Capitolul XVII

6 0 0
                                    

Hasan pov.

Incerc să îmi revin din șocul meu, dar se pare că mă afund mai rău, cei doi sunt în mijlocul patului îmbrățișați strâns, prea strâns, în timp ce nimeni alta decat Mira mârâie din toate puterile, ca să îi faca pe cei doi să se îndepărteze, el o are nasul afundat în parul ei mătăsos și o mângâie pe spate.
 
  -Ce tablou scos ca dintr-o poveste, vocea mea este una pe care nici eu nu o recunosc, joasa, răgușită în care se poate citi clar dezamăgirea, se pare că am avut un efect mare asupra lor că imediat își ridică capetele.

  -Hasan, el este...

  -Nu trebuie să îmi explici cine este, sau ce legătură are cu tine,știu deja, se vede cu ochiul liber,mă întorc pe călcâie și merg în camera mea sunt plin de draci, cred ca asa se descrie starea mea de acum, mă învârt prin cameră până holograma lui Lucas apare din nou în fața mea.

-Frate, ce faci,nu vi jos ?  e atat de mișto Eden și se pare că s-a lipit de sora ta, dar nu ma miră, doar sunt suflete pereche, de aia se comporta asa, Mira si Rose e foarte fericită când îi vede așa...

  - Stai puțin Lucas, ai zis cumva că e fericită  pentru ei ? Nu este geloasă ? Ceva este putred la mijloc și ceva îmi spune că am reacționat ca un prost gelos în fața tuturor, dar o să mai cercetez .

-Hai frate vin-o jos vrem sa ne uitam la un film si nu vreau să mă cert cu ea deși mi-ar place să o îmbufnez și să o sărut pe boticul de rața.

-Tocmai ai spus ca vrei să te dai la ce e al meu,la ea, la regina ta ?

-Da,am spus asta,până la urmă... Dar nu termină de vorbit că Hasan ajunge în 2 secunde jos, îl apucă de gulerul cămășii și îl aruncă în primul perete din bucătărie, zgomotul uriaș de formare a unui crater îi adună pe toți să vadă ce se întâmplă, Hasan se îndreaptă cu pumnii încleștați, cu maxilarul zvâcnind aproape auzise trosnetul oaselor și al dinților la cât de încordat era, vena de la gât îi pulsa vijelios sângele,se îndreaptă cu  pași hotărâți de el, de Lucas ca să il omoare,nu suporta gândul că alt mascul îi bântuie femeia,aleasa lui, regina tuturor.

Dar se  opri când o văzu pe Evelin în genuchi lângă el, încerca să il ajute,oare era bine ce facea, oare o supărase și  mai mult acum, nu știa, era negura în capul lui, dar imediat se facu lumină.

  - Ce dracu ai de îl bați si pe el? Ce ți-a facut? Te-ai lovit la cap Hasan ? Eu l-am rugat să te cheme jos la un film să fim cu toți iar tu îl iei la bataie ? Te-ai scrântit ?

-Poftim!? Voiai să vin la film cu voi, tu voiai , el mi-a spus că... Nu mai conteaza ...

  - Că ce Hasan? Că mă sărută, asta era ? Eu l-am pus să zică asta, defapt nu chiar, l-am pus să te aducă aici cu orice preț, iar el a venit cu ideea, mi se parea ceva inofensiv, dar acum vad că te comporți ca un animal cu toți, mai întâi cu fratele meu, apoi cu cel mai bun prieten al tau ?

  -Eden...este fratele tau ? Înghițea cu noduri pentru că știa ceea ce făcuse, îi parea extrem de rău și nu știa cum să se revanșeze fața de ea...de aia erau asa apropiati si de aia era fericită pentru el și nu geloasă, în alt caz îl omora fara să îi pese .


  -Da, deșteptule, și nebun fiind nu m-ai ascultat când am vrut să îți spun, ai plecat ca turbatul și nici acum nu am inteles de ce, dar putin îmi pasă, m-am săturat de toată șarada asta.

O privesc atent și pot citi gândurile ei fară prea mare bătaie de cap acum, în alte circumstanțe oricât de mult m-as concentra nu pot trece de bariera ei, de aceea ochii imi sunt uneori in tente de mov sau roșu .

 

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum