33.BÖLÜM

1K 83 63
                                    

Bak ben neyi unuttum:

8 Aralıkta 30'una kadar Sunbaenim'i 1600 yapabilir miyiz demiştim şimdi 2,350

Gökyüzü'nü de 2500 yapalım demiştim o da şimdi 2480

Birinde çok fazla geçmişsiniz diğeri de nerdeyse tutmuş, çok teşekkür ederim~



Vote-Yorum💜

(Eun Jae)

Hava ne kadar soğuk olursa olsun şu an küçük bedenimi saran kollar ısınmama yetiyordu. Aynı zamanda da erkeksi kokusu güven ve huzur hissiyle doldurup taşırıyordu kalbimi.

" Demek artık patronumsun?"

" Hmm~ sanırım, artık sözümden çıkamazsınız Min Doktor Bozuntusu Yoongi!"

" Çıkmak isteyen kim? Ama artık Doktor Bozuntusu falan ayıp olmuyor mu, sevgilinim ya!"

Homurdanarak itiraz ettiğinde gülümsedim. Karşımızda duran Han Nehri'ni seyrederken yanıtladım.

" Artık bundan hoşlandığını da biliyorum çünkü tanıştığımız zamanları hatırlatıyor. "

" Pekala buna itiraz edemem, kesinlikle hoşuma gidiyor. "

Nehrin hoş kokusunu ciğerlerime çektim.

" Bana burada ne dediğini hatırlıyor musun?"

Aylar öncesinde aramızda geçen kavgadan bahsettiğini anladığımda başımı salladım.

" Hatırlıyorum. "

" Han Nehri'ni hep sevmişimdir. Şurada oturup saatlerce seyredebilirip, tüm yorgunluğumu alır. "

" Sen? Sana ne hissettiriyor? "

" Siyah ve beyaz "

" Nasıl? "

" İçimdeki tüm güzel duygular gibi saf, temiz beyaz gibi ancak bir o kadar da siyah gibi hüzün ve korkunç."

" Labirent gibisin Acemi asistan. Ne zaman hakkında bir şey öğrensem ilk kafam karışıyor sonra anlamaya başlıyorum."

" Hahh~ benim hakkımda ne bilebilirsin ki? Kaç gündür tanışıyoruz?"

" Peki şimdi nasıl hissettiriyor? "

" Beyaz, yalnızca beyaz hissettiriyor. Tabi bunda birinin etkisi çok büyük. "

" Öyle mi, Kim ki acaba? Tanıyor muyuz? "

" Hem de çok yakından. "

" Kim ki? Aklıma kimse gelmiyor! "

Bunu yaparken o kadar eğleniyordu ki, ben de oyununa dahil oldum.

" Düşünceli, arada kabalığı tutsa da kibar, kararlı, başarılı ayrıca çok yakışıklı ve romantik olabilen biri. "

" Yok ya bence hep romantik ve kibardır? "

" Öyle mi ki?! "

Başımı koyduğum omzunda yüzüne baktım. Tek kaşını kaldırmış ters ters bakıyordu.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin