16.rész

1.6K 139 6
                                    

ISTENEM ANNYIRA DE ANNYIRA KÖSZÖNÖM A SOK-SOK ARANYOS COMMENTET ÉS CSILLAGOKAT. ♥😍😭olyan boldog vagyok. 💙💞💋Szeretlek titeket. 💙💞💋👆ajándék Kookie has. Bár gondolom mindenki látta már. 😂😉

Jungkook:
A búcsú csók után haza mentem, ahol mindenki aludt már. Nem mintha bánnám.. Boldog vagyok hisz meg csókolt vagy puszilt Mochi. Tudom hogy nem direkt, de annyira cuki volt.
Boldogan vetettem magam az ágyba mosolyogva, oldalamra fordultam és átöleltem párnám. Az állom hamar el nyomot, igy reggel nem csodálom hogy rosszul esett anyu keltése.

-Jungkook el késel. -rontott be szobámba. -Te még alszol?
-Igen. -morogtam.
-Na nem. -lépet ágyamhoz. -Nem fogsz ki hagyni egy napot, csak mert te bulizol.
-Anyu. -húztam magamra takarom.
-Ébredj! -húzta le rólam.
-Jól van na. -ültem fel.
-Fiam úgy nézel ki mint a mosót szar. -mondta végig nézve rajtam.
-Hát köszi anyu. -köszöntem meg kedveségét.
-Ez az igazság. -mosolygot.-De kellj fel és irány suliba.

Sikeresen fel keltem és rendbe szedtem magam. Az elő készületek után le mentem enni ahol anyu már várt.

-Jó reggelt. -köszöntem.
-Jó reggelt. -köszönt vidáman. -Jó volt a tegnap este?
-Igen.-haraptam pirítósomba.
-Jiminnel ki békültetek? -kérdezte.
-Persze. -néztem anyámra ki kerekedett szemmel.
-Most indulj. -küldött a suliba.
-Szia. -köszöntem.
-Jungkook. -szólt utánam.

Gyorsan vissza rohantam és adtam egy gyors puszit. Hamar az iskolába értem. Meg álltam az iskolának nevezett börtön előtt, de hírtelen egy ismerős alak suhant el mellettem.
-Jimin? -néztem utána.

Mintha nem is halódta volna tovább ment. Gyorsan utána szaladtam, de csak a suli egyik elhagyott folyosóján értem úttól. Hírtelen hátulról át öleltem emiatt  ő teljesen jégé fagyot.

-Jungkook? -kérdezte ijedten.
-Mochi. -hajoltam nyakába.
-Mit csinálsz? -kérdezte.
-Meg ölellek. -pusziltam nyakon.
-Ez.. Engedj el. -szedte le dereka körül a kezem.
-Mi a baj? -kérdeztem.
-Miért öleltél meg? -kérdezte.

Ezt nem értettem ezért össze húztam szemöldökömet, kezem meg össze kulcsoltam.

-Miért? -kérdeztem. -Tegnap este...
Nem tudtam be fejezni mert közbe vágott.
-Az véletlen volt. -dugta zsebre kezeit.
-Értem. -hunytam le szemem.
-Sajnálom. -fogta meg arcom. -Nem tudom mit érzek.
-Nem tudod? -kérdeztem vissza.
-Nem rég a lányokat szeretem. -simította meg arcom ujjával.
Ahogy tudtam még jobban kezeibe simultam.
-És neked van valakid. -engedte el arcom. -Nem akarom Sugat meg bántani.
-Jimin.-nyúltam kezéért.
-Szeretnék boldog lenni. -mosolygott. -De nem akarom magam rád erőltetni.
„-Rám erőltetni? -kérdeztem magamba.-Tényleg ezt hiszi?”
-Te ezt hiszed? -kérdeztem.
-Tudom. -válaszolt.
-Akkor te kibaszottul hülye vagy. -nevetem rajta..

A csengő meg szólalt és lépteket halódtam és ajtó csapódást. Kuncogtam majd egy mozdulattal be rántottam Jimint a raktárba.

-Mit csinálsz? -kérdezte.
-Mond Jimin. -löktem az ajtónak. -Szerinted rám erőltetted magad?!
-Ez fáj. -szorította össze szemét.
-Ha a szemembe mondod, hogy ne tegyek most semmit. -engedtem el. -El mehetsz és úgy teszek mintha semmise történt volna.

Vártam válaszát, de ahelyett hogy mondott volna valamit le hajtotta a fejét.

-Miért nem mondasz valamit? -kérdeztem ,de választ nem kaptam.
-Jimin?-emeltem fel fejét, de ö el fordult.
-Nem tudom.-nyalta meg száját..
-Mit?-kérdeztem.
-Hogy mit akarók.-nézet lassan szemembe.-Zavar ha Sugaval vagy.
-Te.. -akadtam el.
-Nem tudom. -ragadta meg felsőm és húzott közelebb.

Azt se tudtam mit mondjak hisz féltékeny, de lehet hogy csak én gondolom ezt. Nem is tudom mit mondjak neki.

-Jungkook. -húzott közelebb. Talán öt centire lehetem.
-Ez nem olyan könnyű nekem. -lökőt a falnak, de ahogy neki ütköztem a falnak valamibe be vertem a fejem és a földre rogytam.
-Jungkook jól vagy? -guggolt le velem szembe Jimin.
-Azt hiszem. -fogtam tarkom.
-Nem akartam. -remegett meg hangja. -Ezt nem.

Fejem fel emeltem igy tekintettem találkozót Jiminével. Szemei könnyesek voltak és feje körbe-körbe mozgott. Elkaptam arcát igy megállítva a mozgásban.

-Szédülök. -néztem könnyes szemeibe.
-Mi? -kérdezte majd fel kiáltott. -AZ NEM JÓ!
Először nem értettem, hogy miért mondja ezt, de hamar meg tudtam.
-Agy rázkódásod van.-mondta majd fel ált-Doktor. Kell egy doki.

Fel nevetem és vissza rántottam le a csempére, igy került velem szembe négykéz láb. Jobban mondva kezei derekam mellett mig teste lábam közt volt arca meg alig kétcentire. Jimin meglepődött és próbált fel állni.  Kezeimmel arcáért nyúltam és magam felé fordítottam.

-Mochi. -mondtam halkan becenevét.

Épp mondani akart valamit, de meg akadályoztam azzal hogy meg csókoltam. Jimin közelebb csúszott lábaim közt igy neki nyomot a mögöttem lévő szekrénynek. Az ágyékom az ő ágyékához nyomódott igy belőlem egy nyögést kihúzva.
De ki nyílt a raktár ajtó és......

Még egyszer meg köszönöm a commenteket és a segitségeket meg a csillagokat. 😊😶tényleg cukik vagytok és remélem tetszett ez a rész. Nyugodtan írjatok. 😘😄

Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora