Vote💜
(Eun Jae)
Uzun zaman sonra deliksiz uyku çekmiştim. Nöbetler fazla yoruyordu, birkaç ay içinde genel cerrahların çoğu hastaneden ayrılmıştı yalnızca ben ve Doktor Jung kalmıştık.
Kapının tıklatılmasıyla içeri giren ikizimle bakıştık daha doğrusu o benim uyku sersemliğime gülüyordu.
" Yüzünü yıkada kahvaltıya gel, sana kahvaltı hazırladım."
" Hıhı-"
Yüzüme su çarpıp ayılma aşamasını hızlandırdım. Mutfağın bar masası şeklinde olan kısmına oturdum.
" Sen neden uğraştın ki ben bugün evdeyim."
" Kendime hazırlıyordum zaten yorgunsun diye hazırladım. "
" Sağol kahvaltı için~ "
Tae evden çıkarken ben de mutfağı hızlıca toparlayıp televizyonda bulduğum yarışma programını izledim.
Saat ilerlerken sıkılmaya başlamıştım, yoğun çalışıp yorulsam dahi uykum yoktu. Telefonum titrerken ekrandaki isim gülümsetti.
' Başbelası'
" Evet~"
" Güzelim bizimkilerle benim barda takılıyoruz sen de gelsene"
" Harika evde sıkılmıştım. 20 dakikaya ordayım."
Siyeh kot ve siyah büstiyer giyip maskara, eyeliner ve kırmızı ruj üçlüsüyle yalnızca telefonumu cebime atıp evden çıktım.
Chanyeol'un barı o her haltın karıştırıldığı leş gibi yerlerden değildi. İnsanlar eğlenir, içkisini içer ve giderdi.
Her zamanki mekanımıza vardığımda gözlerim bizimkileri aradı. Her zamanki yerimize oturmuşlar bardak kaldırıyorlardı.
" Hey~ bensiz başlamışsınız "
" Gel bakalım güzellik."
" Chanyeol kes şunu Tae yanlış anlıyor. "
" Güzele güzellik denir. Takma o uzaylıyı."
Kınar ve eğlenir biçimde başımı olumsuz anlamda salladım.
Yuna, Jiwoo ve ben hem konuşup hem biralarımızı içiyorduk. Chanyeol, Suho ve Baekhyun da kendi aralarında gülüşüp, içiyor, eğleniyorlardı.
Yavaştan hepimiz sarhoş olmuştuk. Yani en azından ben sarhoştum. Düşüncelerim karışmış beynimin kontrolünü kaybetmiştim.
Midemin bulanmasıyla kusma isteğimin gelmesiyle zor da olsa ayaklanıp lavaboların olduğu kısma ilerledim.
Ayağımın burkulmasıyla dengemi zaten zor sağlayan ben tam düşecekken birinin beni tutmasıyla dengemi tekrar kurmaya çalıştım. Elimi ağzıma götürüp zoraki tek kelime ettim.
" Kusacağım"
" Ne! hayır, hayır bekle biraz."
Tuvalete getirdiğinde lavaboya eğildim. Tutunduğum kişi kusmama yardım ederken midemde ne varsa ne yoksa çıkardım. Ağzımdaki acı tattan rahatsız olunca ağzımı çalkaladım. Uyku bastırınca aklımdakini öylece söyledim.
" Uykum var."
" Bana bak yanımda uyuma ben arkadaşın falan değilim."
Uykum geldiğinden olduğum yere oturup başımı duvara yasladım. Gözümün önünde beliren güzel hayalle gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunbaenim ๛ MYG
Fanfiction" Doktor bozuntusu." " Acemi asistan! " " Bir kere ben asistan değilim acemi hiç değilim." " Benim gözümde entübe edemeyen acemisin ama. " " Bana baksana sen kim oluyorsun da bana acemi diyorsun?" Çoktan ayaklandığımdan sadece birkaç adımla karş...