Vote-Yorum💜🙏🏻
(Eun Jae)
" Yoruldum Jae, oturalım."
" Peki madem."
" Uzun zamandır yapmıyorduk iyi geldi."
" Evet, seninle eğlenmeyi özlemişim."
" Jae sana birini göstermek istiyorum."
Tek kaşımı kaldırarak sorumu yönelttim.
" Nasıl biri?"
" Şey~ bi' kız."
" Sevgilin mi? "
" Sayılmaz beni süründürüyor diyebilirim. İnatçı biri. "
" Aferin ona süründürsün seni. "
" Eun Jae~ sen benim kardeşimsin. "
Omuz silkerek gülümsememek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
" Hadi gidelim ama öncekiler gibi davranmak yok. "
" Öncekiler hak ediyordu. Hem seni süründüren birinden hoşlanacağımı zannediyorum. Peki sen hoşlantı mı, heves mi? "
" Sanırım hoşlantıdan fazlası~"
Tae'nin ilk defa bu kadar ciddi duygular içinde görmek beni mutlu etmişti. O kız her kimse ikizimi kalbinden iyi vurmuş.
" Gidelim bakalım. "
Lunaparktan çıkarak Tae'nin arabasıyla bir kafeye geldik.
Kenar masalarda yer bulunca karşılıklı oturduk." Eun Jae heyecanlandım ben."
" Neden?"
" Hee Ra onunla oynadığımı düşünüp beni reddediyordu. Eğer seninle tanıştırdığımı görürse eminim anlar. "
" Hmm~ sen bu kızı baya seviyorsun ve beni resmen maşa olarak kullanıyorsun."
" Gibi, gibi."
" Eee~ hani nerde? "
" Iı~ bak orda. "
Birkaç masa ötede elinde defteriyle sipariş alıyordu. Benim gibi biraz minyondu ancak yüzü güzeldi.
" Hoş duruyor. "
" Kalbi daha güzel. "
" Tanışalım bakalım. "
Masadaki zile basınca garson gelmesi için bekledik yani Hee Ra'nın gelmesi için.
Taehyung tırnaklarını masaya vuruyordu. Sakin olması için ellerini tutunca yüzünü bana çevirdi.
" Sakin ol~ seni ilk defa böyle görüyorum. "
" Sakin olamam çünkü gerginim."
" Ne istersiniz?" diye bir ses geldiğinde yanımıza garson geldiğini fark ettik. Başımızı kaldırıp bakınca Hee Ra olduğunu anladım.
Hee Ra'nın anlık şaşkın bakışları sonrasında sinirli bir hal aldı. Sonra bir de ellerimize baktı. Tae hemen elini çektiğinde hala yüzüne bakıyordu..
Hee Ra da anlaşılan kıskanma aşamasındaydı. Gerginliği bir miktar düşürebilme umuduyla " İki latte alabilir miyiz?" dedim.
" Tabi" dedi. Yanımızdan ayrılınca Tae kafasına vurdu.
Ben de daha üstelemeyip siparişlerin gelmesini bekledim. Benim lattem önüme konurken diğerinin kapağını açıp Taehyung'un kafasından aşağı boşalttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...