Ma trezesc în toiul nopții, imi aduc aminte vag ceea ce s-a întâmplat, iar mai apoi acel misterios imi duc din instinct mana la gat si observ cu teroare ca rana de mai demult a reapărut de parca nici nu s-ar fi cicatrizat in timp, ma ridic cu greu din pat si incerc sa disting lucrurile si mai ales daca acel strain mai este in casa mea, ma asez pe marginea patului fiind obosita de tot efortul depus, iar cand tălpile mele ating parchetul rece, un fior ma cutremura, sunt aproape sa cad daca nu aveam ca punct de sprijin patul .Camera este in semiîntuneric, deoarece lumina de pe hol pătrunde pe sub ușă, ma deplasez usor si ajung in holul luminat, ma rezem de perete pentru ca diferența de la lumina la întuneric ma face sa amețesc tare, sunt pregătită sa fac contact cu podeaua pentru ca absolut totul se învârte in jurul meu, dar doua brațe ma prind si ma sustin pana reușesc sa disting imaginea din fata mea, rana de la gat incepe sa ma arda din nou exagerat de tare si nu realizez cand imi bag unghiile in bratele care ma sustin .
-Ce mi se întâmplă? Reusesc sa spun pe un glas șoptit, de abia auzit, nu mai pot rezista cu durerea asta, cum scap de ea ?
Misteriosul inca ma sustine si se uita cu un foarte mare interes la reacțiile mele, stiu il simt cat de încordat este pentru ca nu poate face nimic sa ma ajute, cand îmi ridic privirea către el rămâne stana de piata, un tremur îl cuprinde ca mai apoi sa înjure în barba.
-Te rog, spune cum se oprește, e clar ca ai idee ce mi se întâmplă.
-Mai întâi trebuie sa te pun in pat, sa nu te ridici, sa nu fi încăpățânată si sa ma asculti, toate astea sunt spre binele tau.
-Tu realizezi ca esti în casa mea, esti un strain si mai ai pretenția sa am si încredere in tine, esti întreg la minte ?
- Daca nu erai cine esti defapt te sărutăm si marcam si erai a mea, dar cum nu degeaba esti a lui ma multumesc si cu replici acide .
- Nu sunt a cuiva, ai înțeles, nu sunt o proprietate si cu atat mai mult sa aparțin cuiva, dar oricum te poti multumi cu replici acide am din belșug :)
-Semul asta de pe gat, spune altceva plus de asta, chiar daca e facut acum mult timp, nu contează, mi-ar zbura capul de pe umeri indiferent ce rang sau cat de important as fi.
-Nu inteleg de ce ti-ar fi frica, dar multumesc, ca ma ajuti chiar daca nu ma cunosti .
- acum ca stiu sunt obligat de norma morala si etica
- Ghici ce ! Ma cac pe ea de norma morala si etica, nu esti cu nimic obligat fata de mine, maine poti pleca la fel de bine cum ai si venit ca ma descurc si singura.
-Pana acum ai fost norocoasa, daca nu pot spune ca ai fost foarte norocoasa ca nu ai dat de dușmani, vezi ca sunt multi, poate chiar foarte multi care te vânează, va vânează, dar in special pe tine pentru ca tu esti punctul lui slab .