-> Biasınız kim?
Vote-Yorum💜
(Yoongi)
Çevik bir hamleyle arabayı park edip el frenini çektim.
Hızlı adımlarla acile giriş yaptığımda oldukça koşuşturma içindeysi hemşire ve asistanlar.
Telefonda anladığım kadarıyla zircirleme trafik kazası ve birkaç çok ağır yaralı vardı.
Hemşirelerden birini durdurup önlüğümü getirmesini isterken direk görüşüme giren hastaya ilerledim.
Büyük bir cam parçası karnına saplanmıştı.
Hasta kan kaybı yaşarken başında asistanlar elleri ayaklarına karışmışlardı. Duruma el atıp bir bir talimatları verdim.
" Damar yolu açın, kan bağlayın! Bu parçayı sakın oynatmayın. "
" Hocam hasta!"
Arkadan başka biri seslenince yanına koştum. Adam başından yaralanmış ve titriyordu. Büyük ihtimal şok geçiriyordu.
Zihnimi toplayıp müdahale edeceğim anda Doktor Jin gelmiş ve üstümden bir yükü almıştı.
" Sağol hyung "
Mimikleriyle 'tamam, git' dediğini fark ettiğimde geri bıraktığım hastama döndüm.
" Ultrason getirin birinizde hiç hareket ettirmeden parçayı tutmaya devam edin."
İki asistan dedikleri yaptı. Hastanın tişörtünü makasla kestikten sonra jeli sürüp aleti gezdirmeye başladım. Nerdeyse iç organların çoğuna zarar vermişti. Aynı anda müdahale edilmesi gerekiyordu.
" Hangi doktor hazırsa ameliyathaneye gelsin hastayı hazırlayın!"
" Anlaşıldı Doktor Yoongi."
Hasta sedyeyle taşınırken ben de ameliyat önlüğümü giyip dezenfekte olurken yanımdaki hareketlilikle kafamı çevirdim.
Eun Jae
" Doktora ihtiyacın varmış diye duydum. "
Dudağımın sağ kenarı kıvrılırken "evet " dedim.
" Doğru duymuşsun."
" Ne ameliyatı?"
" Batın bölgesine araba camı saplanmış çoklu organ yaralanması var. Aynı anda müdahale edilmesi gerekiyor."
" Anladım, uzun sürecek!"
" Evet"
Kollarımızı havada hiçbir yere değmemesi için tutuyorken yanağına dudaklarımı bastırdım. Geri çekilmeden "Şimdiden eline sağlık Doktor Eun Jae" dedim.
Yanından geçerek ameliyathaneye girdim ve hemşireler yardımıyla hazırlandım.
Hastanın başına geçtiğimde Eun Jae de içeri girmişti.
İzleme odasında doktorlar ve son sınıflar sıralanmış ameliyatı izlemek için bekliyorlardı.
Asistanlar da yanımıza sıralanınca hepsine göz gezdirdim.
" Zor bir ameliyat olacak korkan varsa şimdi çekilsin. Ancak size çok şey kazandıraktır, tüm konsantireniz burda olsun."
Uyarımı yaptıktan sonra Doktor Jimin'e başımla onay verdiğimde. Narkozu vererek ameliyatı başlatmış oldu.
" Hastayı açıyorum."
Neşterle hastayı aöınca hemşirelere hatırlatmamı yaptım.
" Gazlı bezler ve kan üniteleri hazırda olsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...