Hoztam egy részt. Köszönöm, hogy olvastok. Nagyon kedves és cukik vagytok.😊💖💞
Remélem ez is tetszeni fog és nem csalódtok bennem. 😖😖Jungkook:
Ha azt mondom boldog vagyok nem tulzom el. Minden nap mosolyogva rohanok le és futok Mochiehoz.
Itthon kevés időt töltök ami anyunak nem tetszik, de mondtam hogy Mochiehoz megyek igy gond nélkül el engedd, csak azt mondja hogy vigyázak rá.
Ide értem Jiminhez és csengedtem.
Jimin papucsba sétált ki kócos hajjal és ásítva.-Kookie te nem tudsz aludni? -kérdezte kinyitva a kaput.
-Nélküled nem. -ugrottam elé és csókoltam meg.
-Jó reggelt. -mosolygott.
-Reggelt. -adtam egy plusz puszit homlokára. -Anyud itthon van?
-Nem nincs. -nyitotta ki az ajtót. -Dolgozik.
-Csak mi vagyunk? -ugráltam be a házba.
-Igen. -rugta le papucsát és cipőm mellé tette. -Miért kelsz ilyen korán?
-Könyebb lenne ha mellettem aludnál. -sétáltam elé és húztam magamhoz.
-Ne. -tolt el. -Még ne.
-Ne haragudj. -engedtem el.-Mit akarsz csinálni?
-Sétáljunk? -kérdeztem, de röktön dörögni kezdett meg esni. -Vagy inkább ne.
-Ez? -nézi az ablakot. -Mi a franc?! De legalább áram van.
-Igen még. -ahogy ezt ki mondtam el is ment az áram.
-JUNGKOOK! -kiabált Jimin.
-Bocsi. -nevetem.Villámlot én nem féltem, de valaki a nyakamba ugrott. Sötét volt hiába reggel volt.
-Cuki.-paskoltam meg Jimint.
-Bocs csak hírtelen volt a villám. -mászot le rólam.-Keresünk gyertyát.
-Biztos arra? -kérdeztem a telefonommal világító pasimtol.
-Igen.-sétált tovább. -A szobámba biztosan van.
-A szobádban? -fantasyaltam.
-Álj le. -szólt le.
-Nem csináltam semmit. -védtem meg magam.
-Bird ki. -mentünk a folyosókon.
-És ha nem megy? -kérdeztem nevetve. -Tudod nem könnyű ha igy riszálod magad.
-Nem is riszálom magam. -világított szemembe.
-Meg vakulok. -hunyoritottam.Vissza fordult előre és tovább sétált én meg követem. Ahogy sétáltunk én ügyesen bele rúgtam valamibe. Mochie hírtelen hátra fordult és kiégette a szemem.
-Jimin! -takartam szemem.
-Ne haragudj. -hajtotta lejebb a telefont.-De meg ijesztettél azt hittem bajod esett.
-Jól vagyok. -néztem lágyan rá. -Csak a lábam.
-Itt vagyunk. -nyitotta ki az ajtót. -Gyere.Már egy ideje keresgélünk, de nem találunk egyet se. A fiokokat pakoltam ki amikor egy elég cuki boxer akadt kezembe macik voltak rajta és Mochie illata volt. Igen megszagoltam.
-Meg tarthatom? -fordultam meg vele.
-Mit? -kérdezte, de egyből sokkot kapott. -Kookie add vissza.
-Miért? -nézegettem a boxert. -Én találtam.
-A fiokomban. -indult felém. -Ami az enyém.
-Aki kapja marja. -tettem zsebre.
-Inkább marha. -próbált el kapni. -Kookie add vissza!
-Nem. -nevetem és fel ugrottam az ágyba. -Tetszik.
-Na nem. -ugrott fel.
-Kell? -kérdeztem. -Akarod?Hirtelen mozdult és rám ugrott igy hátra estem az ágyon ö pedig rám.
-Mondtam, hogy add ide. -támaszkodott feletem. -Hol van?
-Az titok. -mosolyogtam.
-Rendben. -mászott le.Keze után nyúltam és magam alá gyürtem.
-Ezt miért? -nézet fel rám.-Ne viccelj.
-Vicc?-kérdeztem vissza és végig néztem rajta.
Trikoja alól ki látszott izmos felső teste.
-Keressünk gyertyát. -próbált fel álni. -Kookie.
-Rendben. -engedtem el.Az ágyon ültem és figyeltem, ahogy keresgél a szobában. Ahogy néha ideges lesz és sohalytozik vagy morgolodik.
-Mochie. -szólítottam meg.
-Igen? -keresgélt.
-Maradhatok estére? -kérdeztem kicsit aggódva.
-Persze. -vett ki egy gyertyát.-Megvan.Le mentünk az emeletről és eszembe jutott valami. Mochi háza nagy és szép van egy medence ami fedett.
-Mennyünk úszni. -öleltem meg.
-Most? -kérdezte. -Úszó kagya sincs neked itt.
-Nem baj. -fordítottam magammal szembe. -Benne vagy?
-Gyerünk. -puszilt meg.Futni kezdett a házon átt, de nem ez a fura hanem, hogy el kezdte le venni ruháját. A döbbenetböl fel eszmélve én is igy tettem. Hirtelen egy csobanást hallottam, ahogy be léptem Jimin pont akkor jött fel a víz alól.
-Gyere! -intett. -Ved le és gyere.
-Biztos vagy benne? -kérdeztem nehogy meg bánja.
-Persze. -kacsintott. -Rajtam sincs.Le dobtam az utolsó darapot is és a vízbe ugrottam. A víz hideg volt, de kellemes a hangulathoz tett az is hogy kint esett. Jimin felém úszott én vártam, hogy mit fog tenni. Hajamba túrt majd le nyomot a víz alá. Köhögve jöttem fel, ahol egy nevető Jimin fogadott. Ahogy meg látott távolabb úszott.
-Maradj ott! -úszni kezdtem, de Jimin nem mozdult.
Oda értem és vártam. Jimin mosolygott és közelebb jött. Kezeink össze fűzte, de el is engedte helyette nyakamba csusztata és hozzám simult. Ami igy eléggé kelemes volt meztelenül.
-Jimin hagyd abba. -mondtam hírtelen amin én magam is meg lepődtem.
Jimin nem válaszolt, csak számra tapadt. Nem kelet gondolkodnom vissza csókoltam és magamhoz húztam hátán végig húztam kezem egyenesen fenekéhez ami most ugye csupasz volt. Jimin számra harapott és fenekemet markolta.
"Mi ez igy hírtelen? -kérdeztem magamba."
De hirtelen fel is ébredtem mert simogató keze beljebb csúszott egyenes farkamhoz.-Jimin. -váltam el tőle.
-Baj van? -kérdezte száját végig nyalva.
-Hát... -haraptam számba. -"Én magam se tudom. -tettem magamba hozzá".
-Nem ezt akartad? -kérdezte.
-De ha te nem akarod... -kezdtem volna a lényegre térni, de közbe vágott.
-De akarom. -mondta és mosolygott.-Itt és most.
-A vízbe. -néztem körbe. -Itt?!
-Igen. -simult hozzám.
-De üveg vesz körbe. -mutattam körbe.
-Nem baj. -markolt fenekembe. -Érezni akarlak.
-Mi? -kérdeztem vissza.
-Jungkookie feküdj le velem. -markolt fenekembe.A hírtelen jött tetre számba haraptam. Nem akartam ezt el hinni.
-Mochie biztos? -kérdeztem vissza.
-Szeretném. -ugrot derekamra.
-Nem fogok le álni. -mosolyogtam. -De ezt nem itt.
-Akkor hol? -kérdezte.
-Ott! -mutattam a dzsaguzzira.
-Ott? -kérdezte fintorogva.
-Igen mert az biztonságos. -indultam át oda.Be ültem vele együtt és csipömre ültettem majd nyakát kezdtem puszilni.
-Fájni fog? -kérdezte a nyakamba kapaszkodva.
Mit mondjak, ha azt mondom igen akkor meg ijed, de ha nemet mondok. Mi lesz? Döntenem kell. Először fáj emiatt aggódom. Nem akarók neki fájdalmat okozni.
Közel hajoltam füléhez.Rövidebb lett, de remélem tetszett.
Kérlek hagy jelet magad után.
Csillag vagy comment.
😊😊😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Több akarok lenni JiKook FF. (Befejezve)
RomanceSAJÁT NE LOPD! Jimin és Jungkook kicsi koruk óta barátok, de egyikük bele szeret a másikba. Melyik fiú lesz? Össze jönnek? Vagy az egyikük inkább próbál felejteni, távolodni? Ez egy BXB(fiú x fiú)könyv! 3dik könyv.18+⬅lehet benne ilyen is.