Mă trezesc, niște raze atat de splendide care îmi deranjează ochii mă trezesc, strâmb din nas și mă întorc pe cealaltă parte,mă învăluie un parfum bărbătesc atât de atrăgător, de ce perna și patul sunt calde, deschid usor ochii și vad o mână cum stă pe talia mea ca mai apoi să îmi dau seama ca dorm pe Hasan, ridic ușor capul, doarme avem buzele atat de aproape, un instinct necunoscut mă îndeamnă să îi sărut buzele fugitiv și asta si fac în timp ce îi mângâi chipul,mârâie ca mai apoi să deschidă ochii și să se facă galbeni.În următoarea secundă sunt trântită în pat cu el deasupra mea, firar m-a prins mă enervez cum nu am mai facut-o și observă asta pentru că imediat îmi prinde și mainile deasupra capului si picioarele ca să nu il lovesc...
-Acum prințesă ce ar fi să imi spui ce ai în căpșorul ăla al tău frumos de m-ai sărutat de dimineață ? Vreau să mai simt încă o dată buzele acelea ale tale să știi nu doar în somn...
-Ti s-a părut, dormeai, probabil ai visat,eu nu te-am sărutat, acum dă-mi drumul întârzi la muncă și șeful meu e...și pe lângă asta, tu nu plecai ?
- Draguță încercare de a schimba subiectul,dar nu îți merge,se apropie de buzele mele, daca mă sărută nu îi voi rezista,se uită la ceas rapid ca mai apoi să se ridice brusc și să își ia tricoul pe el, spune ca a întârziat și eu in urma lui am aruncat cu o pernă de oftică și îl aud pe hol cum râde de reacția mea spunând că are dreptate "Să-l ia naiba ".
Mă dau jos din pat, mă îmbrac rapid într-o fusta până la genuchi tip creion care scoate în evidență fundul și o cămașă albă asortată cu un sacou roșu și niste pantofi cu toc și cobor în bucatarie de unde îmi fur un măr, urc în mașina mea ferrari care este învechită, fiind de peste 100 de ani marca, acum e la moda Spidy3000X care merge pe baza de camp magnetic, practic levitează si să nu mai spun de caii putere pe care îi are, am bani frumoși datorită serviciului la care puțin oameni de rând ajung, eu nici nu știu cum l-am câștigat, dar norocul a fost de partea mea, mă dau jos din mașină și ca de fiecare dată când am timp mă uit la cerul ce ne arată culori nemaivăzute, acum este înnorat, dar este ciudat un nor ciudat fața de alte dăți. Intru în firmă și pași mei lasă un sunet destul de ascuțit și drăguț dupa parerea mea, liniște cam prea liniște, mă urc în lift după ce analizez din nou recepția...