmából itt egy rész.

Kookie:
A filmekbe annyira könyü szerelmesnek lenni vagy szerelembe esni. Ez a harmadik nap, hogy Sugaval járok de azota a napota hogy össze jöttünk ma fogunk elöször találkozni az év utolsó napján. Mondtam Suganak hogy ne mondja a többieknek ő bele egyezet.
A nap hamar telt épp készültem az estére mikkor telefon rezegni kezdett.
Yoongi:
"Várom az estét Kookie♡."
"Most ere mit írjak? -gondolkodtam."
Yoongi:
"Várom hogy ulyra lássalak. ♥♥ Hiányzol."
Sohalytottam majd telefon képernyöjét kezdtem nyomkodni.
Kookie:
"ÉN IS."
Nem tudtam hirtelen mit írjak ezért ez a két kis szó lett belőle.
Kabátom magamra dobtam és kiléptem az ajtón. Anyunak dobtam egy "ELMENTEM MAJD JÖVÖK " kiabálást.
Kiléptem az enyhén szeles ucára kezem zsebre dugtam megáltam a kapuba és a friss hűvös enyhén tűzi fa illatú levegőbe szipantottam. Úti célom a megszokott helyünkre vezetett egy elhagyatott uszodához.
Én voltam az utolsó aki ide ért már mindenki itt volt. Suga röktön hozzám lépet és belém karolt.
Lassan ketten oda sétáltunk a többiekhez.
-Na végre Kook. -szólalt meg Hobe. -Azt hittem nem is jössz.
-Miért ne jöttem volna?! -nevettem.
-Na akkor csücs. -mondta V majd meg paskolta maga mellett a "pont" két embernek hagyott helyett.
Beszélgetni kezdtünk minden féle baromságrol. Storyzgatunk régi dolgokról. Jimin végig csendben ült engem és Sugit nézte.
Telt az idő és egyre jobban zavart a tekintette. Épp egy story közepén jártam.
-Igaz Chim? -kérdeztem Jimint.
-Mi? -kérdezet vissza.
-Épp azt meséltem... -kezdtem a magyarázásba neki de nem birtam. -Mi bajod?
-Mivan? -pislogott.
-Csak bámulsz. -mondtam neki a többiek csak figyeltek engem és Jimint. - Mi zavar? Mond el!
-Semmi. -mondta.
-Mióta itt vagyok csak nézel. -folytattam. -Szoval zavar valami!
-Igen zavar. -mondta.-Mikkor akarjátok el mondani, hogy együtt vagytok?!
-Mi? -döbentem le.
-Láttalak titeket. -mondta majd rám és Sugara mutatót.
-Együtt? -kérdezte RM.
-Kivel? -Hobe.
-Mivan? -Jin.
V csak pislogott.
Suga fel ált.
-Igen. -mondta. -Velem.
A fiuk egy ideig pislogtak majd fel pattantak és Suga hátát kezdték ütögetni.
-Na végre Sugi. -karolt rá Hobe.
Suga csak vigyorgott.
Hobe folytata.
-Ideje volt. -mondta. -De nem hittem volna, hogy viszonoza.
Suga idegesen rá nézett.
-Jójó. -nevetett Hobe. -Bocsi.
V fel huzot és Suga elé álitott.
Mindenki körénk ált még Jimin is.
Bár nem értettem hisz az elöbb még haragudott.
-CSÓKOT!-kiabálták ecere.
Suga mosolyogni kezdett ezen én is elnevettem magam.

Kezeit arcom köré fonta és megcsókolt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kezeit arcom köré fonta és megcsókolt.
Szemöldököm össze húztam enyhén. Valahogy nem volt jó érzés.
Szemem le hunytam és egyből Jimin arca ugrott be mikkor nálunk aludt és bár álmába de csókolóztunk. Kezemmel Sugat csipöjénél fogva közelebb húztam és vadul kezdtem csókolni.
Egy idő után a levegő hiány miatt elváltam tőle. Szemem ki nyitottam és Suga enyhén piros arca nézet vissza rám. Büntudatott éreztem.
-Wuww.. -mondta V.
Lassan körbe néztem Jimin a kanapén ült a tüznél és valamit dobált a tűzre.
-1perc.-mondtam majd a tűzhöz mentem.
Lassan leültem mellé.
-Jim... -mondtam volna valamit de közbe vágott.
-Örülök nektek. -mondta majd mosolygva nézet szemembe.
-Csak azt akartam kérdezni, hogy miért ültél ide egy magad. -döltem hátra.
-Csak kicsit fáradt vagyok. -dobált valami papírt a tűzbe.
-Gyere! -nyújtottam kezem. -Nem sokvan éjfélig.
Mosolyogva megfogta kezem és a többiekhez indultunk.
-Örülök, hogy boldog vagy Kookie. -mondta.
"Örül. -ismételtem magamba. -Mert Sugaval vagyok. "
Mintha össze tört volna a szívem.
Meg áltam és a többiekhez futó Jimint figyeltem.
"Veled lennék boldog. -mondtam magamba."
-GYERE!-kiabált Jimin.
Mosolygó arcát néztem a szívem dobogni kezdett. Ahogy el haladtam mellette kezem végig húztam hátán teljesen a derekáig.

Majd Suga mellé áltam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd Suga mellé áltam.
-Srácok. -szolt Jin. -5.4.3.2.1
Tűzi játékokkat lőttek fel a városba. Nagyon szép volt.

Jimin:
Mindannyian Kookiet várjuk.
Suga a telefonját nézi.
-Mikkor jönn már? -kérdezte RM.
-Nem soká itt lesz. -mondta Suga.
"mennyire agudik miatta. -mondtam magamba. "
-Mi lenne ha adig le ülnénk? -mondta Jin.
Mindenki leült. Suga hagyot maga mellet egy helyet Kookienak.
Kb1óra mulva megjelent Kookie. Suga röktön fel pattant és rá támaszkodott.
Le ült a Suga által foglalt helyre és ugy storyzgatak.
"Ugy tesznek mintha nem történt volna semmi?! -hisztiztem magamba."
-Igaz Chim? -vágott kérdésével gondolkozásomba Kookie.
-Mi? -kérdezettem vissza.
-Épp azt meséltem... -kezdte a storyt elölről de nem felyezte be-Mi bajod?
-Mivan? -kérdeztem.
-Csak bámulsz. -mondta szemöldökét össze húzva.- Mi zavar? Mond el!
Szemöldökét akkor húzza össze ha valami nem tetszik neki vagy ha ideges.
-Semmi. -mondta.
-Mióta itt vagyok csak nézel. -folytattam. -Szoval zavar valami!
-Igen zavar. -mondtam.-Mikkor akarjátok el mondani, hogy együtt vagytok?!
-Mi? -döbent le Kookie meg Suga.
"Azt hitték, hogy senki nem jönn rá. -mondtam magamba. "
-Láttalak titeket. -mondtam és mutogatni kezdtem a két barátomra.
-Együtt? -kérdezte RM.
-Kivel? -Hobe.
-Mivan? -Jin.
V csak pislogott.
Suga fel ált.
-Igen. -mondta. -Velem.
A fiuk fel áltak és körbe ugráltak Sugat.
Tae fel álitotta Kookiet és Sugi elé álitotta. Fel áltam én is makd oda áltam. Kookie ram sanditott de nem foglalkoztam vele. A legjobb barátom támogatom bármit is tesz.
-CSÓKOT! -kiabálni kezdtek a fiúk.
Suga megcsókolta Kookiet de Kook elég furcsán ragált a dologra. Mint mondtam ha nem tetszik neki valami össze huza a szemöldökét. De ugy látszik tévedtem olyan szenvedéjesen csókolta hogy ecerüen nem birtam ott maradni igy leültem a tűzhöz. Elővettem egy régi papírt a zsebemből. Dal szövegek voltak rajta amiket én írtam. Annyira bele merültem, hogy észre se vettem hogy valaki leült mellém.
Szemem sarkából láttam hogy Kookie az.
-Jim... -kezdet valamibe bele.
De eldöntöttem hogy örülök neki és Suginak.
-Örülök nektek. -mondtam mosolyogva.
-Csak azt akartam kérdezni, hogy miért ültél ide egy magad. -mondta majd hátra dőlt.
-Csak kicsit fáradt vagyok. -hazudtam majd folytatam a papír dobálását a tűzbe.
-Gyere! -nyújtotta kezét. -Nem sokvan éjfélig.
Mosolyogtam és megfogtam kezét.
-Örülök, hogy boldog vagy Kookie. -mondtam még ecer.
De Kookie le maradt.
"Akkor vagyok a legboldogabb ha vele vagyok. -mondtam magamba. -Hisz a legjobb barátom. "
-GYERE!-kiabáltam talán egy kicsit mosolygtam is nem tudom. Ide futott mellénk ő is. Ahogy elhaldt mellettem kezét végig húzta hátamon. Jól esett, jó érzés volt majd fiúja mellé ált.
Öket figyeltem ahogy Suga csillogó szemekkel nézi Kookiet. Tűzi játékokat lőttek fel a városba. Videozni kezdtem a tűzi játékot. Oldalra fordultam ismét Kookiekhoz.

Kookie az eget nézte mosolygva mig Suga őt ahogy mosolyog

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kookie az eget nézte mosolygva mig Suga őt ahogy mosolyog.
"Annyira össze illenek. -mondtam magba. -De akkor miért nem vagyok boldog? Boldognak kéne lennem hisz a barátaim boldogok."

Remélem volt olyan akinek tetszett.

Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora