23.BÖLÜM

1.2K 85 89
                                    


-> Kurgu hakkında görüşlerinizi alalım :)

Medyayı izlemezseniz çok şey kaybedersiniz!!!!

Vote-Yorum💜

(Yoongi)

Bugün tedavi olan ve hastaneye yatan hastalarla ilgili raporları hazırlayıp danışmaya bıraktım.

Eşyalarımı almak için geri odama çıkacağım zaman koridorda konuşan Ha Ra ve bir kızı gördüm. Diğer kız benim asistanlarımdan olmadığı için tanımıyordum.

Beni fark etmemişlerdi ben de aldırış etmeden yanlarından geçecektim ki ismimin geçmesiyle duraksadım.

" Ha Ra acaba Doktor Yoongi'ye ne zaman açılacaksın?"

Ne?

" Hiçbir zaman."

Dinleyip konuşmanın nereye gideceğini bekledim.

" Neden? Niye yani geçen gün tamam açılacağım diye gitmiştin ne oldu da vaz geçtin?"

" Doktor Eun Jae ile beraberler, yani şey gördüm onları öpüşürken. "

Karşıısndaki kız göz devirdi.

" Ne olmuş yani, hep beraber olacak değiller ya, sen Doktor Yoongi'ye yaklaşırsan seni fark eder. "

Ne sanıyordu bu kız kendini bir de Ha Ra'nın da aklına girip kötü yola teşvik ediyordu.

" Ne! Saçmalıyorsun, onları gördüm birbirlerine gerçekten aşık bakıyorlardı. "

" Hadi ama Ha Ra~ "

Daha çok sinirlerim zıplamadan yanlarına gidiyordum ki tam karşı yönden -Ha Ra ve konuştuğu jız aramızda kalacak şekilde- Eun Jae çıktı.

Belli etmemeye çalışarak yanına doğru ilerlerken o da bana doğru geliyordu.

Yan yana geldipimizde parmak uçlarına yükselip saniye sayılabilecek kadar kısa bir süre dudaklarını benimkilere bastırıp geri çekildi.

Kaşlarım anlık da oksa çatılmıştı. Çünkü Eun Jae hastane de herkesin içinde yaklaşmama kızardı.

" E- hadi çıkmıyor muyuz?"

Elimi tutup çekiştirerek genel cerrahi odasına sürükledi.

" Bu neydi şimdi, ne yaptın Eun Jae?"

Oflayarak bana döndü.

" O iki şeytane gerçekleri gösterdim."

Buna gerek yoktu kıza düzgünce söyleyebilirdim ki öyle yapacaktım. Ha Ra hiçbir şey yapmamışken kalbi kırılmıştı.

" Ne gerek vardı, düzgünce söyleyebilirdim. "

Bana göz devirip çantasına eşyalarını koymaya devam etti.

" Sana diyorum Eun Jae! Ha Ra bana bir şey dememiş ve yapmamışken kalbi kırılmış oldu."

" Şu an bana o asistanı savunuyorsun!?"

" Kimseyi savunmuyorum, gereksiz davranışlarda bulunuyorsun! "

" Sanırım konuşmayı burda bitirmeliyiz! Yoksa kavga edeceğiz. "

Kabanını üstüne geçirip çantasıyla çıkarken oldukça sinirliydi.

Yanlış bir şey söylememiştim ama fazla yüklenmiş olabilirdim.

Arkasından hemen çıksamda ortalıkta görünmüyordu. Gözüme çarpan ikiliye doğru gittim -yanındaki kızın yüzündeki alaycılık gözümden kaçmamıştı-.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin