14.BÖLÜM

1.7K 109 58
                                    


Vote-Yorum💜

(Eun Jae)

Sabahtan yaptığımız organ nakliyle hastane sakinleşmişti. Çünkü donör olan hastayla ilgili çok sorun yaşanmıştı özellikle iki gün önce bana saldıran adam olay olmuştu. Neyse ki olay kapanmış adam polislere teslim edilmişti.

Ayrıca nakil sırasında Hoseok oppa ve Yoongi ile aynı ameliyathanede görevliydik. Dün telefonda ilk tartışmamızı yapmamıza rağmen o anda ikimizde ciddiydik ve tüm odağımız işimizdeydi, bu şekilde olmalıydı da zaten. Bizim işimiz bittikten sonra da dağılmıştık diğer işlermizi yapmak için. Kalp cerrahi de yani Tae ve başka birkaç doktor naklin diğer aşamasını gerçekleştiriyordu.

Bense odamda anca insanlatın çalışmaktan beslenmedüzenlerini bozup oluşan bağırsak rahatsızlıkları ya da çok içmekten kaeaciğerlerine verdikleri hasar için ameliyat saati ayarlamak ve bazı dosyaları imzalamakla oyalanıyordum.

Bir de Yoongi vardı. İnsan gelir bi' özür diler ama yok huysuz değil mi işte.

Abi demişti ya, abi.. üstüne arkadaş olmaları ve sevgililerime karışıp bezdiren bir kardeşim varken sadece yolumuzu açıyordum aramızda hiç bir şey yokken. Beyefendi gelip atar yapıyor..!

Her ne haltsa sonuç olarak ilk adımı o atmalıydı.

Elimdeki son belgeleri de incelerken kapının açılmasıyla şöyle göz ucuyla kontrol ettim kim gelmiş diye. Yoongi'ydi..

Sonuçta gözlerin O'nu arıyor Eun Jae!

İç sesim bu aralar bana çok karışıyordu ha!

Ona baktığımı belli etmeden fark etmemiş gibi yapıp işime devam etsem de tüm dikkatim Yoongi'ye kaydığı için okuduğumu anlayamıyordum.

Kendi masasında bilgisayarla uğraşıyordu anca huysuz odun.

Telefon melodim kısık sesle odayı doldurunca ekrandaki 'Başbelası' yazısı uzun zamandır görülmediğimizi aklıma getirdi. Yeşil tuşu kaydırarak kulağıma tuttuğumda  Yoongi kaşlarını çatmış beni izliyordu.

" Efendim Chan?"

" Kızım az heyecanlı aç şu telefonu!"

" İşim var işim senin gibi boş veleş miyim?"

" Kırılıyorum ama! Her neyse akşam yemek yiyelim mi, en son bazıları damlamıştı ama nöbetin yok değil mi?"

" Nöbetim yok, akşam boşum, konum atarsın. Sana söylemem gereken bir şey vardı zaten. "

" Anlaştık güzelim, akşam konuşuruz."

" By~ "

" Kimdi o, geçenki zevzek mi? "

Zevzek? O Chanyeol'a zevzek demişti. Ha!

" Düzgün konuş istersen o benim arkadaşım. "

" O seni arkadaş olarak görmüyor gibi ama! "

" Sana öyle gelmiş.!"

Anlamıyorun ya~ bu adam bana duyguları olduğunu söylüyor -ben de- ama durmadan tartışma konusu açıyor -ben de-. Resmen kendinle çelişiyorum.

Yerime iyiden iyiye yerleşip gözlerimi yumdum, yanıyordu resmen onlarca kağıt okumaktan.

Bileğimin üstünün okşanmasıyla araladım az önce acıdığı için kapadığım gözlerimi.

" Ne yapıyorsun?"

" Sakinleştiriyorum seni.."

" Bileğimi ovarak mı?"

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin