Vote-Yorum💜
Vuhuu ben geldim :D
Ne yazacağımı çok düşünmedim desem yalan olur, bi türlü ne yazacağıma karar veremedim ama bu çiftimiz biraz ağırdan yaşıyorlardı hayatı -Eun Jae'den bahsediyorum- jdmsjs
Her neyse şimdi aşağı kaydırın ve özel bölümümüzü okumaya başlayın.
(Eun Jae)
Olduğum odada volta atıp duruyordum. Hem heyecanlı hem de bir o kadar telaş ve endişe içindeydim ama heyecan o kadar azdı ki kendimi panik haline bırakmama az kalmıştı.
" Eun Jae biraz sakin olabilir misin?"
Hee Ra'nın koltukta büyük ihtimal benden gergin şekilde oturması benim de biraz kendimi yatıştırmam gerektiğini hatırlatıyordu.
Ama olmuyordu ki!
" Eun Jae~ lütfen bak şimdi doğurucam, beni de geriyorsun.."
Dişlediğim dudaklarımı serbest bıraktım ve biraz rahatlayabilmek için derince nefes alıp verdim.
Kapı açıldığında umutla oraya baktığımda omuzlarımı düşürdüm.
" Soo Yun unnie~" dedim ağlamak üzereyken.
Yanıma gelen bedene sarıldığımda sırtımı okşadı.
" Sakin ol biraz gelecek, seni çok seviyor o." diye beni yavaşça azarladığında daha çok ağlayasım geliyordu.
~~~
(birkaç saat önce)
Gelin odasına girdikten sonra soluklanmak için kanepelere oturduk. Ben hemen Yoongi'nin kolunun altına girerek kalp ritimleriyle dinleniyorken, benimle dalga geçen o sesini duydum.
" Uyu sen biraz, bu gece uzun sürecek."
Karnını cümcüklerken hem ah diye inliyor hem de kahkaha atıyordu!
" Seni döverim Yoongi!"
" Biliyorum sevgilim ama sonra gelip iyileştireceğinden de eminim."
Haklı olmasına daha çok sinirlenirken kaşlarım çatılıyordu.
" Kaşlarını çatınca sinirli görünmediğini sana daha önce söylediğimi hayırlıyorum."
İyice diline düştüğümde kollarımı göğsümde bağlayarak koltukta bir iki adım geriye kaydım.
" Şimdi de sevimli bir bebek gibi görünüyorsun."
Bugün Yoongi'nin tüm havası üstündeydi. Sabahtan beri benimle uğraşmanın yolunu buluyordu.
" Öyle mi? O halde bir bebekle evlenmek üzerisin düğün başlamadan önce kaç kurtar kendini o zaman.!"
O dışında başka her yerde gözüm dolaşırken kolumdan çekilmemle ona döndüm.
Kararmış irisleri benimkileri hedef alırken sertçe konuştu.
" Saçma saçma konuşma sadece sevimli olduğundan bahsediyordum. "
Bu kadar sinirleneceğini düşünmemiştim, dalgaya vurur sanmıştım ama öyle olmamıştı.
Bir elimi yanağını avcumun içine alırken geceye gönmüş irislerine bakarak konuştum.
" Sakin ol Yoongi, sadece dalga geçiyordum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...