Kookie:
Persze csak mondjam el. Mintha az olyan könnyü lenne. Föleg ha a legjobb barátod az akit szeretsz na meg fantasyálsz róla.-Jimin. -néztem mosolygó barátom.
-Mi az? -kérdezte.
-Én.. -akadtam el.
-Mond már. -ált fel mellőlem.Egyszerűen nem ment nem tudtam ki mondani.
-Az a valaki ennyire tetszik? -fordult velem szembe. -Szerintem ezt hívják szerelemnek.
-Te könyen vagy. -fontam keresztbe kezem.
-Miért is? -kérdezte a konyhából.
-Mert a lányokhoz vonzóc. -mondtam.
-HÁTTT.. -kiabált ki.
-Na mi van? -kérdeztem. -Mégse?Fel áltam és konyhába mentem. Mochi hátal ált enyhén be dőlve a szekrénybe.
-Nem tudom. -dörmögte orra alatt. -Én magam se tudom.
Ha maradtam volna kint talán nem is hallom. Eszembe jutott valami ami nem valami jó ötlet. Mögé áltam és lendületből megfordítottam magam felé. Kezem feje mellé tettem.
-Mit csinálsz? -kérdezte piros arccal.
Füléhez halyoltam és suttogni kezdtem.
-Akarod, hogy ki deritsük? -kérdeztem.Egyik kezem derekára tettem és enyhén magamhoz húztam.
Mellkasa gyorsan kezdett emelkedni.
El engedtem és hátrébb léptem.-Látod. -támaszkodtam a pultnak háttal.
-Istenit! -túrt halyába.
-Na mi az? -kérdeztem nevetve.
-Istenit.-még egyszer hajába túrt majd el lökte magát a szekrénytöl és ki viharzott a konyhából. Én meg utána.
-Várj már. -fogtam meg csuklóját.
-MI AZ?! -kiabált rám.
-Ezt én kérdezhetném. -rántottam vissza. -Ugy csinálsz mintha azt szereted volna, hogy meg tegyem.
Szabad kezével ismét halyába túrt.
-Abban a pillanatba. -mondta majd el fordult. -Szeretem volna.
-Mi van? -kérdeztem inkább magamtól.
-Nem tudom. -válaszolt majd egy mozdulattal ki húzta kezét. -Most hogy rendbe vagy mehec is.Le döbentem. Szó szerint ki dobodt.
-Te ki dobsz? -kérdeztem.
-Nem csak.. -nem folytatta.
-Csak mi? -kérdeztem.
-Gondolkodnom kell. -válaszolta.
-Min? -kérdeztem.
Nem momdot semmit se.
-MIN MOCHI? -kérdeztem hangosabban.
-RAJTAD! -kiabálta vissza.
Meglepődtem nem tudom mire céloz két gondolat cikázott fejembe.
Muszáj rá kérdeznem.
-Rajtam? -kérdeztem vissza.
-Igen rajtad. -válaszolt.
-Miért? -kérdeztem.
Ideges lett. Hogy honnan tudom. Ma már harmagyára túrt halyába.
-Csak menny el. -mondta.
-Nem. -elenkezdtem. -Nem veszithetlek el.
Nem csak ő de én is meg lepődtem.
-Mi? -kérdezte.
-Istenit! -most én mondtam három lépésel át szeltem a távolságot köztünk.
Át öleltem magamhoz szorítottam.
-Ezzel csak jobban össze zavarsz. -mondta majd vissza ölelt. -Miért nem halgadtál rám?
-Mert nem tudlak egyedül hagyni. -válaszoltam. -Most kaptalak vissza nem akarlak ulyra el vesziteni.Egy pillanat alatt változtak a dolgok. Elengedett és hátrébb húzódott. Minden mozdulatát figyeltem. Magasabb voltam nála igy kicsit pipiskedet. Kezét nyakam köré fonta majd számra halyolt. Az ártatlansága az ami cukivá teszi. Az első csókját tőlem kapta de én azt szeretném, hogy a többit is tőlem kapja. Talán a pipiskedés tette, de hátra kezdett lépdelni a falig. Neki ütközött a falnak kezem feje mellé tettem a lendülettöl majd vissza derekára.
Ulyra érezni akartam nyelvét mint az nap éjjel. Szájába haraptam fel sziszent igy először megnyaltam száját.
Szemét össze szorította majd el lazitotta. Kezem vándor útra indult egyenes le a fenekéig ott bele markoltam lábammal szélejebb tettem az ö lábait. Kezemmel lejebb haladtam a combjáig megfogtam öket és felemeltem a csipömre.Hirtelen az ajtó csapódott ki majd egy mély hang jött hátunk mögül.
-Vegyük úgy, hogy ezt nem láttuk. -mondta Tae.
-És majdnem megint szexet láttam. -mondta Hobe.
-Megint? -kérdezte Tae Hobe-tol.
-Ja. -válaszolta.
Én le raktam Mochit aki teljesen zavarba jött az események miatt.
-Miért vagytok itt? -kérdeztem.
-Erre jártunk. -válaszolta Hobe.
-És gondoltuk be nézünk. -folytatta V.
-Jobb idő pontot nem tudtatok volna választani? -kérdeztem.
-Talán meg zavartunk valamit? -kérdezte ismét V. -Jungkook?
-Nem. -válaszolt helyetem Jimin.Kérdőn rá kaptam fejjem. Ő rám nézett majd vissza a fiúkra.
-Értem.-mondta Hobe. -Bármi van köztetek hamar gondoljátok át.
-Ne verd át Yoongi-t. -mondta nekem Tae.
-Tudom. -mondtam Taenek.
-De most. -pattant fel Hobe. -Irány a város.
-Mi van? -kérdezte Jimin háttam mögül.
-Benne vagyok. -pacsiztam Hobeval. -És te is jössz.Megfogtam Jimin csuklóját és ki húztam a házból.
Tessék egy kis rész. Rövidebb mint a többi rész. 😅De a következő hosszabb lesz.
ESTÁS LEYENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.