Nagyon el hanyagolom a könyveimet. Sajnálom. 😥😭De remélem ezt a részt el fogadjátok.
Jimin:
Majd nem le feküdtem Jungkookkal. Ez nem helyes. Hisz ott van Yoongi.
Mostanság elég furán érzem magam jobban mondva félek, hogy Yoongi elveszi tőlem Kookiet. Talán ezt hívják féltékenységnek? Nem! Hülyeségeket mondok.-Jimin?! -ébresztett fel Kookie a gondolkozásbol.
-Mi az? -kérdeztem vissza.
-Mennyünk. -mondta majd tovább huzot a fiúk után.A kezünket néztem. Az ö nagy keze körbe fogta az én kis kezem. Fiú létemre kis kezeim vannak, de Kookie azt mondta, hogy ez nem baj mert aranyosak és ezek a kezzek hozzám tartoznak.
-HYUNG!?-kiabált Kookie.
-Hyung? -kérdeztem vissza.
-GYERE!- kiabált.
Mellé léptem sohalytva.
-Tudod. -pöcköltem homlokára. -Még nem gyogyultál meg. Óvatosabnak kéne lenned.
-Majd te vigyázol rám. -kacsintott és oda futott a többiekhez.
-Nem foglak mindig össze kaparni a földről. -mondtam bár ö ezt nem halodta.Szemöldököm össze húzva figyeltem ahogy a többiekel beszélget és nevet.
Régen nem zavart, hogy kacsintgat meg perverzkedik, de most kicsit zavarbahoz vele.
Suga is megérkezett és röktön Kookiehoz lépett. Kookie át nézett feje felett egyenesen rám.Utálom mikor igy néz. Szemöldököm össze húztam mintha nem is érdekelne és Hobe-hoz mentem.
-Mizu Mochi? -kérdezte.
-Nem sok. -válaszoltam. -Mit terveztek ma estére.
-Bowling. -válaszolt.
-Az jó. -mondtam.-"Nem is tudok bowlingozni. -tettem hozzá magamba."
-SRÁCOK MEGYÜNK?! -kiabált Hobe hátra amottöl majd nem be szakadt a dobhártyám. -Bocsi Mochi.
-Nem gond. -engedtem el fülem.Lassan sétáltunk a bowling klubhoz. Útközben fagyiztunk Tae örömére. Hírtelen elkapott Tae és körbe körbe pörgetet.
-Álj!! -nevetem.
-Körbe körbe. -pörgetet Tae.
-Na látod. -mondta Hobe. -Ezért nem adok neki cukrot.
-Igen. -mondta Kookie.
-Mert te mást adsz neki. -mondta Sugi.
-Pontosan. -kacsintott Hobe.Valahogy sikerült Tae-t leállítani Hobenak. Valamit a fülébe súgott és hát leállt.
Mindenkinek megvolt a párja a csapatunkba. RM Jinnel volt, Hobe Taevel na meg Sugi meg Kook. Én meg egyedül voltam.
Yoongit elkapta Hobe. Azzal az indokkal, hogy áljanak meg valahol selfizni. Én zsebre dugtam kezem és tovább mentem."Magányosnak érzem magam. -kezdtem magamba agyalni. -Mit kéne tennem? Valaki el momdhatná. Mindenki boldog. Én meg nem."
Hírtelen egy eső cseppet éreztem meg. Kuncogni kezdtem. Fejjem fel emeltem. A többiek messze vannak mert elöre jöttem. Azt hittem egyedül vagyok. De nem igy volt.
-Egyedül.-mondtam. Szemeim le csugtam fejem az ég felé emeltem.
-MEGTALÁLTAM! -kiabálta Jin.Fejem a hírtelen jött hangra kaptam.
A fiúk futottak felém. Ahogy mellém értek futottunk tovább. Egyenesen egy aluljáron az eső miatt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomansaSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.