-> Bts'de vokalini en çok beğendiğiniz üye kim?
Vote-Yorum💜
Taehyung kız kardeşinin dediklerini düşününce fazla tepki verdiğini düşünmüştü.
Haklıydı nerdeyse 30 yaşlarına gelmişlerdi ama kendisi 12 yıl öncesinde kalmış gibi fazlaca kontrol etmeye çalışıyordu Eun Jae'yi.
Özür dilemek için arkasından gitti, nereye doğru gittiğini bilmese de tahmin ederek genel cerrahi odasına ilerledi. Doğrudan içeri girdiğinde Jae'nin yere boylu boyunca uzanmış olduğunu görünce damarlarında dolaşan kanın adrenalinle dolduğunu hissedebiliyordu.
Kardeşine bir şey olma korkusuyla yanına çömeldi. Başını kendine çevirdiğinde yanaklarından süzülen yaşları fark etti.
Kendisi ağlatmıştı, üzülmesin diye uğraşırken.
Nabzını kontrol ettiğinde hala yaşıyordu. Rahatlarcasına dakikalardır ciğerinde sıkışan havayı bıraktı.
Kucağına alıp Namjoon hyunguna götürdü. Artık kaçışı yoktu, Eun Jae artık ya onunla ya da başka biriyle görüşecekti.
Namjoon ikisini görünce şaşırsada endişelenmişti. Namjoon sedyeye yatırttığında serum bağlayarak daha çabuk kendisine gelmesini sağladı.
İkisi de başında bekliyordu özellikle Taehyung çok kötü olmuştu. Elini sıkıca tutuyordu.
Yavaşça gözlerini aralayarak uyandığında etrafına bakındı. Doğrulmaya çalıştığında Namjoon engelledi.
" Orda dur bakalım küçük hanım! Artık kaçışın yok."
Artık bu laflardan sıkıldığını belli edercesine göz devirdiğinde Namjoon Taehyung'u onları yalnız bırakması için uyardı.
Ardından yalnız kalınca Namjoon söze girdi.
" Eun Jae, bayılmışsın yine."
" İlacımı bulamadım. "
Fısıltı gibi çıkmıştı sesi, bitkinlik vardı üzerinde.
" Artık tedaviye geri dönmemiz lazım, daha ileriye gitmeden!"
Eun Jae duraksadı. Daha fazla ilerlerse ne olur diye. Hastaneye mi kapatırlardı yoksa deli teşhisi falan mı koyarlardı, ne olabilirdi ki?
Ama sonra aklına geldi arkadaşları vardı, Taetae vardı üzülmez miydi? Bir de sevgilisi.. onu ne çok sevmeye başlamıştı, aşk böyle miydi?
Onayladı " Tamam" dedi.
Namjoon beğenmiş gibi gülümsedi "Güzel" diye de dile getirdi.
" Bugün ilk seansımız, her hafta düzenli olarak geleceksin! Ama baştan söylüyorum kafana göre gelmemezlik yok."
"Tamam"
" Güzel, anlat bakalım."
" Neyi?"
" Ne istersen ama mesela Yoongi hyungdan başlayabilirsin."
Ne çok üstelemişlerdi, o kadar mı kötü duruyorlardı yan yana? Sevmişti işte; Tanrı bir mucize gerçekleştirmişti ona göre, kalbine izinsiz girivermişti.
Omuz silkti ne diyebilirdi ki?
" Bilmem, seviyorum. Birden bire oluverdi. "
" Şu bana doktor bozuntusu dediğin, Yoongi hyung olabilir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...