Capitolul 24

14 1 0
                                    

Ma trezesc răvășită , dupa cel mai bun somn pe care l-am avut de 1 an si pana acum, spun cel mai bun, pentru ca eu in general noaptea stau trează din cauza faptului că am coșmaruri foarte intense, de aceea imi trebuia serul de oboseala, pe care nu îl mai am , deschid ochii leneșă dar soarele ma irita, imi întind mâinile sa opresc sursa de lumina, ma intorc pe o parte dar ceva ma incomodeaza, ce naiba ma ridic speriata amintindu-mi imediat ce s-a intamplat ultima oara, deschid ochii si analizez camera, imi pare oarecum cunoscuta, ma ridic usor din pat si merg spre o usa ce pare a fi deschisa este baia, imi dau cu apa pe fata sperand ca ma trezesc din cosmarul pe care il traiesc in acest moment, de odata imi aduc aminte de pelerina mea si implicit de resursele limitate pe care le am la dispoziție ascunse in ea, brățara inca o am pe mana, dar când imi verific costumul de protecție, este defect, perfect, ce pot spune ...
 
  Îmi dau drumul la apa fierbinte pentru a face o baie chiar daca nu știu unde ma aflu si ce se va întâmpla cu mine pe viitor, nu am de gând sa cer mila, indurare sau libertatea mea, cu cat ma agit mai mult cu atat îmi pierd din energia pe care trebuie sa o am in momentul in care am o portiță de scăpare, ma uit pe pat si observ niste perne pe o margine, oare acelea au fost cele care mi-au dat somnul atat de lin, iau o perna in brate, este mult mai moale fata de zdrențele pe care le am eu acasă, dar ceea ce le diferențiază cu adevărat de ale mele este parfumul strain, abatuta in gânduri, nu observ când pe cealaltă ușa apare o fata cu capul plecat in semn de respect si rostește o fraza pe care nu am prins-o inca de la inceput...

  -...cu astea fiind spuse trebuie sa va ajut.

  -Buna! Cum te numești ? Vorbește mai rar si mai tare că nu te mănânc, plus de asta nu știu ce caut aici si ce o sa fac aici sau ce o sa ajung .

  -Buna ziua, alteța, ma numesc Alice si vin din ordinul regelui ca slujitoare a dumneavoastra, tot ce aveți nevoie trebuie doar sa îmi spuneti si o sa aveți, diseară se organizează o reuniune unde marii conducătorii a lumii care a mai rămas si implicit regele tuturor tărâmurilor vor fi prezenți cu astea fiind spuse trebuie sa va ajut sa va pregatiti.

-Ok, am înțeles, lucrezi de mult timp pe aici ?

-Da, sunt in slujba regelui, dar nu aceasta este locația unde sta dansul de obicei, dar am destul de multa experienta .

-As vrea 2 lucruri de la tine Alice, sa ridici capul din pamant, sa te adresezi că unei prietene si crezi că ai putea sa îmi spui te rog al cui este parfumul asta de pe perna ?

  -E amuzant, pentru ca parfumul este chiar al regelui, dar mai amuzant este că același parfum îl ai si tu inca de când ai venit pe langa ochii superbi pe care ii dețineți.

-Alice, ma duc sa fac o baie, ai vreo idee unde e mantia mea ?

-Da e in șifonier, ai acolo mai multe haine, pana o sa iesi ma duc sa iti aduc micul de jun sau chiar prânzul la cum arata holograma, o sa ma omoare regele daca afla ca ati stat nemâncată pana la ora asta.

Ies din baie liniștită, înfășurată intr-un prosop extrem de pufos si ma îndrept agale prin camera, îmi iau lenjerie intima nou-nouță pe mine, dovada fiind eticheta, când sa imi iau si niste haine, ușa se izbește de perete si pe ea intra unul care cum ma vede ochii i se transforma intr-un roșu turbat, si incepe sa ma strângă de gat cu ce ti-am greșit, ușor, ușor raman fara aer, si leșin cazand pe podea, vad o umbra mare neagra care il lovește fara mila pe agresorul  meu, ca mai apoi sa fiu pierduta pe o alta lume... Ma trezesc noaptea, după o gura mare de oxigen, incep sa tușesc tare si sa respir sacadat, imi pun mâinile la gat si incep sa sâsâi când imi dau seama ca  rana de la gat este   cat se poate de reală, totuși cine a fost cel care m-a salvat, vreau sa ma ridic,dar o mana imi înconjoară talia, stai ce? Ma uit rapid in dreapta mea si tot ce vad este un spate foarte bine sculptat si un cap cu un par negru ca tăciunele, nu pot sa ii vad fata, dar spatele  si ceafa arata grozav, lumina lunii ii face pielea bronzata sa strălucească fiind extraordinara, cum poate dormi pe burta ca un aeroplan ma intreb,ating ușor pielea spatelui si ma înfior,ma strange de talie mai aproape de el , imi e frica. Așa că nu știu cum si de unde scot un chițăit de uimire si in acelasi timp de frica, imi strâng ochii  si adorm imediat in apropierea frumosului Adonis.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 10, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum