Capitolul 19 ;)

7 1 0
                                    


Mă așez mai confortabil pe el.Îi simt toți mușchii corpului încordați ceea ce îmi pătrunde în creier și în curiozitate și cum  nu mă pot astâmpăra mă întind ca o pisică peste el,mă uit în ochii lui, iar curajul prins dintr-o data se intensifică când îi privesc ochii, dorința lui crește îmi dau părul într-o parte și îl vad cum înghite în sec, îmi zdrobesc buzele de ale lui și nu realizez când sunt din nou sub el, mă devorează fară să mai audă nimic din jur.

  Fratele meu, ii da un pumn zdravăn de îl aruncă din pat.
  
  Trezită din vraja în care intrasem din cauza lui, incerc să opresc bătaia care nu mai are mult și începe, ma pun fix între ei înainte ca vreunul să încaseze vreun pumn, în spatele meu stă Hasan, care de abia se abtine să nu îl ia la bătaie, iar Eden este în fața mea cu niște ochi mari, iar fața lui albă îmi da de înțeles că ceva nu este bine.
Mă uit întrebător la el ridicând o sprânceană pentru a-mi oferi un raspuns, înghite în sec ca mai apoi să își lase privirea în jos.
  Hasan pare că și-a dat seama de reacția lui  Eden pentru că imediat începe să se fâstâcească.
 
   -Pentru numele lui Dumnezeu! Îmi spuneți si mie ce va apucat pe amandoi ?

  -Eu..., scuzați-mă,nu am vrut să vă sperii

  -Eden, de ce vorbesti cu dumneavoastra mie, mai ales.

Hasan zâmbește triumfător pe pielea gâtului meu și își încolăcește un braț în jurul taliei mele care ma aduce mai aproape de pieptul lui .

-Pentru că de acum Evelin...,Hasan începe să mârâie, imediat cum îmi aude acest nume,iar Eden își lasă capul în pământ. Nu mai are nimeni voie să îți vorbească la pertu ...

-Eden, nu înțeleg,ce am facut, de ce ? "Ce bine suna numele lui!"

- Pentru că...

- Eden, mai bine ai pleca, spune Hasan cu o voce groasă, care mă atinge până în adâncul sufletului.E suparat și nervos după cum vad că mă strange în brate.
După ce Eden închide ușa, exact cum mă așteptam, taifunul numit Hasan izbucnește fară să treacă o secundă în plus.

  -Cum adică sună bine numele lui, numele meu nu suna bine pentru tine, nu e destul de atrăgător, ce are numele lui mai special decat al meu ?

  -De unde? Hasan, ai face bine sa nu ai crize de gelozie de grădiniță, și să îmi explici în acest moment ce naiba se tot întâmplă, tu nu crezi ca merit o explicație ?

  -Nu!
-Ce sec și laș ești! Dar dacă nu vrei, foarte bine, nu te oblig, eu aș vrea să merg acasa și să nu mă mai urmărești, că dacă o să o mai faci, atunci te asigur, și nu glumesc când o să zic că o sa dispar.
  
  -Bine te duc, dar nu vei sta mult, asta garantez eu !

  - Ce vrei să spui cu asta ...?

 
 
 

 




Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum