Hoztam nektek egy.. Mint látszik egy +18-as részt. Ez kicsit durvább lett. 😅Bocsi. Na de olvasátok.
Jungkook:
Csak őt akarom senki mást... Csak őt.
Szeretem és nem veheti el senki se tőlem. Főleg nem Yugyeom.-Jungkook. - nyögte nevem.
-Mi az? - hagytam abba nyaka kényeztetését.
-Semmi. - fonta körém lábát.
-Türelmetlen vagy?! - nevetem ki.
-Csak akarlak. - harapta meg ajkát.
-Érzem. - dörzsöltem hozzá magam mire nyögött egyet.
-Ne. - húzott le magához.
-Akkor abba hagyom. - rántottam vállat.
-Csak ne kínoz. - döntőt hátra.
-Auww..- néztem fel rá. - Mit tervezel Jimin?El mosolyodott és vadul kezdte falni ajkamat, majd fel húzta lábamat. Először meglepődtem, igy el hajoltam tőle.
-Mi a.. - néztem rá.
-Csak most az egyszer. - nézet kérlelve. - Rendben?
-Nem is tudom. - gondolkodtam. - Jól van, de...
-De? - támaszkodott feletem.
-Nem volt még ilyen. - jöttem zavarba. - Talán egyszer.
-Jól van. - simította meg az arcom.Gondolhattam volna, hogy egyszer ez is meg fog történni, de hogy ilyen hamar. Le hunytam szemem és teljesen fel húztam lábam, majd lazitottam.
-Kész vagyok. - fontam nyaka köré kezem.
-Rendben. - mosolygott.Számhoz emelte kezét amit be is kaptam, majd mikor végzet le húztam magamhoz és csókban hívtam.
Igen féltem, hogy fájni fog... Mert emlékszem Hobe miatt is fájt először... Azóta még nem volt. Nyelvünk egymást kergetett addig mig meg nem éreztem ujját magamban. Egy mély sóhaj hagyta el a szám igy el hajoltam Jimin-töl.-Aranyos vagy. - puszilta meg fülemnél nyakam.
-Következő. - tettem szélyelebb lábam.
-Oké. - helyezte be a másodikat és ollozni kezdett.Ha ez fáj akkor milyen lesz ha bennem lesz? Ki húzta ujjait, de igy olyan furán éreztem magam. Jimin be illeszkedett és rám nézett.
-Figyelj fájni fog. - hajolt hozzám. - De után élvezni fogod.
-Bízom benned. - pusziltam meg.Elkezdte belém nyomni magát ami fájt.. Mintha ketté szakadnék. Jimin meg állt és várt.
Bólintottam mire teljesen belém tolta magát.-Sajnálom. - törölte meg arcom.
-Jól vagyok. - fogtam meg kezét, de remegett kezem.
-Jól van. - kulcsolta össze ujjainkat. - Szolja ha mozoghatok.Egy kis idő múlva enyhült a fájás igy meg mozditottam csipőmet. Jimin vette az adást és mozogni kezdett. Fájt, de elért egy pontot bennem ami jó volt.
-Ott.. Újra. - nyögtem.
-Oké. - lökte csípőjét a ponthoz.Kezem el engedte és a kanapéba karfájába kapaszkodott mig én a kanapét markoltam. Fel emelte combomat és nyakába tette amit nem bántam, mert már remegtem. Lábujjam nyakába mélyesztettem. A ház csendes volt, csak én és Jimin hangja töltötte be ezt a csendet. Mind ketten izzadtunk, de közel voltunk a csucshoz. Nem hittem volna, hogy engedni fogom bárkinek is, hogy ő legyen felül.
Jimin hírtelen nyakam kezdte szívni és puszikkal be hinteni. Volt egy pont ahol erősen meg szívta és harapta ez pont olyan pont volt ami látszik.
Kezemmel kezdtem magam kényeztetni ugyan abban a ritmusban amiben Jimin mozgott bennem.-Gyorsabban. - mondtam mire gyorsított.
Néhány perc múlva meg éreztem hogy lüktet bennem. Igy tudtam, hogy közel van ami rám is igaz volt. Majd nem egyszerre mentünk el.. Sőt én voltam az aki hamarabb. Jimin még mozgott néhányat igy ő meg belém.
Sajnálom anyu kanapélyát. Jimim ki húzódott igy hagyva maga után egy üres érzést. Jimin le tette a lábam majd rám dőlt. Szaporán vettem a levegőt és remegett a lábam is lassan ki nyújtottam és le hunytam szemem.-Nem maradhatunk itt. - pattant ki a szemem.
-Hmmm... - morgott Jimim és felemelte fejét.
-Ha anyu hazajön kiakad. - simogattam arcát.
-Igaz. - ült fel és öltözni kezdett.
-Ő Jimin. - álltam fel és tettem fenekemhez kezem. - Ez...
-Bocsi. - hajtotta le fejét.
-Nem ez zavar. - nyaltam le ujjaim. - Hanem hogy igy nem tudom fel venni a ruhám.
-Ohhh... - fordított meg. - Várj.Fel ugrott, majd egy törölközővel tért vissza. Nem értettem, hogy mit akar vele, de meg fordított és el kezdett ki tisztítani.
-Kész. - gyűrte össze. - Nagyjából.
-Talán kibírja. - hajoltam le a cuccomért.Nevetve nézte, ahogy lassan mozgok mint valami csiga. Magához húzott és bekapcsolta a nadrágom gombját.
-Ha végeztünk menjünk tussolni. - fogta meg fenekem.
-Oké. - álltam lába közé.
-Akkor meg beszéltük?! - ültetett a combjára és megcsókolt.
-Fiúk ne itt. - hallottam meg egy hangot. - Menjetek fel.Oda kaptam a fejem. Anyu pakolta be a cuccait a konyhába. Úgy ugrottam le Jimin-ről mintha valami kaktuszba ültem volna, de igy pont az asztalra ültem és éreztem, hogy ki folyik az ami bennem maradt.
-Menjünk. - húztam fel. - Mögöttem gyere.
-Miért? - kérdezte.
-Ezért. - álltam fel.
-Ohhh oké. - tapadt rám.
-Ne vaduljatok. - mondta még anyu utoljára.Mig fel nem értünk addig teljesen hozzám simult hátulról. Be nyitottam a fürdőbe és le vettem a ruháim.
-Azta. - dobta a szenyesbe a nadrágom.
-Te voltál. - álltam be a tusoloba. - Gyere.
-Megyek. - dobta le a cuccait.Bent velem szembe állt igy alacsonyabb volt mint én. Meg fordultam és a kezébe adtam egy szivacsot. Jimin el kezdte le mosni a nyakam, majd a hátamat is. Keze derekamat simogatta mig le mosot lent is. Meg fordultam és öt is megfordítottam.
-Megint? - kérdeztem bár én is ugyan úgy álltam.
-Nem vicces. - fogta körbe magát.Teljesen hozzá léptem és csípője mellet el nyúlva le vettem kezét és én fogtam körbe. Meg támaszkodott az ajtónál. Teljesen hozzá léptem és tarkón pusziltam, majd újra és újra hagyva néhol egy-egy nyomot. Megmozditottam kezem rajta mire nyögött. Ritmusosan mozgatam kezem, de el vette és meg fordult. Körbe fogta kicsi Jungkook-ot ahogy én kicsi Mochie-t és egyszerre kezdtük mozgatni kezünket a másikon.
Újra fáradtan dőltem a falnak mig ő az ajtónak.Meg mosakodtunk és köntösbe mentünk ki a konyhába enni valamit. Anyu friss meleg kajával várt minket.
-Jó estét fiúk. - mosolygott anyu.
-Jó estét. - mosolygott Jimin piros arccal.Leültem és vártam az ételt, de Jimin mögém lépett és át ölelt.
-Szeretlek. - súgta a fülembe, majd adott egy puszit a fejemre.
Éreztem, ahogy arcom el pirul és hogy csak mosolygok.
-Én is szeretlek. - mondtam le hajtott fejem tovább mosolyogva.
Adott egy utolsó puszit, majd leült ő is mellém. Anyu finom és meleg levest tett az asztalra, majd ő is leült.
-Jimin. - szólította meg barátomat.
-Igen? - kérdezte mosolyogva.
-Jól érzed itt magad? - kérdezte kíváncsian anyu.
-Igen, köszönöm. - válaszolta. - És...
Anyu kíváncsian nézte Jimin-t.
-Köszönöm, hogy itt lehetek. - nyögte ki.
-Semmiség. - mosolygott tovább anyu. - Ez természetes. Anyukád a barátom ez természetes.
-Köszönöm. - szomorodott el.
-De fiúk. - szólalt meg anyu.
Mind ketten rá néztünk.
-Halkabban ha lehet. - nevetett anyu. Tudtuk, hogy mire céloz.
-Anyu... - pirultam el.
-Védekeztek? - kérdezte.
-Anyu. - próbáltam le állítani.
-Kivan felül? - folytatta.
-Anyu.. - ahogy én is.Szegény Jimin pirultan hajtotta le a fejét. Mig anyu nevetve evett és folytatta a kérdezést addig én próbáltam le állítani őt.
Holnap suli szóval Yugyeom tanár úr és a fiúk. + nem számítottam arra, hogy fájni fog a fenekem és kivan szivva a nyakam, ahogy Jimin-nek is.
Ennyi manók.. Tetszett?
Remélem, hogy igen. 😣😅Nem tudom, hogy mennyire lett durva, de remélem, hogy el fogadható lett.
Komment+csillag.
ESTÁS LEYENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.