11.BÖLÜM

1.6K 119 18
                                    

Vote💜

(Eun Jae)

" Hemşire Oh karar çıkınca bana da haber ver."

" Elbette Doktor Eun Jae, birazdan çıkmış olacaktır. "

Teşekkür edip yanından ayrıldım.

Hastane de doktor bozuntusu, ben, Tae, Jungkook ve Jin oppa vardı bir de birkaç asistan doktor ve hemşire -hasta yakınlarını unutmamak lazım- onun dışında tüm hastane boşalmış ve sabahki karmaşasından kurtulmuştu. Sessiz koridorlarda yalnızca çalışan aletlerin -oksijen cihazı, kalp ritmi monitörü vs.- sesi yankıkanıyordu.

Hastaları kontrol edip, belgelerle ilgilenince yapacak işim kalmamıştı bu nedenle adımlarımı dinlenme odasına çevirdim.

İçeri geçtiğimde doktor bozuntusunun telaşla bazı kağıtları karıştırdığını gördüm.

Acaba neydi?

Sanane Eun Jae, ne yapıyorsa yapsın..

Hakikaten bana ne aman neyse sorunca ölmem ya!

" Neye bakıyorsun öyle telaşlı telaşlı?"

" Baksana şuna."

O bana kağıtlara bak mı demişti. Hayırdır, başına taş mı düştü acaba?

Yanına birkaç adımda gidip bana uzattığı kağıtları inceledim.

" Bu sabah ki hasta, sonuçlara göre beyin ölümü gerçekleşmiş. "

" Aynen, bir de şunlara bak. "

Uzattığı diğer iki kağıdı da sırayla kontrol ettim.

" Bu sabah ameliyatına girdim donör bulunana kadar yapay kalple yaşayacak. Ve beyin ölümü gerçekleşen hastayla uyumlu. "

" Diyorsun ki kurul onayından sonra nakil yapmak için şansımız var. "

" Kesinlikle"

" Ailenin buna razı olması zor olur, perişan haldeler."

" Ama başka biri için yaşam şansı, denemek zorundayız."

" Haklısın."

" Karar için toplandılar birazdan çıkmış olurlar, aileyle konuşmalıyız."

" Sen konuşacaksın ben böyle bir haber veremem saatlerdir yüzlerine bakıyorum. "

" Sen doktorsun acemi asistan "

" Sen de doktorsun. "

" Ama hastanın ailesiyle ilgilenmeyi sen istedin. "

" Sen- çok gıcıksın "

" Biliyorum çok sağol. "

" Uff~ iyi! "

Doktor bozuntusu zafer kazanmışçasına gülümserken daha biraz önce girdiğim odadan aynı şekikde çıktım.

Yoğum bakımın koridoruna girdiğimde sandalyelerde birbirine sarılmış bir çift girdi. Gözü yaşlı karşılarında yatan kızlarını seyrediyorlardı son defa.

Cebimden titreyen telefonun ekranını okudum.

" Karar çıktı, beyin ölümü gerçekleştiği onaylandı aile ile konuşabilirsin. ~Doktor Bozuntusu~ "

Doktor bozuntusu? Numaramı nerden almış o? Her neyse sonra uğraşırım onunla.

Sıra kötü haberi vermekteydi.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin