44.rész-- A Jövöm te vagy

558 24 4
                                    

Jimin:
Szerelmek születnek és tűnnek is el, de én és Jungkook örökre együtt leszünk... vagyis ezt hittem, de most mégis egy szőke srác erőltette rám magát. Kezem ökölbe szorítva toltam el és rúgtam tökön.
-Egy ujjal se érj hozzám!-idegesen rúgtam lábon, mire kezem után nyúlva vissza rántott és ismételte ezt meg vagy háromszor. Minek néz engem? -Azt mondtam nem!
-Azt mondta ne tedd-tolta el Jungkook és kezem fogva vezetet onnan ki egyenesen haza.
-Hyunjin a neve. Mondta nekem, de én nem akartam ezt.-kezdtem el beszélni neki, hogy tudja nem akartam megcsalni.-JUNGKOOK!
-Elég!-mondta egyszerűen, hogy álljak le.
-De..-kezdtem megint, de be fogta a szám.
-Nincs de... elegem van. Miért megy rád mindenki? Tudod ez nekem rossz..-kezdte more horkantottam egyet.
-Azt hiszed én nem vettem észre mikor Yugyeom tanár úr közeledett feléd?-igen észre vettem, de nem akartam említeni sem. Reméltem egyszer elmondja nekem.
-Mi?-akad el levegője is hirtelen.-Az régen volt és meglett beszélve az egész..
-Pontosan.. Bizz bennem. Szeretlek. Miért kellene nekem más, ha előttem van akit szeretek. Jungkook gondolkozz-mondtam arcát fogva meg és öleltem meg.

Sok nehézség van előttünk és mögöttünk is, de az ami vár az a jövő. Sok lesz ott is, de az iskola után mi lesz? Egyenlőre ettől tartok és a múlt nem érdekel.
A klubbos esett után minden gyorsan telt és már arra sem emlékszem az iskola milyen volt.
-Ember, hogy buktál tesiből meg?-fogtam fejem Suga bizonyítványát látva.
-Óra helyett aludtam, de nincs gond újra csinálom kaptam esélyt.-mondta miközben elő kapott egy doboz tejet és inni kezdte.-De te vegeztél?
-Aham és Jk is-mondtam mosolyogva-Remek.. utána mi lesz?
-Figyi ti tudjátok, de Jungkook szeret. Azt hiszed nélküled menne más városba?-ült le az asztalra mosolyogva. -Türelem...
-Ma este elakar vinni valahova.. félek.-Suga fejen vágott nevetve. -Mo mi...
-Együtt lesztek... örökre. Nem nagy talány-mondta kacsintva és ment fel a szobámba.
-Jimin-futott le Jungkook és ugrott rám.-Nézd.. felvették a seggem..
-Ez nagyszerű. -nézett szemembe.
-Téged is. Anyu el keverte a papírt. Táncolhatsz.-mondta nagy mosollyal. Ha felvettek azt jelenti egy városba leszünk. Sírva öleltem meg párom majd csókoltam meg szenvedélyesen.

3 hónap múlva:
Az iskola előtt álltam mosolyogva míg JK a motoron ült. Vissza sietve öleltem meg és csókoltam meg. Az ami mögöttünk van nem számít az ami előttünk van az számít, ami a jövő és én nem akarom őt elhagyni soha.
-Menj.. este várlak.-mondta mire boldogan mosolyogva siettem az iskolába be.

Gyönyörű jövő előttünk van és boldogság. Ő és én örökre. Számomra ez a jövő és nem az amit én találok ki. Egyszerűen sodródóm vele és az álmaimmal. Jungkook iskolája is remekül megy és az én tanulmányaim is. A tánc bár nehéz, de azt teszem amit szerettem volna..

-Jungkook mi ez?-szemem be kötötte úgy vezetet fel a tetőre kezeim fogva közben.-Ez ijesztő nyuszi..
-Egy pillanat..-fogta erősen kezem.
-Jungkook ez jó illat. Vacsora?-kérdeztem mire kezem engedte el.
-Vedd le..-mondta én pedig levettem. A város gyönyörű volt, de Jungkook nem volt előttem. Fordulva egyet mosolyodtam el. Tető vacsora.
-Jungkook ez..-néztem körbe, mire az egész bandával találtam magam szembe.-Istenem fiúk..
oda futva merültem el az őt fiú kezébe. Annyira boldog voltam, de ez semmi volt mára. Hátra fordulva Jungkook állt előttem kezét tartva.
-Jungkook?-nyúltam felé. Meg fogva kezén rántott oda és csókolt meg.-Mi az?
-Szeretlek.. boldog vagyok veled ezért kérlek.-engedett el és térdelt elém le. Szám be fogva akadt el lélegzetem.-Gyere hozzám.

Minden át futott agyamon, ahogy előre léptünk és jutottunk ide barátokból és szerelmünk, ahogy bontakozott és lett a legszebb erdő a világon.
-Hogyan mondhatnék nemet?-öleltem meg és bújtam hozzá teljesen.

-Ha jól tudom Vernon is megkért?-hallatszott a háttérbe ahogy beszélgetnek tapsolás közben.
-Az egy idióta RM.-mondta nevetve, de a vak is látta a gyűrűt az ujján.

Sírva bújtak hozzám míg a többiek jöttek és öleltek minket meg. Sok nehézség van mögöttünk mindenkinek, de végre a jövő előttünk van és tiszta.

"A múltam nem számít csak a jövöm, ami te vagy Jungkook."
"Te pedig az én jövöm Jimin-shi. Én szerelmem és kedvesem.. életem szerelme"
"Túlzásba esel ugye tudod?"
"Érted bármit Jimin"
"Most.. Ahj miért nem hagysz a gyerekeknek mesélni?"
"gyere végre és bujjunk össze.. már alszanak"
"Rendben van..."
-vége!!

"                                                        -vége!!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Onde histórias criam vida. Descubra agora