35.rész

960 97 28
                                    

Hmm na hát akkor ez ma már a második könyv amihez írtam részt. 😅😅 köszönöm a kommenteket meg a csillagokat is. 😍💖💖

Jungkook:
Talán.. Igen az a pillanat volt a legges leg cikibb pillanat mikor anyu Jimin-nel beszélte meg a szexuális.. Dolgokat.
Este nem szóltam Jimin-hez, de nem bírt magával. Addig piszkálta míg hozzá nem szóltam.

-Jungkook. - piszkálta hátamat.
Nem figyeltem rá.
-Jungkook. - feküdt rám.
-Mi az? - kérdeztem.
-Haragszol? - kérdezte boci szemmel.
-Nem. - adtam egy puszit orrára. - Csak ciki volt lent.
-Szerintem anyud kedves. - mosolygott.

Jimin-t magamhoz húztam és össze bújva aludtunk. Reggel úgy keltem fel, hogy ő ölelt engem míg én hozzá voltam bújva.

-Reggelt. - motyogta.
-Reggelt. - próbáltam nyújtozkodni.
-Nincs kedvem semmihez se. - dugta fejét hajamba.
-Nekem se. - nevetem. - De kelés.
-Ahhhh... - hisztizet.
-Gyerünk. - csaptam seggére mire fel nyögött. - Ho-Ho..
-Kuss. - mutatott be.
-Le harapom. - nevetem.
-Ahhh Jungkook. - ült fel. - Muszály?
-Igen. - dobtam felé a ruhát - Gyerünk.

Nehezen fel öltözött Jimin és indultunk suliba. Útközben össze kulcsoltuk kezünket így mentünk. Megjelentek a fiúk is majd be is mentünk, de a kapuban Jackson állt.

-Jó reggelt. - hajoltunk meg.
-Jó reggelt. - túrt hajába. - Jungkook.
-Igen? - engedtem el Jimin kezét.
-Ti mehetek. - intett a fiúknak.

Meg várta míg mindenki be ment, majd felém fordult és fel állt.

-Yugyeom ki van. - kezdte.
-Na és? - fontam kezem össze. - Miért nekem mondja?
-Míg te jól el vagy.. - nézet körbe. - Ő teljesen ki van... Miattad.
-Nem tettem semmit se. - néztem a tanár szemébe.
-Mi lenne ha rá venéd, hogy jöjjön be?! - lökött meg ujjával.
-Talán délután. - forgattam meg szemem.
-Most kéne. - fordult meg és írt valamit. - Ez egy igazolás egész napra.. Ha sokáig tartana.
-Nem megyek el a tanárhoz. - ráztam meg fejem.
-Én is szívesen mennék, de tanitanom kel. - nyújtotta a lapot. - Tedd meg légyszi. Abból kapsz ötöst amiből akarsz.. Sőt lesz egy szabad napod is.
-Most komolyan? - kérdeztem.
-Igen. - tette kezét össze. - Kérlek nem akarom, hogy kirúgják.
-Rendben, de... - mutattam fel az egyik ujjamat.
-Igen? - kérdezte kíváncsian.
-Szeretnék halasztást kérni anyunak. - néztem a tanára.
-Rendben. - nyújtotta ki kezét. - Csak rád fog hallgatni.

Hátat fordítottam az iskolának, de még vissza néztem.
Sóhajtva indultam el az iskola táskával a hátamon. Egész úton bűn tudatom volt Jimin miatt na meg az járt a fejembe, hogy mit fog mondani a tanár ha keresnek.
Hírtelen megjelent Yugyeom tanár úr háza a szemem előtt. Fehér két emeletes háza volt nagy kertel.
Míg mindenki ki tette a kukát a tanár úr nem. A kapu nyitva volt így simán be mentem gyorsan ki toltam a kukát, majd az ajtóhoz mentem a postával a kezemben...jó gyerek vagyok. A csengőt meg nyomtam és vártam, de nem jött válasz a kilincsre tettem kezem és be nyitottam hírtelen egy kutya ugrott elém... Így le guggoltam és simogatni kezdtem.

-Hol a gazdi? - kérdeztem a kutyát.
-Itt. - hallottam egy hangot.
Ijedten néztem Yugyeom-ot aki a falnak támaszkodott és engem nézet.
-Mintha otthon éreznéd magad. - lökte el magát. - Mehetsz is.
-Jackson küldött. - mentem utána.

Yugyeom nem is foglalkozott velem csak a konyhába ment és öntött magának egy pohár kávét. Meg álltam a pultnál.

-Be kell menned tanítani. - szólaltam meg mire le tette a poharat. Olyan erősen, hogy az egész ház víz hangzott.
-Ne tegyél úgy mintha érdekelne. - hírtelen fordult meg és nézet rám.
Nem mondtam semmit se mire fel kuncogott.
-Mit mondott Jackson mit kapsz? - kérdezte.
-Ez nem fontos. - támaszkodtam a pultra így vele szembe voltam.
-Nem érted ugye?! - nézet végig rajtam.. Már amennyire tudod. - Azért küldött téged mert hatással vagy rám.
-Nem érdekel. - csaptam a pultra. - Vissza kell mennie tanítani.
-Nem nem kell. - nevetett. - Te meg menj el.
-Addig nem... - indultam meg felé mire rám nézett.
-Menj már el. - mondta újra.
-Ki fogják.. - kezdtem újra.
-Nem nem fognak. - nevetett fel. - Ez csak egy nap.
-Akkor miért vagyok itt? - gondolkoztam hangosan.
-Nem egy értelmű?! - fordult teljesen hozzám. - Jackson terve... Szerinte boldognak kell lennem ehhez pedig te kelesz.
-Vicces. - forgatam meg szemem. - De én Jimin-el járok... Na meg te a tanár vagy basszus.
-Ne káromkodj. - nézet rám szúrós szemmel.
-Ne most játszon nekem minden szentet.. - rántottam vállat.
-Csak...ne káromkodj. - fordított hátat és indult meg az ajtóhoz. - Menj el.
-Addig nem míg nem ígéri meg, hogy be jársz a suliba. - mentem mögötte.

Hírtelen fogta meg a kezem és rántott a falhoz, majd lökött hozzá. Szemem össze szorítottam, majd ki is nyitottam. Yugyeom szemei izzodtak és engem nézett.

-Nem érted igaz? - nevetett fel majd a fülemhez hajolt. - Nekem ma szabadnapom van.
-Mi? - toltam el.
-Jackson direkt küldött. - fogta meg a nyakam, de nem szorította meg.
-Engedjen el. - fogtam meg kezét.
-Előbb mondtam, hogy menj.. - tolta lábát a lábaim közé. - Nem tetted.. Most miért engedjelek el?
-Mert ezt én nem akarom. - tettem combom össze, de nem nagyon ment.
-Furcsa egy srác vagy te. - fogta meg államat. - Utálsz, de folyton itt vagy.
-Mivel állítólag barátok vagyunk. - mondtam mire bele tette a számba a hüvelyk ujját.
-Ahhh igaz. - vette ki az ujját. - De ez alig rémlik.
-Yugyeom.. - szólítottam meg.
-Hová lett a magázás? - kérdezte nevetve.
-Hagyd abba! - fogtam meg kezét és próbáltam el húzni.

Nem nagyon jött be a tervem.. Sőt Yugyeom közel hajolt majd szemembe nézett és egy pillanat alatt ajkaimra tapadt. Nem nagyon tetszett a hejzet így meg rúgtam. Yugyeom el engedett mire a földre rogytam és levegő után kapkodtam.

-Nem...nem mondtam.. - próbáltam levegőt venni. - Hogy nem tetszik.
-Még magázol. - guggolt le hozzám.
- Nem szeretném ezt. - néztem rá.
-Be fejeznéd?! - tolta meg fejem így a falnak dőltem ami most jól esett. - Meg tennéd hogy nem magázol... Idegesítő.
-Igen helyes vagy... - kezdtem bele amit hallgatott. - De nem szeretlek. Ha nem lennék Jimin-nek egyszer-kétszer bele fért volna a szex.. De így nem.
-Szóval Jimin a baj?! - nézet szemembe.
-Régen Jimin elött ilyen voltam. - húztam fel lábam. - Minden este mással voltam lány vagy fiú nekem mindegy volt. De már nem.
-Akkor én? - kérdezte.
-Mint mondtam ha nem lenne az akit szeretek.. Akkor igen. - álltam fel. - De így nem.
-De mi van ha én nem csak egy estét szeretnék?! - lépett hozzám.
-Nem ismersz Yugyeom. - néztem szemébe. - Csak a külsöm tetszik... Más nem.
-Ez nem igaz. - fogta meg arcomat mire el toltam kezét.
-Sok olyan pasival találkoztam mint te. - toltam el testét is. - Csak szex-et akarsz.. Ez nekem nem jön be.. Nem vagyok már olyan.
Fel álltam és az ajtóhoz mentem.
-Jungkook. - fogta meg vállamat. - Ez nem igaz.
-Jackson szeret téged. - léptem az ajtóhoz. - Mi lenne ha először ezen gondolkoznál?!
-Jackson? - kérdezte.
-Igen ő... - nyitottam ki az ajtót. - Viszlát.

Otthagytam Yugyeom-ot és vissza mentem az iskolába. Szerencse hogy ez nem tartott sokáig így simán be értem harmadik órára. Bent rögtön rám kapta a fejét Jimin. Bocsánatot kértem a tanártól és le ültem Jimin-hez aki a vállamra hajtotta a fejét én meg adtam a homlokára egy puszit.
Remélhetőleg rá jön Yugyeom hogy Jackson szereti őt és egymásra találnak...ha meg nem na az szívás.. Nekem.

Az akit én szeretek az velem van és boldog vagyok vele nem kell senki más. Túl sok minden történt ahhoz hogy tudjam.. Én szeretem őt és hűséges vagyok hozzá.

Köszönöm annak aki ezt el olvasta.. Lehet hogy most nem lett túl izgis vagy nem tudom.
Komment plusz csillag. Kíváncsi vagyok a véleményetekre. 😙😜😍

Szeretnétek Yugyeom-ot és Jackson-t együtt?

Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora