Vote-Yorum💜
(Eun Jae)
Yoğun baş ağrısıyla yüzümü buruşturarak güne başlamak hiç güzel olmasa da taksiyle hastaneye gelmiştim artık.
Arabam yoktu dün barda kalmış olmalıydı, eve nasıl geldiğimi zaten bilmiyordum. Taehyung'un aldığını düşünsemde sabah evde olmadığından soramadım.
Önlüğümü giymek için genel cerrahinin odasına girip hazırlandım. Ameliyat programıma bakıp kontrol ettim. Yarın sabahtan mide küçültme ameliyatı, öğlen sonra da uzun sürecek kist ameliyatı vardı.
Kapının tıklatılmasıyla bilgisayardan başımı kaldırırken seslendim.
" Gel~ "
" Doktor Kim, başhekim sizi odasına çağırıyor."
" Tamam geliyorum."
Önümdeki ekranı kapatıp önlüğümü de düzeltip başhekimin odasına doğru yol aldım. Asansörden inip büyük ahşap kapıyı tıklatıp içeri girdim.
Başhekime saygıyka eğilirken Doktor Hoseok'un da burada olduğunu gördüm. Eliyle oturmamı işaret ederken
" Birini daha bekliyoruz" dedi.
Çok geçmeden -sadece 1, 2 dakika kadar sonra- içeri biri daha girdi ve ben kafamı kaldırmadan tanıdık sesi duydum.
" Profesör Choi?"
" Hoşgeldin Doktor Min Yoongi."
" Siz-? "
Başımı kaldırmamla doğru tahmin ettiğim için kendimi alkışladım aynı zamanda da burada çalışacağını düşünerek içimden lanet okudum.
" Yoongi hyung? "
Doktor Hoseok'a döndüğümde o da ben kadar şaşkındı.
" Siz tanışıyor musunuz?"
" Siz tanışıyor musuz?"
" Siz tanışıyor musuz?"
Profesör, Doktor Hoseok ve benim aynı anda sorumuz ortamı tuflaştırırken bu durum cevaplarımızla devam etti.
" Yeni cerrah. "
" Arkadaşım"
" Doktor bozuntusu."
Benim cevabım üzerine malum şahıs olamak üzere hepsi tuhaf tuhaf baktı. Tabi doktor bozuntusu da sinirle.
" Acemi asistan! "
" Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim."
" Öyle mi benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. "
" Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?"
Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karşıma geçti. Yüzünü bana doğru eğip alaycı tebessümünü sundu.
" Senin sunbaenin olarak."
" Ukala- "
" Doktor Min! Doktor Kim! Yerinize geçin ne sıkıntınız varsa dışarıda halledin. "
Uyarıyla ikimizde yerleştiğimizde başhekim konuşmaya başladı.
" Doktor Min Yoongi, sizi yeni genel cerrahımızla tanıştırmak için çağırmıştım görünen o ki tanışıyormuşsunuz. Ayrıca yeni bölüm başkanınız, ilk ona danışacaksınız daha sonra gerekirse bana. Ameliyat ve nöbet çizelgeleriniz kısa sürede düzeltilecek. Son olarak az önceki gibi tartışma istemiyorum, burası hastane birlikte çalışın! Her şey anlaşıldıysa işinize dönebilirsiniz."
" Anlaşıldı efendim. "
" Anlaşıldı efendim. "
" Elbette Profesör Choi. "
Hepimiz dışarı çıkarken Doktor Hoseok ve Doktor bozuntusu konuşmaya başlamışlardı bile.
" Hyung burada çalışacağını bilmiyordum. "
" Ani gelişti. "
" Kalıcı mısın Kore'de? "
" Evet. "
Telefonum titrerken acilden çağrı mesajı gelmişti. Konuşmalarını bölüm Doktor Hoseok'a seslendim.
" Doktor Hoseok ben acile gidiyorum ihtiyacınız olursa oradayım. "
" Tamam "
Çabuk adımlarla acile ulaştığımda kaza yapmış iki adam getiemişlerdi. Birinin ufak yaraları varken diğeri kemer takmadığı için ciddi hasar görmüş hayatı değerleri düşüyordu.
" Hemşire Oh ameliyathaneyi hazırlayın. "
Oksijen değeri düşerken entübe yapmak için arkasına geçtim. Yanımda duran asistan doktorlar seyrederken sesimi bir tık yükselterek uyardım.
" Durma öyle entübe için malzeleri ver."
Elleri titrerken sırayla telleri ve boruları verince işlemi bitirdim ve sedye taşınırken soyunma odasına gittim.
~~~
Bonemi çıkartırken boynumu iki yana yatırıp esnetmeye çalıştım. Hasta odaya taşınırken çıkan yardımcılara eğilip gülümsedim.
" Elinize sağlık, iyi iş çıkardınız."
" Sizin de elinize sağlık Doktor Kim eliniz hızlı olmasa hasta ex olacaktı."
İki elimi salladım. Utanmıştım ben sadece teşekkür etmek istemiştim oysa ki.
Arkadan asistan doktor çıkarken başı eğikti.
" Özür dilerim Doktor Kim, çok büyük bir hata yaptım. "
" Woo Jin ssi sadece daha dikkatli ol ve sakinliğini koru. Dinlen şimdi. "
" Teşekkür ederim Doktor Kim."
Arkamı dönüp kollarımı esnete esnete dinlenme odasındaki koltuğa kendimi attım. Sabah içtiğim ağrı kesici etkisini yitirmiş olduğundan sanırım başım zonkluyordu.
Koltuktan doğrulup çekmeceleri karıştırdım. Sonuç olarak elim boş kalınca acilde Hemşire Oh'dan istemek için yol aldım.
Acil danışmasında dosyalarla ilgilenen Hemşire Oh görüş açıma girdi.
" Hemşire Oh bana ağrı kesici verir misin? "
" İyi misiniz?"
" İyidir, iyidir dün içkiyi fazla kaçırdı. Siz bana bu hafta acile gelen hastaların dosyasını verir misiniz?"
" Hah? Sen, sen kendini ne zannediyorsun?"
" İnsan?"
" Aish, jinjja~ İçtiğimi nerden biliyorsun? "
" O yakışıklı~ kardeşin seni ko~caman apartmana benim getirdiğimi söylemedi mi? "
" Sen- "
" Buyrun Doktor Yoongi. "
" Asla içme acemi asistan, çekilmiyorsun! "
Omzuma çarparak yanımdan ayrıldığında ben de dönerek bağırdım -azıcık-
" Ukala Doktor bozuntusu! "
~~~
Vote💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...