-> Karşınızda şu an BTS üyelerinden birisi olsa söyleyeceğiniz ilk şey ne olurdu?Sanırım erken bitmeyecek 🤗🤗🤭🤭
Vote-Yorum💜
(Eun Jae)
Sonunda hepimiz toplanabildiğimizde yemekleri sipariş etmiştik.
Ben, Yuna, Ji Woo bir tarafta otururken Chanyeol, Baekhyun ve Suho karşımıza yerleşmişti.
Hepimiz sessizce otururken sıkınlıkla araya girdim.
" Ya! Sizi buraya oturun diye çağırmadım, konuşun bir şeyler."
Chanyeol bana kaşlarını çatarak cevap verdi.
" Ne konuşalım, bizi anca derdini dinlememiz için çağırıyorsun!"
Neydi şimdi bu! Ben öyle bir şey dememiştim. Sadece arayıp 'neden birlikte yemek yemiyoruz' demiştim.
" Ne demek istiyorsun, sadece yemek yemeye geldik."
" Sadece yemek mi, sevgilini anlatmayacak mısın? "
" Chanyeol saçmalıyorsun sevgilimi niye anlatıyım, belli ki senin sinirlerin bozulmuş."
" Chanyeol tamam abicim! Sakin ol az."
" Hey~ buraya yemek yemeye geldik sakin mi olsanız? "
" Ben mi sakin olacağım Yuna, beyfendi keyfine göre gelmiş bana atarlanıyor! "
Alttan almaya çalışarak gülümsedim.
" Chanyeol neye sinirlendin bilmiyorum ama yemeğimizi yerken sen de derdini anlat olur mu? "
Göz devirip başka yöne baktı ardından buz gibi bir sesle " Hayır" dedi.
Ben de çabalarımdan vaz geçip garsonun önümüze yerleştirdiği yemeğimr odaklandım.
Lokmalar zoraki boğazımdan geçerken telefonum titredi.
Doktor Bozuntusu❣️:
Nerdesin?Acemi Asistan'ım💕:
(iletildi)✅
(Görüldü)✔️G
örüldümü atıp geri bıraktım telefonu. Kesinlikle şimdi konuşmak istemiyordum, akşam akşam sinirlerimi alt üst etmişti. Asistanını benim önüme geçirmesi çok aptalcaydı. Ne yapmıştım ki, sadece onu öpmüştüm!
" Güzellik sen iyi misin?"
Baekhyun'un beni kendime getirmesiyle ona dönüp gülümsedim.
" Evet, benim için zor bir gündü sadece."
" Sevgilinle mi kavga ettin?"
Chanyeol'un tekrar araya giren sert sesiyle ona döndüm.
" Ne yapmaya çalışıyorsun? Hayır yani kavga etmek istediğin çok belli."
" Tamam tekrar başlamayın!"
Suho Chanyeol'u sakinleştirdiğinde ven zaten gerilmiştima. Elimi yüzümü yıkasam iyi olacaktı.
" Ben lavaboya gideceğim."
" Gelelim mi?"
" Gerek yok, hemen dönerim. "
Çantamı ve telefonumu alma ihtiyacı duymadan ayaklandım. Garsonlardan lavaboların yerini öğrenince birkaç aramadan sonra buldum. Siyah ağır kapıyı biraz zorlanarak açabildim. İçeride kimse olmayınca rahatça duvara yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...