29.BÖLÜM

1.1K 81 44
                                    

Vote-Yorum💜

(Yoongi)

" Hyung, bir planım var!"

Beni hastane bahçeye çekmiş telaşla bir şeyler anlatmaya çalışıyor gibiydi. Anlamadığım konuşmak için arayabilirdi de izin aldığı halde buraya gelmesi saçmaydı.

" Ne planı?"

" Adamı nasıl tuzağımıza düşüreceğimizin planı!"

Ciddileşerek bir adım yaklaştım.

" Nasıl olacak?"

" Sungwo kendisini aradığımızı biliyorsa artık her adımımızı takip ediyordur."

" Muhakkak!"

" Hatta önceki gün evde dinleme cihazı da buldum. Eun Jae'ye belli etmedim ama adam oldukça temkinli adım atıyor."

" Sungwo her kimse bizden belasını bulacak!"

" Bulacak! "

" Gerisi? Plan ne? "

" Ailemizin evinde bir kasa olduğunu gördüm, içinde kesinlikle önemli bir dosya ya da belge bir şeyler olduğuna adım kadar eminim ancak şifresini bilmiyorum ve Sungwo'nun şifreyi bildiğini düşünüyorum ya da açabileceğini. "

" Sen de Sungwo'yu eve çekeceksin ardından da polisler baskın yapacaklar hem de suç işlerken. "

" Bingo! Ama tam olarak o kısmı nasıl yapacağımı bilmiyorum. "

" Pekala aklıma fikir geldi. Polislerden eve gizli kamera ve dinleme cihazı yerleştirmelerini isteyelim. Sen de kendi evinde sanki benimle konuşuyor gibi o evde bir şeyler bulduğu ve ertesi gün almak için oraya gideceğini söylersin. Böylece Sungwo sen almadan kasaya -eğer düşündüğün gibi belge varsa- ulaşmak için akşam eve kesin girecektir. "

" Ve tuzağımızın tam ortasına düşmüş olacak. "

" Anlaştık çabucak gerçekleştirelim, hatta bu akşam. "

" Evet hyung, sen işine dön ben karokola giderim akşamda sana attığım konumda buluşuruz? "

" Eun Jae ne olacak hatta Hee Ra'nın da evde olduğunu söyledin? "

" Sorun yok hyung kız arkadaşlarını yanlarına yollarım yokluğumu fark etmezler bile. "

" Tamamdır, bizle gelecek başka biri var mı? "

" Malesef ya ameliyat ya da nöbet programları var bir tek Namjoon hyung müsaitti o da annesi rahatsızlandığı için yanına gitmak zorunda kaldı. "

Namjoon'un her şeyi baştan beri bildiğini bildiğim için onun da bu konuda hassas olabileceğini tahmin edebiliyordum ancak gelemeyeceği için sadece biz olacaktık.

Planlayıp anlaştıktan sonra Taehyung gitmişti bense hastanede ki işime geri dönmüştüm.

Fazla yoğun geçmemişti Eun Jae'nin izinde olmasına rağmen.

Mesai saatinin bitmesine yarım saat varken kendimi uzun geçeceğini tahmin ettiğim geceye hazırlamak için döner sandalyeme atıp gözlerimi kapadım dinlendirmek için.

Sonunda o adamı yakalayacaktık. Eun Jae'nin, sevdiğim kadının; kısa sürede kardeşim olan Taehyung'un acıları belki de az da olsa hafifleyecekti. Gerçekte başkasının kurbanıyken Eun Jae sorumluluğu kendine yükleyip vicdan azabı çekmeyecekti, yavaş yavaş krizler geçirmeyi bırakacaktı.

En önemlisi kalbinin bir kenarında o kırgın çocuk duracak olsa da kendine mutluluğu çok görmeyecekti.

Telefonumun melodisinin yankılanmasıyla ekranda yazan ismi görüp yanıtladım.

Sunbaenim ๛ MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin