Capitolul 22

7 1 0
                                    


Ma uit uimita la misteriosul din fata mea, inca nu știu numele lui, ma atrage intr-un fel misterul din jurul lui,o durere puternica de cap ma apuca încât încep sa gem foarte tare . Un suras enervant ma face sa îi arunc cu o perna în față.

  - De ce esti atat de enervant si mai ales ce atat de amuzant ?

  - Pai, faptul că te gândești la mine iar perechea ta nu este de accord cu faptul că te gândești la alt alfa frumos, deștept, amuzant....

-Pune si modestia in cap de lista se vede că ai destula,nu am nici o pereche sa ne fie clar, trebuia sa am .... Ști ce nu mai contează.

  -Aaa da, vrei sa punem pariu ?

  - Sa aud ce ti-a trecut prin minte !(Nu ma judecați imi plac provocările)

  -Daca reușești sa ma saruti, fara sa fiu mort la final din cauza unei urmăriri si posibile batai, iar tu sa nu ai nimic in urma asta, caștigi pariul si te voi lăsa în pace, dar daca pierzi te vei alege cu o bona si posibila pereche  pe cap!

-Accept !

   -Oficial esti nebuna! Permite-mi sa îți spun ! Dar fie, eu nu am nimic de pierdut, decât vreo 2 dinți in cel mai bun caz , ochii azurii !

    -Mulțumesc de compliment, de cee..? Iar am ochii de culoarea aurului ?

-Mhmm... Și pot sa spun că sunt splendizi.Spune asta apropiindu-se de patul meu, imi da o șuviță a parului  care sta mai răzleață după ureche, uite ce este eu îți pot oferii ceea ce îți dorești, liniște, iubire, un cămin, o familie de care să aparții, totul  doar sa imi ceri si vei primi, vreau sa fi cu mine, sa fi perechea mea, să imi permiți sa ma apropii si sa te iubesc.Dar înainte de asta vreau să imi spui daca simți ceva după ce închizi ochii.

Sunt fermecata si furata de peisaj intru totul, este un bărbat foarte daca nu pot sa spun extrem de frumos care imi pare a fi si foarte gentil dar mai ales imi lasa impresia că pot fi in siguranta si linistita cu el, deja cand a pomenit de toate acele lucruri un ghem mi sa format in stomac, oare e posibil sa am o pereche de care nu știu, din moment ce nu am nici un cod de la naștere sa imi ateste acest fapt, nu ma mai gândesc la asta si ma las în voia lui, așa că închid ochii, că mai apoi la o secunda distanță o explozie de sentimente se revarsă, asupra mea, ma sărută și deschid ochii șocată de ceea ce se întâmplă, că mai apoi sa raman incremenita aveam ochii mov amândoi, îi răspund ca mai apoi un tremur si un fior pe sira spinării sa ma ia cand buzele lui se dezlipesc de ale mele, iar frunțile ne sunt unite, ne uitam unul la altul iar un alt gand nebun ma face sa tremur si sa imi cobor privirea spre gura lui "mai vreau "  e tot ceea ce gândesc în acea secundă nu mai pot  să mai fac o diferență intre ceea ce este sau nu rational .

Așa că il iau prin surprindere cand imi presez buzele de ale lui, ce moi sunt, fluturi nu am in stomac, se poate numi stol daca nu herghelie ceea ce simt,adâncește sărutul si nu știu  cum  si sincera sa fiu nici nu imi pasa cum am ajuns în brațele lui, este oare posibil sa uit de mine si rațiunea mea atat de tare ?
 

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum