Dedicat aneive1 se știeee😂😂
Încă mă ține în brațe și este scufundat cu fața în părul meu mătăsos, nu dă semne că ar vrea să mă lase prea curând, suntem în sufrageria mea așezați pe canapea într-o liniște mormântală,aș vrea să plece așa că mă foiesc, ajunge cu buzele în dreptul lobului urechii și ceea ce îmi spune extrem de șoptit și răgușit, încât mă apucă nebunia, toți fluturii mei zburdă liniștiți și am impresia că este zdrobit un perete de rezistență.
-Ești doar a mea, îmi cer scuze pentru ce era să fac sunt un mare imbecil, dar te rog să nu mă tratezi cu indiferență.O să mă pedepsesc singur pentru ce era să îți fac, voi dispărea din peisaj pentru ceva timp, nu mai intra în probleme până atunci, stai ascunsă, pentru că mulți te vânează...
Mă întorc ca să pot să îl privesc în ochii și din nou acel auriu a apărut la amândoi, îl analizez atât de atent încât sunt destul de sigură ca acum i-aș știi și cea mai mică imperfecțiune dacă ar exista, vreau să plece așa că mă foiesc din nou în brațele lui dar îmi pune mâinile pe bazin să mă oprească, mă uit la el nedumerită dar în același timp mârâie când vreau să mai fac o mișcare.
-Nu te mai mișca, acum, să știi că nu voi pleca în seara asta,de aici,așa că ar fi bine să te obișnuiești cu mine "pentru totdeauna" .Hai la somn,dormim pe canapea ?
-Ce? Tu ești bătut în cap? Cum poți să crezi că te primesc în casa mea, pe tine, un străin, în care nici nu știu de ce ar trebui să am încredere. Te autoinviți fară nicio nerușinare.
-Pentru ca stii, așa că nu mai fi încăpățânată și spune unde dormim, o spune lent atat de senzual i se răsfrâng cuvintele pe buzele cărnoase la doar 2 cm de buzele mele încât sunt tare curioasă să aflu dacă mai respir ,dar jocul se joacă în doi și nu am chef să pierd.
-Dragul meu, nu stiu despre ce vorbești, răspund lent, ușor răgușit sper cu senzualitate lângă urechea lui și se pare că mi-a ieșit pentru că îl aud cum înghite zgomotos în sec, urmat de un mârâit, se pare că câștig teren așa că îmi continui jocul, să nu crezi că dacă ai venit ca un prinț pe cal alb,m-ai cucerit ,cu atat mai putin să mă supun,dragule...
Îmi place, mă retrag ușor de lângă urechea lui și îl văd cum înghite din nou în sec, se uită în ochii mei și ceea ce citesc în ei mă uimește ,o avalanșa de emoții mă cuprind și cum nu mă pot abtine îmi mușc buza de jos ,tic pe care îl am de mică, gestul meu nu rămâne nenotat astfel că el își umezește buzele și intr-o fracțiune de secundă mi le zdrobește cu poftă ,sunt în stare de șoc încă, nu știu cum,când sau de ce îi răspund la sărut ,se lasa cu mine pe canapea și are grijă să nu mă lovesc, când au devenit lucrurile atât de intense nici nu îmi amintesc îmi înfig mainile în parul său negru ca noaptea și aud un mârâit din partea lui, nu îi place, sunt destul de proastă, rup sărutul repede și reușesc cu greu să ies din brațele lui ,fără să adresez nici un cuvânt mă îndrept spre camera mea ,direct în baie la un duș, nu îmi vine să cred ,când ies ...
Pam,pam,pam,astept reacțiile la acest capitol intens ,as dori sa va stiu impresiile, opiniile sau ideile voastre pentru aceasta carte, Va pupicesc 😍😍😍