26.rész

1.1K 118 34
                                    

Új rész mert gondoltam kiváncsiak vagytok... Köszönöm a sok kommentet 😉😍💖💙💞nagyon aranyosak vagytok. Amugy rossz helyre raktam... Ez ide való Niki!

Jungkook:
Semleges arccal néztem tanáromat majd egy mozdulattal arébb toltam. Azt hittem, hogy nehezebb lesz de biztos nem figyelt.

-Nekem erre nincs időm. - szedtem fel a papírokat és a táskám a vállamra dobtam.
-Hová mész? - nézte ahogy fel szedem mindet és az asztalra dobom.
-El. - mentem az ajtóhoz.
-Nem végeztem. - nyomot a falhoz.
-Auwww. - vágtam be a fejem. - Normális maga.

Hírtelen kezével fejem mellé csappot de nem hatott meg vele. Látta, hogy nem félek és közelebb hajolt arcomhoz.

-Szép szemeid vannak. - rántotta le táskámat.
-Normális maga? - hajoltam volna le érte, de el kapta mindkét kezem és fejem felé tette. - Ereszen már el!
-Talán. - puszilta meg nyakam.
-Ahhh... - rántottam el fejem. - Fujjj.

Az ajtó zárja kattant és ismerős alak lépett be rajta.

-MR.Wang. - néztem kérlelve a tesi tanárt.
-Jungkook? - nézett végig rajtam.
-Tanár úr. - próbáltam szabadulni.
-Jackson. - vigyorgott rá a fogva tartom.
-Yugyeom ezt pont itt kell? - kérdezte majd végig nézett rajtam. - Tudom hogy jó hús..
-Mivan? - néztem a két tanárt.
-De pont itt kell? - támaszkodott a falnak.

Yugyeom nem nagyon zavartatta magát feljebb húzta pulóverem alját és végig húzta kezeit kockáimon.
Wang pedig végig nézte.
Csípőm el húztam keze alól.

-Hagya abba! - rúgtam meg azt amit értem vagyis középen.
-Nem vártam kevesebbet. - nevetett Wang tanár úr.

Yugyeom el engedett igy én a földre kerültem, de fel álni nem tudtam hírtelen.

-Ez.. - néztem lábamat.
-Csak nem félsz. - guggolt le Jackson.
-Nem.. Vagyis. - pislogtam.
-Meg ijesztetted. - nevetett és Yugyeomra nézett.
-És? - rántott vállat Yugyeom.

Jackson vissza fordult hozzám és beszélni kezdett, de amit mondott..

-Jeon Jungkook. - nézett végig rajtam. - Ami ma itt volt az titok.
-Mi? - kérdeztem ijedten.
-Yugyeom perverz és tetszel neki. - rántott vállat. - Ha el mondod valakinek ki leszel csapva és el intézzük, hogy máshova felse vegyenek.
-Ez csak egy vicc. Ugye? - csúsztam háttrébb.
-Nem. - mondta Yugyeom. - És a pasidat is.
-Jimin-t? - ilyedtem meg. - De az anyukája.
-Ha nem jár iskolába az anya ki kerül a kórházból. - vigyorgott Yugyeom. - Betegen.

Be telt a pohár lábaim életre keltek és gyors mozdulattal el kaptam Yugyeomot és be akartam neki húzni, de Jackson le fogott.
Mind a két kezem háttra fogta.

-Jimin-t hagyátok ki ebből! - néztem gyilkos pillantással Yugyeomra.
-Úgy latszik, hogy ezzel felhúztam. - emelte fel államat. - Ölni tudnál a szemeddel.

Fejem el rántottam, de hajamnál fogva vissza fordított maga felé.

-Yugyeom. - szólította meg Jackson. - Menjünk.
-Várj. - fordította úgy fejem, hogy nyakam látszódjon. - Egy apró szívás nyom? Jimin?
-Áhhh ez fáj. - céloztam a nyakamra.
-Jackson. - tartotta fejem Yugyeom. - Tartsd meg.

Nyakamhoz hajolt és szívott rajta, de úgy hogy fájon és még bele is harapott.

-ELÉG! - próbáltam szabadulni.
-Kész. - engedte el fejem. - Ez sokáig meg marad.
-ssszzhhh... - próbáltam kezem ki szabadítani, hogy kezemmel kicsit enyhitsek a fájdalmamon....de nem ment.
-Az enyém vagy. - súgta fülembe.
-NEM! - kiabáltam.
-Itt a bizonyíték. - nyomta meg a szívást ami nem kicsit fájt.

Nem adtam neki hangot, csak próbáltam ki rántani magam, hogy legalább meg tudjam ütni vagy valami.

-Jackson. - nézett haverjára. - Engedd!
-Biztos? - nézett rá. - Nem kicsit ideges.
-Biztos. - vigyorgott.

Jackson elengedett én pedig röktön neki is ugrottam, de simán a földre kerültem ö pedig rám.

-Ebből a szögből is ugyan olyan cuki vagy. - nyomta csuklóm a földhöz Yugyeom.

Nem tudtam mit válaszolni, csak el akartam menni. Fejem megemeltem és le fejeltem.
Hátra esett én pedig fel kaptam táskámat és a sarokba futottam mert Jackson álta az utamat az ajtóban.

Lehetöségem még van egy hisz ott az ablak is. Az ablakra néztem és vissza Jackson meg el vigyorodott.

-Te se gondolod komolyan?! - nevetett.
-Fogadjunk?! - futottam az ablakhoz és a szélére áltam az egyik lábammal.
-Ne viccelj?! - nevetett Yugyeom is.
-Ott egy fa az meg egy kukka. - néztem le és vissza. - Pá - pá.

Át ugrottam a fára és kicsit meg áltam pibeni. Jackson és Yugyeom is meg érkeztek az ablakba.

-Jungkook. - nézett Jackson.
-Viszlát. - folytattam volna a menekülésem, de Yugyeom se hagyta szó nélkül.
-Ne feled. - vigyorgott. - Jimin és az anyja.

Nem mondtam semmit, csak le ugrottam a kukára majd a talajra és egy apró bukfenc.

-YESS! - kiabáltam el magam.

Tapsot hallottam igy fel néztem. Mind kettő tapsolt, de Yugyeom vigyorogva majd meg nyalta száját. Lazán be mutattam és át futottam a pályán.

"Ez azért durva volt. - mondtam magamba és a kapuig futottam egy kis pihi után."

Hátra fordultam és a pálya szélén támaszkodott a kétt beteg tanár akik engem nézett. Le szarva őket a kerítést simán át másztam.

~később ~
Már korom sötét volt és hűvös a nyakam meg fájt. Utam Sugaékhoz vezetett, de féltem be menni a nyakam miatt ezért hátul mentem be.

Bent hangos zene szólt és vihogás. Az utam fel vezetett az emeletre egyenesen Suga szobályába.
Enyhén be néztem, de senki nem volt bent igy be mentem és be is csuktam.

Le dobtam táskám és be feküdtem az ágyba. Fejem oldalra fordítottam és az egész csapatról egy csoport kép volt az éjjelin. Az egyik oldalamon ö ált a másikon Jimin. Jimint néztem aki boldogan mosolygott a kamerába.
Nem akartam, hogy miattam baja essen.

-Jungkook? - kopogott valaki az ajtón.
-Gyere. - válaszoltam.
V sétált be már részegen.
-Kookie Kookie. - ült az ágyra.
-Látom, hogy jó a buli. - borzoltam össze haját.
-Aham. - vigyorgott. - Te is gyere Mochie szomorú.
-Miért? - kérdeztem ijedten.
-Hiányzol neki. - ált fel TaeTae.

El indultam le, de előtte bele néztem a tükörbe. Hajam kócos volt nyakam meg... Lila és piros rajta egy apró sebbel.
"Biztos a foga. - mondtam magamban és egy kicsit hozzá értem."
Szaporában kapkodtam a levegőt hisz most jutott el a tudatomig, hogy meg is erőszakolhatak volna. Meg próbáltam le nyugodni és Tae után indultam.
Hát lent érdekes látvány fogadott... Keményen ment a buli a suliból sokan itt voltak és nagyban táncoltak. Át mentem a táncoló tömegen, de egy valami fel tünt...Suga a másik osztályból Vernon-nal nagyon össze voltak gabalyodva mosolyogva tovább mentem. Jimin a konyhába volt és ivott.....kezemet nyakamra tettem ami röktön reagált...

Ennyi volt. Ohhh gondoltam a seveteenes Vernont írtam be, de nem biztos hogy öt kapja Suga. Azt tervezem, higy valakit keresek Sugim mellé... Nektek van ötletetek? 😅😅

Több akarok lenni  JiKook FF. (Befejezve) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang