Rose pov.După ce îl fac în modul meu drăguț de al jigni, vreau să plec din bucătărie, dar gandul plecându-mi la cat de frumos ar fi să mă sărute, nu apuc nici să îmi termin gândul sau sa fac un pas pentru ca imediat
Sunt izbită de perete și buzele îmi sunt presate de el, atingerea lui mă face să mă înfior și fară să stau pe gânduri îi raspund la sărut, totul decurge prea amețitor și prea repede ca să mai pot să realizez că am ajuns intr-un dormitor, știu acest amănunt pentru că sunt trântită în el și la nici 2 secunde Hasan este deasupra mea,îmi capturează din buzele într-un sărut ce este mai mult decât sălbatic și mai mult decât poate fi descris pasional, îmi prinde buza de jos în dinți și începe sa o muște sau să o sugă, un amalgam de emoție mă străbate și nu știu cum, când sau cât timp a mai fost de la acest sărut senzual la un mârâituri împleticite atat din partea mea cât și din partea lui, gâfâielile spărgeau liniștea asurzitoare, îmi deschid ochii încet, de frica ca acest vis să nu dispară, se uita la mine fix ,cu acei ochi auriu, știu sigur că și ai mei sunt la fel, dar se uita la un punct fix pe gâtul meu ca mai apoi să își ridice privirea, greutatea lui, nu o simt chiar daca este un munte de om, îl analizez amănunțit și la fel este și el de debusolat, dar o sclipire jucăușă, îi apare in ochi.-Știu că poate nu ai răspunsuri la întrebările pe care ti le pui atat în prezența mea cât și a celorlalți, știu că este ciudată de la cap la coadă situația, știu că nu mă cunoști și nici eu per total pe tine, dar am o rugăminte la tine, defapt este un favor,ordin poti să o iei cum vrei.
- Spune, vocea mea stinsă răgușită se face auzită slab in camera, lucru care îl face să zâmbească drăcește, și te rog să te dai de pe mine mamutule, cântărești o tona.
-Cu mamutul ăsta te sărutai acum 2 minute de parcă era sfârșitul lumii dinozaurilor, o să îți demonstrez din nou, îmi face cu ochiul ca mai apoi să continue, dar acum am ceva mai important de facut, lasa-mă să îți fac un semn pe gât .
-Ce? De ce ? Pentru ce ?
-Pentru că, se apleacă până la nivelul meu ca mai apoi la un milimetru distantă de buze,trebuie, continuă să înainteze spre obraz și ușor usor sa ajungă la lobul urechii unde șoptește să știe toți cât de apreciată ești, că ești unică, că esti a mea..., Mă mușcă de ureche, iar o serie de fiori nebănuiți mă fac să icnesc și nu mă pot controla pentru că în următorul moment îl sărut cum nu am facut-o niciodată , cu nimeni , astfel capitulând în fața cereri lui prostești.
Fiind surprins de acest raspuns, imi răspunde cu o și mai mare dorința si putere, continuă cu săruturile pe maxilar,mici umede,dese,înnebunitoare, făcându-și ușor, ușor loc spre zona dintre gât și umăr, când mă sărută apăsat în acea zona sensibila pentru mine, de care nu am stiut niciodată, mă împing cu șoldurile spre el, pura dorința doar atat pot spune.
-Shht,iubito nu mai face asta dacă vrei să mai pleci de aici!
Mă sărută încă o dată, exact în același loc, respirația mi se taie si fac exact acelasi gest,șuieră printre dinți ca mai apoi o durere ușoară asurzitoare își face loc în umărul meu, ca mai apoi aceasta să se intensifice, fără sa realizez, îl strig șoptit pe cel care îmi provoacă atat durere cât și o placere de nedescris .
-Hasan!Spun gâfâit și continui să îmi împing bazinul spre el, te rog oprește-te
Își ridică capul ușor ca mai apoi să se uite în ochii mei, e fericit este foarte fericit și nu înțeleg de ce, dar o idee nebună pe moment și poate toata aceasta atmosfera încinsă, îmi dă curajul de a îl răsturna și a mă așeza deasupra lui, ma fac mai confortabilă și........
.....Pam,pam pam v-am prins sunteți curioși ?