Wow kicsit késtem.. Nagyon sokat, de nem volt ihlet. Sorry. 😅😅😅
Jungkook:
Féltem elmondani mindent, de már nem bírtam vissza tartani muszály, hogy valakinek elmondjam és Jimin-t szeretem.
Türelmesen várta, hogy mit is akarók mondani, de ez nekem nem könnyű.-Jumgkook ha nem akarod el mondani. - fordult el és kicsit mosolyra húzta száját. - Én meg értem.
-De én el akarom. - nyeltem egy nagyot. - Csak nem könnyű.
-Nem muszály. - tolta el kezem és indult el, de megfogtam kezét.Erősen tartottam, de próbálta el húzni, de mikor már rájött, hogy nem fog neki sikerülni feladta.
Kezét fogtam úgy mentem közelebb és öleltem meg hátulról fejem vállára tettem míg hasát öleltem körbe.-Szeretlek ezért el mondom, de ígérd meg, hogy nem leszel ideges. - mondtam mire sóhajtott és bólintott. - Nem hallom.
-Ígérem. Oké? - hunyta le szemét.
-Yugyeom tanár úr.. Hát hogy is mondjam. - gondolkodtam kicsit. - Azt akarta, hogy járják vele. Röviden.
-Ez komoly? - kérdezte döbbenten mire el nevettem magam. - Nem vicces.
-De az. - szorítottam magamhoz. - Tudod azt mondta nekem, hogy segít.
-De te nem fogadtad el. Ugye?! - lett idegesebb.
-Nem nem fogadtam el. - húztam el szám. - Ez az egész furcsa volt nekem. Képzeld még az ablakon is kiugrottam.
-Megsérültél? - kérdezte.
-Aranyos vagy. - pusziltam meg nyakát mire meg remegett kicsit. - Semmi bajom nem lett. Hiszen én vagyok a suli arany gyermeke.
-Ugye tudod, hogy ez nem vicces?! - lökte fenekét hátra. - Vedd úgy hogy most megütöttelek.
-Rendben. - nevetem. - Egy kis idő után már sajnáltam a tanárt.
-Hogy-hogy? - kérdezte.
-Ez egy egyoldalú szerelem vagy mi. - agyaltam, hogy mi is ez. - Én is át estem rajtam.
-De itt vagyok én. - simította meg kezem.
-Igaz. Én jól jártam. - bújtam hozzá. - Talán Jackson tanár úrnak is sikerül.
-Wang tanár hogy jön ide? - kérdezte.
-Jackson tanár úr szerelmes Yugyeom tanár úrba. - válaszoltam. - De ez mindegy.
-Rendben. - fordult meg kezem között. - Menjünk enni?!
-Menjünk. - engedtem el és fogtam meg kezét.Mivel ideje volt enni így indultunk is enni. Végig mentünk a folyosón, de mikor kinyitotta Jimin az ajtót ott álltak azok akikről beszéltem.
Megálltunk és csak hallgatuk az egészet.-Yugyeom én kedvelek kérlek menjünk el egy randira. - mondta kicsit zavartan Jackson.
-Randira hívsz? - kerdezte Yugyeom. - Talán el kéne fogadnom?
-Igen. - szólaltam meg mire ránk néztek. - Yugyeom ha így folytatódik egyedül maradsz.
-Nem ha te... - kezdte, de közbe vágtam.
-Hagyd abba! - túrtam kezemmel hajamba idegesen. - Nem leszek veled. Soha! Jackson jó srác és szeret téged.
-Jungkook menjünk. - mondta Jimin.
-Jimin nem szeretett, de nem adtam fel. - néztem Jimin-re.- És nem fogom el veszíteni. Sokat szenvedtem, hogy most foghassam a kezét. Yugyeom csak próbáld meg.
-Talán. - mondta Jackson-nak. - De még gondolkozok rajta.
-Rendben. - mosolygott Jackson, de Yugyeom el pirult.
-Nem lesz baj. - mondtam halkan és tovább mentünk.Egy kis boltba mentünk kaját venni, majd haza hozzá mert a szülei sosincsenek otthon ezért csendes.
Neki kezdtem vacsorát csinálni, de Jimin is segített.
Már majd nem kész volt mikor csengettek.-Megyek. - indult el Jimin.
-Jajj mintha valami házas pár lennénk. - nevettem, de Jimin is.Jimin vissza jött, de mögötte az öt srác állt.
Szemem megforgattam és feléjük fordultam.-Ti nem ismeritek a telefont? - kérdeztem.
-Sajnálom anyu. - nevetett Hobe.
-Mindegy menjetek és üljetek le. - fordultam vissza, de hírtelen leesett, hogy mit is mondott. - HOBE.
-Koppant? - kérdezte nevetve.
-De még mekkorát. - nevettem.Az asztalnál beszélgettek míg mi Jimin-nel készítettük az ételt.
A levest le kapcsoltam és kivittem mindent ami az éveshez kell. Le pakoltam, ahogy szerelmem a poharakat hozta.-Olyanok vagytok mint a férj és feleség. - mondta V.
-Én mondtam. - nevetett Hobe.
-Hagyjátok őket. - szólt rájuk RM.
-Inkább egyetek. - tettem nekik.Evés közben jót beszélgettünk.
Szeretem a barátaimat, de nem bántam volna ha csak ketten leszünk, de így alakult.
Mikor végeztünk el pakoltunk, el mostunk mindent, majd be tettünk valami filmet és azt néztük. Jimin mellém ült teljesen hozzám bújt felhúzta lábát és így nézte a filmet.Nem hittem volna, hogy olyan erős, hogy kibírja azt amit mondtam bár nem mindent mondtam el, de ami fontos azt igen.
"Remélem, hogy jól megy minden Yugyeom és Jackson között. - mondtam magamban."
Jimin-re néztem aki mosolygott így vissza mosolyogtam és magamhoz húztam.
-Jimin. - suttogtam.
-Hmmm? - dörmögte.
-Ha vége a sulinak. - suttogtam tovább. - Költözünk össze.
-Mi? - kérdezte közben felém fordult.
-Csak...Nem fontos ha nem akarod. - néztem tovább a filmet. - Hülyeség volt.
-Nem csak hírtelen jött. - harapta be száját. - Ez nagy lépés.
-Tudom. - kerestem egy kényelmes pózt.
-Rendben benne vagyok, de lehet hogy szakítasz velem. - nyalta meg a száját.
-Soha. - fogtam meg kezét.Nevetett, de nyakamba ugrott, majd megcsókolt nyelvét át dugta így csókoztunk. Jimin nyakam köré fonta kezét míg én magamhoz húztam.
-Ahhh fujj ne már. - mondta az egyik.
-Szobára. - a másik.
-A srácot kinyírják ezek meg itt megeszik egymást. - megint az első. - Nem is tudom melyik az undibb.
-Mind kettő. - megint a második.Épp mondani akartam valamit, de Jimin nem hagyta mert nekem nyomta magát, de emiatt fel nyögtem.
-Ahhh srácok. - mondta megint valamelyik. - Menjetek szobára.
-De komolyan. - a másik.Míg ezek le mentek addigra Jimin már a pólóm alatt nyúlkált hasamat simogatva.
Megfogtam kezét és arrébb tettem mire szomorú arcot vágott.-Majd holnap. - adtam neki egy puszit. - Most csak nézzük a filmet.
-Oké. - húzta el száját.
-Nem akarom, hogy csak a szexről szóljon. - adtam még egy puszit. - Rendben?
-Cukik vagytok, de nem hallom a filmet. - fordult meg Suga.
-Bocs. - nevetem.A film nem volt rossz, de nem sokat láttam belőle. Jimin nem nézte végig hanem vállamra dőlt és el aludt. Mindenki ott aludt, ahol ült elég vicces látvány volt.
Reggel mikor felkeltem mindenki aludt így arrébb raktam Jimin-t és el mentem vizet inni.
Telefon csörögni kezdett.-Igen? - szóltam bele.
-Köszönöm a tegnapit. - szólt bele.
-Bocs, de reggel van. - ássitottam. - Ki vagy?
-Yugyeom. - válaszolta.
-Ennek örülök. - engedtem a vizet a pohárba.
-Most keltél? Én keltetelek fel? - tette fel a kérdéseket.
-Dehogy is. - nevetem. - Mikor fel keltem utána nem sokkal hívtál.
-Rendben. Nem tudom mi lesz ebből, de remélem sikerül. - sóhajtott.
-Te és Jackson? - kérdeztem. - Remélem össze jön.
-Hát én is. - mondta kicsit aggódva. Tudod kicsit félek.
-Ne félj. Jackson kedves és szeret téged. - ittam meg a vizet.
-Köszönöm. Le rakom. - mondta mintha mosolyogna.
-Rendben. - tettem le.Fel öltöztem és fel keltettem mindenkit. Kicsit hisztiztek, de nem hatott meg a dolog. Reggeli közben meg beszéltük a filmet így sok mindenre rájöttem, hogy miről maradtunk le.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.