Capitolul 23

7 1 0
                                    

Ma uit la el si nu imi vine sa cred, ceea ce am făcut, deschid încet ochii si ma uit la cel din fata mea, vreau sa ma dau jos, pentru că o neliniște a inceput sa ma cuprindă, sunt tensionată, desi nu știu de ce , observa si el schimbarea si totuși ma strange mai tare de fese si incepe sa zâmbească,dar imediat i se șterge de pe buze.

- Hei ! Ce ai pățit ? Ești bine ?

- Nu, simt o agitație, neliniștită, habar nu am de ce, lasă-ma jos te rog, ma dau jos hipnotizata si ma îndrept spre mica bucătărie sa iau un pahar cu apa, si îl dau pe gat dintr-o înghițitură, ce mi se tot întâmplă, ma răsucesc pe călcâie si ma așez pe canapea, somnul ma prinde ușor, ușor, si simt o prezentă de care imi e dor care ma pupa pe frunte si ma învelește.
 

***********************†*****************

Dimineața ma prinde dormind pe canapeaua din sufragerie, amorțită cu gatul  strâmb, cum naiba am adormit aici si mai ales ce mi s-a întâmplat aseară, nu imi amintesc mai nimic...

Ma ridic leneșă și ma indrept spre dormitor   mai exact spre dressing, am un chef nebun sa ma imbrac sexi azi, așa ca imi   iau o salopeta multa neagra  cu un decolteu generos si decupata in spate, in picioare imi iau niste pantofi negrii stileto, parul mi-l las lejer, ies zâmbind din dressing cu pantofii in mana si vreau sa ma indrept spre dulapul secret de unde imi iau costumul special de protecție si  îl activez in dreptul inimii, trebuie sa ma duc sa imi fac serul special de neoboseala, daca va întrebați daca mai sunt super eroina, nu chiar am încetat inca de cand ma certam cu Hasan, dar serul inca ma ajuta sa fac anumite lucruri pentru mine. Bineînțeles ca tot este haos pe străzi așa ca imi iau o pelerina neagra in genul scufiței si noua mea jucărie, o brățară groasă care se face o sabie in momentul in care am pumnul strâns sau ma lovesc de perete.

Ies din casa si incui ușa chiar daca este degeaba pentru ca daca vrea cineva sa intre sau vede casa, fara vreo problema o sparge .
Incep sa ma furisez pe străzile care nu sunt aglomerate si îmi fac o rugăciune sa nu omor pe nimeni, pelerina mea neagra flutura de la vânt si de la cum alerg, mai ma bag intr-o umbra si ascult, dupa următoarea cotire la dreapta ar trebui sa fie un minimagazin jefuit spart si prăfuit, nimeni nu sa atins de el crezând că nu sunt provizii, dar mai bine pt mine, asa am ce manca fara sa omor si sa iau organele cuiva pt ciorba, dezgustător, dar daca as fi nevoita as face si asta, in fine ma ridic din mica  umbra in care sunt pitita si mai verific odată strada din spatele meu, liniște, prea liniște pentru haosul din zilele noastre, intru in magazinul abandonat, îmi bag putinele provizii care au mai rămas in buzunarele secrete ale scufiței,  ma întorc iarăși pe același drum, iar cand dau coltul vad garda regala care demult nu a mai patrulat cum ii strange pe toți, fie tineri fie bătrâni din orice colțișor ascunși, cine se împotrivește mai mult decât e cazul ajunge executat pe loc, ce naiba capitala asta ajunge din ce in ce mai rău, incerc sa  ma furișez înapoi, dar nu am norocul necesar sa scap nevăzută, asa ca acum sunt condusa  sau mai bine spus escortata pana la selecție, firar.

-Psst, Psst, ce se întâmplă, de ce se face selecție?  Întreb in șoaptă persoana din fata mea.

-Se face selecția pentru curtea regala, putini oameni au mai rămas si cei care au mai rămas acum sunt duși ori pentru hrana, ori pentru procreare, ori pentru a fi sclav iar regele din toate va alege doar una numita Aleasa Regelui, pana isi va găsi perechea, se zice că are ochii auri, săracele femei, multe nu mai sunt .

  "ochi aurii" doar asta imi rasuna in cap, nu , nu se poate sa fiu jucaria unui  boșorog bătrân plin de bale si hormoni, refuz si o sa ma zbat pana in ultima secunda, sa nu ajung la el, ma uit in imprejurimi asa ca incerc usor,  usor sa ies din coada formata, mai aveam putin pana ajungea la mine, incerc sa ma strecor, dar sunt prinsa si ținută strâns de talie ca sa nu fug, incerc din nou sa ma zbat si din nefericire un electroșoc ma face sa îmi pierd conștiința, de notat, degeaba am costum de protecție, daca nu am costumul adaptat si pentru electricitate .
  
*****

Ma trezesc intr-un pat destul de cunoscut, cu o camera întunecată, incerc sa ma ridic dar un brat incepe sa se înfășoare mult mai bine in jurul meu, ce naiba,fiorii pe sira spinarii isi fac simțită prezenta, cum am ajuns aici, unde sunt, si mai important cine este langa mine, imi amintesc vag leșinul si partea in care gărzile mi-au verificat culoarea ochilor la naiba inca ii am galbeni, cum se poate asa ceva ?O durere insuportabila de cap ma ia din nou si nu sesizez cand ma bag mai bine in sufletul celui cu care dorm, stiu ca e greșit, dar maine ma voi gandi la asta, insa acum ma simt foarte obosita.

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum