37.rész +18

1K 92 25
                                    

A fele +69 a másik fele nem az. 😂😂😂Jó olvasást.

Jungkook:
Ahogy haza értünk bár először játéknak indult, de már nem az Jimin fel húzott pólóban fekszik alattam míg én csókokkal kényesztetem néha-néha meg szivva a bőrét.

-Meg fog látszani. - szólalt meg Jimin.
-Nem baj. - haraptam meg mellbimboját.

Az alattam vergődő fiú fel nyögött a nem várt harapásra. A nyögése egyből be indított nem kicsit. Hallani akartam újra és újra azt hogy miattam nyög vagy élvez el. Szívni, szopni kezdtem mellbimboját míg kezemmel hátra nyúltam be csúsztatva kezem és megmarkoltam fenekét.

-Ne! - nyögte.
-Ha nem tetszik akkor miért nyögsz? - kérdeztem, de csak el pirult.

El engedtem kezét, de ő rögtön meg markolta az én hátsó felemet közelebb tolva ágyékom hozzá jobban mondva annyira hogy már éreztem farkát az enyémnek nyomodni. Át húztam pólóját nyakán rögtön én is levettem az enyémet. Jimin végig nézett rajtam majd ajkára harapott amin csak mosolyogtam.

-Felül vagy alul akarsz lenni? - kérdeztem tőle.
-Felül. - vágta rá mire kicsit kirázott a hideg.
-Rendben. - feküdtem az ágyra enyhén fel húzott lábbal. - De legközelebb én leszek felül.
-Oké. - mászott felém.

Le vette a nadrágot, majd rólam is le húzta és le dobta a földre. Az alsó is le került rólam így látható lett a már teljesen fel izgult test részem és egy kis elő nedvem ami végig folyt az oldalán. Előre dőlt majd elő vett egy gumit amit magára is húzott, majd szájába vette ujjait egymás után.
Lábam szét tettem térdem fel húztam és vártam az első ujját. Ki húzta ajkai közül és bejaratomhoz tette be tolt egyet, kettőt ollozni kezdett bennem kicsit fájt, de el viseltem.

-Elég lesz. - szóltam neki mire ki húzta és belém tolta magát.

Szemem be környezet, de próbáltam lazulni egy kicsit.
Egy kis idő után már a fájdalom át alakult így meg mozditottam magam, ahogy ezt észre vette mozogni kezdett bennem.
Lejjebb hajolt, de egy mozdulattal át karoltam nyakát és hozzá bújtam és ajkaira tapadtam. Egymás ajkait téptük, de ez nekem nem volt elég át dugtam a nyelvem és nyelv csatába kezdtünk.
Gyorsítani kezdett a már alapból gyors tempón izzadtunk mind ketten.
Az egész szóba víz hangzott tőlünk Jimin apró nyögései, sóhajjai nekem pedig kéjes nyögéseim hallatszottak.
Sok időt nem kelet várni, hogy érezem a jól ismert csomót a hasam aljába. Megfogtam Jimin tarkoját és magamhoz húztam megcsókoltam, hogy el tompitsam nyögéseimet.
Kezdett erősödni a csomó, majd hírtelen el múlt hasamra meg Jimin hasára került minden élvezetem. Ez után nem sokkal ő is el ment, majd néhány lökés után ki húzódótt belőlem és a gumi a kukába került ő pedig mellém dőlt az ágyba.
Át ölelt és mellkasomra dőlt. Együtt aludtunk el.

Reggel~
Ki csapódott a szóba ajtó és anyu helyett Hobe rohant be. Szemem kinyitottam és őt néztem míg Jimin aludt.

-Mit akarsz? - kérdeztem kedvesen.
-Volt szex? - kérdezte vigyorogva.
-Volt. - válaszoltam. - De miért vagy itt?
-Suliba kéne mennünk. - nézte az órát.

Ki keltem az ágyból, de a csípőm fájt J-Hope rögtön nevetni kezdett rajtam.
Fel öltöztem addigra már szerelmem is fent volt.
Be értünk a suliba kézen fogva nem zavart, hogy néznek. Még nem kellett be menni így a szokott helyre mentünk. Jimin leült én meg az ölébe ültem jobban mondva az egyik combjára.

-Hát ez? - kérdezte, de a csípőm fogta.
-Fáj a seggem a csípőm. - válaszoltam.
-Ohh... - mondta és át ölelte a hasamat. - Ez ugye nem fáj?
-Nem nem fáj. - simogattam kezét.

Míg én beszélgettem addig ő csak pihent a hátamnak dőlve. Suga le volt foglalva Vernon-nal, de leült mellénk és Jimin-nel kezdett beszélgetni.

Jimin:
-Hogy álltok? - kérdeztem Suga-tól.
-Nem rossz, de Vernon sokat beszél. - mosolygott. - Ti?
-Meg vagyunk. Kookie kedves és cuki. - öleltem erősebben meg mire egy aprót nyögött.
-Na ez már fáj. - nézett enyhén hátra.
-Akkor este szex volt?! - nevetett Suga.
-Ja. - nevetem.

A csengő megszólalt így mindenki fel állt én megfogtam a fájó seggü pasimat és el indultunk be a suliba.
A folyosókon a szokásos tanárok álltak nézve, hogy mindenki be jött-e.
Yugyeom tanár a terem előtt várt Jungkook nekem simult és ássitot. Bent le akart ülni, de nem kicsit fájt feneke így lett egy tervem.

-Várj. - vettem le a pulóvert.
-Mit csinálsz? - kérdezte döbbenten.
-Majd meg látod. - hajtottam enyhén össze, majd a székre tettem.
-Nem kellett volna. - ült le rá. - Ahhh ez de jó.
-Na ugye. - fogtam meg kezét.

A tanár be lépet körbe nézett, majd le dobta a könyvét az asztalra. Kicsit se kell mondani, hogy én mennyire be szartam. Idegesen le ült Yugyeom majd a neveket kérdezte.

-Park Ji-Min? - kérdezte és körbe nézett.
-Jelen. - tettem fel kezem, de így ki húztam Jungkook feje alól ami koppant.
Az osztály egyszerre nevetett fel a nagy döbbenésre.
-Kim Nam-Joon? - nézett körbe.
-Jelen. - tette fel kezét a mögöttem turbékolo pár egyike.
-Jeon Jeon-Guk? - kérdezte.
-Itt. - tette fel kezét. - Bár inkább lennék otthon.
-Lehetne benned egy kis tisztelet. - vett elő egy csomag papírt.
-Meg tenné, hogy nem szekkál?! - folytatta párom fel se emelt fejjel.
-Jungkook mi ez a hang nem? - állt fel a tanár.
-Ahhh.. - emelte fel fejét végül Kookie. - Fáradt vagyok. Meg tenné, hogy nem köcsögösködik.
-Kookie. - fogtam meg karját.
-Ezzel kaptál ma egy büntetést. - tett le egy papírt az asztalára, majd az enyémre is és sorba mindenkinek. - Na meg az osztálynak egy röppdogát.

Az osztály egyszerre morgott. Sóhajtva kezdte el csinálni a feladatott. Hamar végig csinálta, majd a padra feküdt és engem kezdett figyelni.
Csengő után mindenki kiment, ahogy mi is kint megfogta a kezem és maga felé fordított.

-Bocsi az órai dolgok miatt. - fogta meg kezem.
-Ne tőlem kérj bocsánatot hanem a tanártól. - mutattam a terem felé.
-Tőle. - ejtette ki idegesen. - Nem fogok.
-Mi bajod a tanárral? - kérdeztem a hajamba turva.
-Semmi. - nézett a terembe.
-Kookie te senkivel se vagy ilyen vele mégis. - fogtam meg kezét és kulcsoltam kezünket össze. - Miért?
-Csak. - adta a tipikus női választ.
-Nem bízol bennem?! - engedtem el kezét mire megfogta és el kezdett egy irányba húzni a mosdó felé.
-El mondom, de ne légy ideges. - tolt a falhoz és támaszkodott a falnak el zárva utamat. - Rendben?
-Rendben. - néztem száját majd vissza szemeire.

Ezt is meg írtam. Remélem hogy megérte várni rá..

Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora