,,Daddy, tá veľká izba je na to....no.....", začal som hneď ako som sa ku nemu vrátil, no od hambi som nedokázal pokračovať. Veď je to na mňa až priveľa.
,,Áno zajačik. Na sex a slasť", uškrnul sa na mňa a hneď sa aj postavil. Následne si to namieril ku mne. Len som stál zo sklonenou hlavou a vyčkával, čo so mnou chce.
Akonáhle stál pred mnou, položil si ruky na moje boky, ktoré začal nežne stáčať. Usmial som sa a položil som si ruky na jeho hruď. Má ju tak silnú a pevnú.
Po chvíli začal svoje ruky pomaly posúvať na môj zadoček, ktorý hneď aj pevne stisol. Nečakane som vzdychol a zadíval sa mu do očí. Na tváry mu hral spokojný úškrn.
Neviem prečo ale rýchlo som naň vyskočil a nohy som si obmotal okolo jeho pásu. Ruku som si položil na jeho rameno a druhú nechával na jeho hrudi.
Yoongi ma len tak tak stihol chytiť. Nevinne som sa naň usmial a naklonil sa viac k jeho ušku. Rovno som naň vtisol bozk a následne pokračoval na jeho krk.
,,Zajčik, nehnevaj ma a hlavne ma nevyprovokuj, inak sa neovládnem", zavrčal mi do uška a rozišiel sa mne zatiaľ neznámo kam. No bolo mi jasné, že ideme do tej miestnosti. Nie, ešte nie.
Yoongi ma opatrne položil na tú obrovskú posteľ. Na to sa od mňa trochu odtiahol a roztiahol mi nôžky. Nechcem protestovať, no bojím sa.
,,Budeme pokračovať v tvojích pravidlách. No najskôr mi odpovedz na dve otázky", vopchal sa mi medzi nohy a zadíval sa mi hlboko do očí. Len som prikývol a čakal na tie otázky.
,,Prvá, ako často spadneš do lil space? Bol by som rád, ak by si do toho teraz nespadol, aby sme sa nemuseli zdržiavať. A druhá, čo máš pod sukničkou?", na to ma chytil za moje stehno, ktoré začal nežne hladiť.
,,Nie často. Iba ak je nejaká moja emócia až príliš veľká. No a pod sukničku len nohavičky alebo tanga", nevinne som sa naň usmial a nejak sa posadil. No Yoongi mi zatlačil do ramien a tak som opäť ležal.
,,Tak to si ma milo potešil. Ak si dobre pamätám, jedno pravidlo som ti už povedal. Aké je", rukami sa dostal pod moju sukničku až k mojej pánvy. Prsty zakvačil o moje nohavičky a prešiel po ich celej ploche. Nezvládol som to a zavzdychať.
,,Nesmiem akokoľvek zadržiavať vzdych", zakňučal som akonáhle prešiel po mojej pýche. On ma proste musí takto týrať. Vôbec sa mi to nepáči. Ešte sa vzruším.
,,Šikovný. Prejdeme hneď aj na ostatné", usmial sa na mňa a pohladil ma po tváry. Len som prikývol a viac sa oprel o jeho ruku. Tak teplá a veľká.
,,Druhé pravidlo. Nikdy sa nepozrieš na nikoho okrem mňa. To znamená, že nebudeš po nikom hádzať pohľady. Len na mňa. Nikoho okrem mňa mať nebudeš", na to prsty zahákol o moje nohavičky. Netrvalo dlho a začal mi ich pomaly sťahovať. Vyzdvihol som sa v pánvy, aby mi ich mohol dať dole. Čo to so mnou robí?
,,Šikuľka. Tretie pravidlo je podobné ako druhé. Patríš mne a to znamená, že jediný, kto ma právo sa ťa dotknúť som ja. Každý, kto sa ťa akokoľvek dotkne, bude pikať", odhodil moja nohavičky niekde za seba a zadíval sa mi do očí. To je dosť kruté.
Na to sa nahol nad mňa a zaboril svoju hlavu do môjho krku. Na to som ucítil, ako mi začal na krk pokládať motýlie bozky. Netrvalo dlho a začal mi nasávať kožu. Rôzne ju sal a okusoval. Nemohol som a proste som zavzdychal.
Takto to pokračovalo ešte nejakú chvíľu. Vzdychal som a rôzne sa mechril. To je tak neuveriteľne príjemné. No nič netrvá večne a tak ani táto chvíľa.
,,Si tak dokonalý. Nikto pred tebou nebol tak dokonalý", zavrnel a natočil moji hlavu na stranu. Takže nie som jeho prvý? Ach.....
,,Vedel by si povedať štvrté pravidlo?", spýtal sa a prstami prešiel po svojom diele. Tým mi nahnal zimomriavky po celom tele. Ošil som sa a len prikývol.
,,Nikdy ti neodvrávať. Robiť presne to, čo budeš chcieť", povedal som prvé pravidlo, na ktoré som si spomenul. S Jiminom sme sa raz pozerali na pravidla a práva. Vtedy som si myslel, že masochisti to majú ťažké.
,,Správne zajačik", usmial sa na mňa. No hneď na to mi z krku zložil moju kravatu, ktorá bola len na ozdobu. Rozmotal ju, na čo sa mi zadíval do očí. Hneď som vystrel pred seba ruky.
Uškrnul sa a zaviazal ich. Hodilo sa pozerať na tie videá. No hneď na to mi ruky dal nad hlavu a nejak mi ich zaviazal o posteľ. On je tak neuveriteľne sexy.
,,Piate pravidlo — oslovovať ma budeš len daddy alebo pane.
Šieste pravidlo — nikdy mi nebudeš klamať. To sa týka aj toho, keď budeš nadržaný. Všetko musím vedieť.
Siedme pravidlo — žiadne odvrávanie a ani rôzne nadávky.
Ôsme pravidlo — sám seba sa nedotkneš. Bez môjho zvolenia ani na to nepomyslíš.
Rozumel si", zavrčal a chytil ma pod krkom. Ach bože. Jak ja to milujem.,,Áno daddy", zakňučal som a trochu sa prehol v chrbte. Strašne ma to vzrušuje. A aj mi už penis stojí v pozore. Potrebujem uvoľniť.
,,Zajačik. Pravidlá máme za sebou. No iba tie základné. Ostatné zistíš časom. Teraz ti pomôžem uvoľniť sa. Ale najprv mi povedz, čo sa stane, ak porušíš pravidlá?", zavrnel a prešiel mi po penise. Zavzdychal som a spustil.
,,Trest daddy. Potrestáš ma", zakňučal som a vymrštil som svoju pánvu. No on ruku stiahol a uškrnul sa.
,,Tak to pomaly. Ešte máme čas."
YOU ARE READING
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanfictionToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!