21.BÖLÜM

1.3K 87 72
                                    


-> Bts'de rapini en çok beğendiğiniz üye kim?

Vote-Yorum💜

(Eun Jae)

Kapıyı tıklatıp başımı içeri uzattım. Namjoon oppa beni görünce gülümseyip önünde uğraştığı bilgisayarını kapadı.

" Hoşgeldin Eun Jae"

" Hoşbuldum Namjoon oppa~"

Karşılıklı koltuklara yerleşip başlamadan hal hatır konuşması yapıldı.

Biz zaten hergün birlikteydik bu aşamaya gerek var mıydı ki?

" Başlayalım o zaman?"

" Peki."

Vücudum gerilmeye başlıyordu ama bu sefer korkak gibi, saklanmak yoktu.

" Bana çocukken en sevdiğin bir anından bahsederek başlayabiliriz."

Çocukken sevdiğim anı. Daha -yıllar- önce bahsetmediğimi düşündüğüm bir anı anlatmaya başladım.

" Küçükken evde saklambaç oynamayı çok severdik. Bir keresinde Taehyung ebe olduğunda annemin makyaj masasının arkasına saklanmıştım. Tabii beni bulamamıştı. Ben de ha beni bulacak şimdi diye bekleyip duruyorum."

" Bayağı uğraşmış olmalı"

" Uğraşmak ne kelime, beni bulamadı. Ben de uyuya kalmışım. Tae ağlaya ağlaya annemle babama koşmuş. Bu seferde 3'ü aramaya koyulmuşlar. Beni bulduklarında akşam olmuş, babam zoraki çıkarmış dolabın arkasından. "

" Küçükken siz ikinizi tahmin edemiyorum!"

Başını sağa sola sallayarak gülmeyi ihmal etmedi.

" O kadar da kötü değildik, bazı zamanlar yaramazlık yapıyor olabilirdik ama. "

" Bazı zamanlar? Eminim Bayan Kim sizden çok çekmiştir. Ee~ sonra ne oldu? "

" Beni uyandırdılar, ilk önce sarıldılar falan bayağı korkmuşlar ondan sonra azarlamaya başladılar. Bu sefer ben ağlamaya başladım, ben ağladıkça Tae ağlıyor. En sonunda ikimizle baş edemediler gönlümüzü almaya çalıştılar. "

" Aranızdaki bağ hala çok güzel. "

Başımla onayladım." Zaten zamanla daha çok bağlandık. " dedim.

" Peki o yaşadığınız ev hala duruyor mu? "

" Evet, en son kullanıldığı gibi, yıllardır adımımızı atmadık. "

" O halde sana yapacağın şeyi söylüyorum. İster Taehyung istersen başka biriyle o eve git."

" Oppa~! "

" Bazı şeyleri atlatman gerek Eun Jae, oraya git. Şimdilik ilaç falan yazmıyorum bir şikayetin yoksa. Olanlara aksatmadan devam et yeter."

" Yok. "

" Peki haftaya görüşürüz o halde."

Zoraki onayladım. Yapamayacaktım, nasıl gidecektim ki?

Toparlanıp teşekkür ederek Psikiyatri bölümünden ayrıldım.

Kiminle gidecektim? Taehyung yapabilir miydi, benimle gelir miydi ki?

Kalp cerrahi odasını tıkalatıp içeri girdim. Dün gece nöbetçiydi benim gibi, burda uyuya kalmış bir de mesai saatinin bittiğinin bile farkında değildi.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin