Vrea să mârâie din nou, dar se abține,își încleștează pumnii și se apropie ca un prădător de mine,ceilalti rad pe înfundate ca mai apoi să nu îi mai aud deloc, probabil au plecat sa nu o pățească, mă dau câte un pas în spate până ajung lipită de o comodă.
Este doar la câțiva milimetrii de mine ca mai apoi și acest spațiu să dispară, mă uit surprinsă la el, ochii lui transmit pură dorință și putere, ridică mâna și închid ochii încă îmi e frică de el, de ce ar putea sa îmi facă, mă trezesc mângâiată, îi vad încruntătura adâncă săpată în frunte, nu mă pot abtine, dar vreau să il simt, așa că ușor reținută de o posibila reacție de respingere încerc de câteva ori să ridic mâna, observă gestul meu insesizabil ca mai apoi să mă șocheze cu totul când îmi ia mână și o pune lângă obrazul lui ca sa își lase capul in palma mea, asta este senzația mea preferată și parcă ne-am creat o bulă în care nu mai suntem conștienți de nimic din jurul nostru asta până când un bărbat bine făcut își trage glasul, amândoi revenim la ceea ce eram înainte și anume, simplu necunoscuți, nervozitatea lui Hasan iese din limite și fară vreo avertizare începe să țipe...
-Ce dracu mai e, nu sunteți în stare cu niște hârtii sau trebuie să vă țin de mână ca la clasa I, ca sa puteti face bine, de ce mă deranjați?
După cum își lasă capul în jos, în semn de supunere, la tonul grav foarte gros al lui Hasan, nu mă sperie, dar faptul că am tresărit, am fost surprinsă.
-Știu că mă joc cu focul re...
-Treci peste! Și spune de ce ai venit!Mai repede !-Mi-ați dat ordin să păzim casa din Etera, din capitală, problema e că nu doar de noi e păzită ci și de alți interesați,am vazut cum noaptea tarziu, dimineața chiar și în amiază trece cineva în fugă pe acolo, l-am identificat și "prins".
-Scuze că vă întrerup, dar care casă din Etera, curiozitatea mea nu poate să nu își bage nasul,Hasan, pentru prima data de când ne-am dezlipit privirea mă uit în ochii lui și vad tristețe și furie ...
-Eve...este casa ta, mhm, eu am vrut să știu că totul este sub control după acel atac...
Mă bufnește râsul și nu mă pot abține, râd cu gura până la urechi de prostia lor, intr-un final reușesc să întreb, pentru că se uită la mine ca la felul paișpe...
-Deci, îmi pare bine să te cunosc oricum te-ar chema, acum să vă lămuresc, casa mea are cel mai înalt grad de securitate unic și indestructibil în ceea ce privește siguranța, nici dacă ar vrea nu ar putea să intre nimeni în afara de mine.
-Eu sunt Rayen,îmi pare bine de cunoștință și mie majestate, de ce nu ar putea intra nimeni la dumneavoastră în casă, cum adică cel mai înalt grad de securitate,acesta există doar la...
- Eu l-am dezvoltat, de fapt eu l-am creat, doar dacă am un suflet pereche extrem de bun la fel ca mine ar putea să intre prin efracție sau o copie a creierului meu ceea ce nu se va întâmpla...
Hasan si Rayen își fac schimb de priviri ca mai apoi ochii lui Hasan să se facă roșii, iar este enervat, de data aceasta mult mai mult pentru că îi vad articulațiile albe și parca aud degetele trosnind, vena de pe gât îi pompează violent sângele, iar maxilarul încleștat.
Mov și roșu cele două tente care tronează pe fața lui .Ce i se întâmplă ?