26.BÖLÜM

1.1K 89 41
                                    

-> Aşağıdakilerden hangisi
     - Tonight (JN)
     - Abyss (JN)
     - Promise (JM)
     - 4 O'Clock (V)
     - Scenery (V)
     - Winter Bear (V)
     - Sweat Night (V)
     - Still With You (JK)

Vote-Yorum💜

"EUN JAE!" diye bağırdı.

Hıçkırıkları yankılanıyordu. Tanrı şimdi onu almışmıydı kendisinden, bu olmamalıydı.

Adam kabul etmedi bu vedayı. Soğuk zemine yatırdı kızı ve ellerini üst üste koyup yeniden başladı.

" Beni bırakırsan seni asla affetmem hayatım boyunca! "

Yoongi kalp masajı yaparken arkaya polislerden kurtulup gelen arkadaşları bu sahneyi gördü.

Oğlanlar ve kızlar yıkılmıştı, arkadaşları ölüyordu. Ama iki kişi vardı hisleri daha yoğundu.

Chanyeol pişmanlıkla kavruluyordu tekrar ve yeniden.

Taehyung ise ailesininden kalan son kişiyi kaybediyordu.

Yoongi kollarından çekilen güçle alnını alnına dayadı. Kısık sesle yeniden fısıldadı.

" Tanrım onu alma, Eun Jae'yi benden alma. "

Gözünü sımsıkı kapatıyordu, açmaya cesareti yoktu çünkü. İlk defa hayatta bir şeyden korkuyordu.

Eun Jae'siz kalmak.

Başı boynuna doğru inerken kolları bedenine sarılıyordu.

Boynunda ılık bir nefes hissetti ama hayal olmasından çok korktu.

Hemen ardından

" Yoongi" diye fısıldayan sesini duydu Eun Jae'nin.

Yüzünü elleri arasına aldı, kipriklerinin kıpırdadığını gördü.

" Uyandın! Tanrım, onu almadın. Almadın!"

Kızı göğsüne çekip sıkı sıkı sarıldı. Bir yandan mutluluk göz yaşları dökülürken diğer yandan kendi kendine " Gitmedin, gitmedin! Bırakmadın beni" diye söyleniyordu.

" Yoongi-"

Kendisine seslenen sevgilisinin başını dizine yatırdı tek avcuyla okşadı.

" Yorma kendini, hastaneye gideceğiz. Geçecek hepsi."

Taehyung düştüğü yerden yanlarına gitti.

Kararmış yüzünün aksine gözlerinin beyazlığını görebiliyordu.

Yaşıyordu.

Yanına oturup göğsüne çekerek sıkıca sarıldı.

" eun jae~"

Taehyung konuştuğunun bilr farkında değilken Eun Jae onu duydu ve cavapladı.

" taetae"

İki genç adam sevdikleri kadın -birinin sevdiği kadınken diğeri ailesinin emaneti- yaşadığı için şükrediyordu.

Taehyung'un arkadaşları ambulans görevlilerini buraya yönledirirken görevliler sedyeyle yanlarına vardı.

Sedyeye alınıp ambulansa bindirilirken Taehyung geri çekilip yol verdi Yoongi'ye. Hastaneye gidene kadar ikisine de müdahale edilse iyi olurdu.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin