Új rész egy kis +16-al.Köszönöm hogy ennyien olvasátok... Annyira cukik vagytok 😍😍😉💖💞💙
Jungkook:
Most mit tegyek, hogy ne vegye észre? Nem az én hibám hanem annak a buzi tanárnak.-Kookie?! - integetett Mochie.
-Mochie. - mosolyogtam rá és nyakam takartam.
-Kicsit részeg vagyok. - rázta meg fejét. - Fel megyünk?
-Menjünk. - mosolyogtam rá.Fent~
Semmi nem történt mert bealudt. Igy volt időm gondolkodni és arra jutottam, hogy azt mondom hogy ö volt. Tudom szemétség, de nem akarom, hogy haragudjon rám és szakicson.
Reggel nyöszörgve kelt a karjaim között.-Aahhh a fejem. - próbált fel ülni. - Kookie?!
-Igen? - húztam magamhoz.
-Hol vagyunk? - nézett körbe.
-Sugi-nál. - válaszoltam.
-Mi van a nyakaddal? - simította meg, de még kellemetlen volt.
-Te voltál. - adtam a választ, de magamban bocsánatot kértem. - "Sajnálom".
-Ne haragudj. - adott rá egy puszit. - Nagyon fáj.
-Nem vészes. - tartottam úgy fejem, hogy érje.Felé másztam mire kinyílt az ajtó. Jimin a fejére tette a párnát én meg vigyorogtam az ajtóban álló Hobe-ra.
-Gyertek le. - csukta be az ajtót.
-Oké-Oké. - intettem.Lent reggeliztünk majd indultunk a suliba. Ja buli után mert.... Miért ne?
Útközben Mochie a kezem fogta és arról mesélt, hogy milyen jó volt a buli bár ő nem nagyon emlékszik. Mig a sulihoz értünk vagy hatszor kért bocsánatot a nyakam miatt... Nekem meg bűntudatom volt, de nagyon.A sulihoz érve Yugyeom és Jackson álltak a kapuban ellenőrzés miatt.
Épp át akartunk menni, de meg állítottak minket.-Fiúk. - intett Jackson hogy valaki álljon oda.
-Perfect. - húztam magamhoz Mochiet majd hátulról át öleltem.Yugyeom feltűnően vigyorogva figyelt amire csak fintorogtam egyet majd nyakon pusziltam Mochiet.
Sorba mindannyiukat ellenőriztek, de én jöttem.-Jeon Jungkook. - mutatót maga elé Yugyeom, de csengettek.
-Hála az égnek. - indultam be, de nem engedte.
-Ti menjetek! - küldte őket be a két tanár. - Jackson kisérd őket a termükbe nehogy logjanak.
-És Jungkook? - kérdezte Rap Mon.
-Mivel be csengettek.. - gondolkodott. - De ellenőrizni kell igy velem jönn.
-Tessék? - pislogtam a tanára.
-Ez elő van írva. - húzta fél mosolyra száját.
-"Hogy nyelnél le keresztbe egy vas rudat. - mondtam magamban. "
-Induljatok. - mentek be.
-Utálom magát. - mondtam semleges arccal.
-Kötelező. - mutatót az iskolára. - Addig nem léphetsz a suliba.
-Jól van. - hunytam le szemem majd rá néztem. - Hová?
-Erre. - indult meg az iskolába.Követem az irodájáig majd be is mentem, de meg álltam az ajtóban.
-Ülj le. - ült székébe kényelmesen.
-Viccel ugye? - kérdeztem keresztbe font kézzel.
-Igaz. - állt fel majd velem szembe állt meg.
-Mégis csak üljünk le. - kerültem ki.
-Oké. - ült ismét le.El kezdtem körbe-körbe nézni, de meg érintette nyakam mire én elcsaptam kezét.
-Ne merjen hozzám nyúlni! - szorítottam kezem ökölbe majd fel álltam.
-Csak ellenőriztem. - vigyorgott.
-Mit? - kérdeztem vissza.
-A nyakad. - válaszolta majd fel állt. - Biztosan fáj?!
-Maga szerint?! - nevetem ki. - Majdnem megerőszakolt.
-Nem erőszak ha a másik fél is akarja. - indult meg felém én meg se mozdultam.
-Téved ha azt hiszi, hogy "akarom". - mutattam idéző jeleket a levegőbe. - Nagyon nem.
-Ezt nem hiszem. - állt meg alig két centire.
-Ellenőrizen had menjek. - léptem egyet hátra majd szét tettem kezem.Meg nyalta száját majd vizsgálni kezdett, de ahogy le guggolt meg állt és lassan simított végig lábamon.
-Mehetek? - kérdeztem.
-Még nem. - állt meg velem szembe.
-Miért? - kérdeztem és hátamra vettem a táskámat.Az ajtónál jártam mikor hírtelen a falnak nyomot én meg shookot kaptam. Nem tudtam mozdulni mintha a lábaim nem tudnának mozdulni. A tegnapi nap jutott az eszembe ahogy le fogtak és Yugyeom azt tettem velem amit akart. Testem remegni kezdett és a lábaim is.
-A tegnapi nap megtette a magáét. - nevetett.
-Ne is gondoljon rá. - adtam egy pofont neki majd kimentem az irodából, de itt is a falnak nyomot egy polc mellé.
-Jézusom. - fogtam fejem.
-A nevemet fogod nyögni. - súgta fülembe és bele is harapott.
-Soha. - néztem a szemébe.
-Ha akarnám már itt meg basználak. - emelte fel fejem.
-Nem tenné meg. - húztam össze szemöldökömet. - Óra van.
-Nem nagyon hat meg a dolog. - nyomta ujját számba. - Izgalmas lenne.Teljes erővel meg fordított és a falnak nyomot ugy hogy a hátsom legyen felé. Álamat nem engedte el közbe ujjaival piszkálta a szám majd ágyékát nyomta hátsomhoz. Kezem hátra fogta nem tudtam mozdulni.
-Most mit gondolsz? - kérdezte és nyakamhoz hajolt és meg puszilta. - Most is igy gondolod?
Nem tudtam válaszolni mert ha kinyitom a szám... Féltem, hogy bele kerülnek az ujjai.
-Mondj valamit. - dörzsölte magát hozzám.
Fejem ráztam, de megfogta.
-Akkor elérem, hogy beszélj. - kezével kijebb vette nadrágom és be csuszta kezét. - Szép méretel vagy megáldva.
Undorral néztem rá és próbáltam szabadulni kezei közül.
-Tudod mi a poén? - mozgatni kezdte kezét rajtam. - Hogy erre nem fog jönni senki se.
-Hagya...abba! - akadtam el.
-Én élvezem. - tolta csipöjének fenekem. - Élvezd te is.
-Ki.. Zárt. - döntöttem fejem a falnak és számra haraptam.Szabadulni akartam minden áron innen, de nem ment.. A nyakamhoz hajolt, de fejem kezdtem forgatni. Keze olyan sebességgel mozgott, hogy kezdtem kemény lenni amit nem akartam.
-Kezded élvezni. - súgta fülembe.
-Soha. - próbáltam kezem kihúzni. - Ahh..
-Nyögtél. - vigyorgott nyakamba. - Had halljam a hangodat Jungkookie.Fejem kezdtem "nem"legesen rázni és számra haraptam. Lábaim remegtek úgy éreztem, hogy nem kicsit vagyok közel a csucshoz. Farkam megmozdult mire Yugyeom erősebben kezdte verni.
-Nyögd a nevem. - hajolt fülemhez.
-Soha. - néztem idegesen rá.
-Makacs vagy. - maszirozni kezdte golyom majd újra verni.
-Maga...meg.. Undorító - próbáltam össze tenni a mondatot.Fejem a falnak nyomtam és lélegezni kezdtem lassan. Ugy döntötem, hogy hamar végzek igy Mochiera gondoltam, ahogy múltkor alattam nyögött. Hatott igy elélveztem mire ö kihúzta és maga felé fordítót. Alig álltam lábon. Yugyeom le nyalta kezét a szemem látára.
-Kire gondoltál? - kérdezte két új lenyalás közben.
-A barátomra. - próbáltam ki szabadítani kezem. - Park Jiminre.Ahogy meghalota undor tünt fel arcán. Kezem még mindig fogta igy nem tudtam mozdulni.
-Legalább be gombolná a nadrágom. - néztem a nadrágomra.
-Csináld te. - engedett el, de röktön össze rogytam.
-Mi ez? - próbáltam fel állni.
-Segítek. - húzott magához.
-Inkább engedjen el. - toltam el. - Ne is nézzen rám és ne nyúljon hozzám.
-Nem fog menni. - nyúlt agyékához. - Ezt még a szádba kell venned.
-Fuujjjj Soha. - néztem undorral rá. - Állmában.
-Ohhh... - jutott valami az eszébe. - Át kell adnom valamit.
-Nem kell. - indultam meg.
-Fontos papírok. - vigyorgott perverzen. - Na meg ott a táskád is.
-Rendben - mentem be. - De ne nyúljon hozzám.El ment mellettem, de a fenekemhez nyúlt amit el sepertem. Elő vett egy papírt majd le ült. A papírt alá kellett írnom amin a havi befizetés volt... Késtünk vele.
Yugyeom érdeklődve nézett majd vissza tette. A másolatot át adta én meg a táskámba tettem.
A hátamra vettem és el hagytam az irodát és a vigyorgó tanárt is."Valahogy el kell kerülnöm. - szedtem lábamat a folyosón. - A végén megerőszakol az iskola folyosóján."
Ennyi volt a rész Yugyeom kicsit be keményitett.. 😅😅
Ha tetszett írj kommentet vagy nekem egy csillagot hogy láthassam hogy olvastad. 😍😉💞💖💙
VOCÊ ESTÁ LENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.