Neviem prečo ale predstava na sex s Yoongim mi hlavou vŕtala celú cestu do kina. Mal som sto chutí si rozmyslieť kino a ostať s ním v posteli a len spolu spať.
Z môjho premýšľania nad tou lákavou predstavou ma vyrušila ruka na mojom stehne. Yoongi ma začal hladiť po stehne ale svoj pohľad mal stále na ceste.
,,Nad čím toľko rozmýšľaš?", spýtal sa ma a venoval mi rýchli pohľad. To bolo na mne až tak vidieť, že som myšlienkami niekde v krajine oz? Ale tak čo už.
,,Nad niečim prekrásnym", usmial som sa a svoju ruku som si položil na tú Yoongiho. Hneď som ho začal hladiť cez kĺby, ktoré mu boli vidieť spolu s kosťami a žilami. Už aj toto ma vzdušnej.
,,A povedal by si mi, čo to je?", spýtal sa a otočil svoju ruku tak, aby sme si preplietli prsty. Hovoril mi, že mi nebude ukazovať a ani viznávať lásku a pozri naň. Nikdy nebol na takéto dotyky a teraz ma tu drží za ruku.
Zasmial som sa a zakrútil som hlavou. Však povedal, že sa mám tešiť na moment, kedy prídeme domov. No tak potom čo sa pýta? Má mu to byť jasné a nie sa tu predo mnou tváriť, že o ničom nevie.
Hneď ako sme sa dostali ku kinu, Yoongi mi otvoril dvere. Niekedy nechápem, prečo tak preháňa, no nekomentujem to. Začínam si pomaly zvykať.
Bez zbytočného čakania sme vošli do kina. Hneď sme si to namierili ku pokladni, kde sme sa začali biť o to, aký film budeme pozerať. No skončilo to tak, že vyberal Yoongi. Takže ideme na horor. To ti ďakujem.
S povzdychom a hlavne z odporom som sa s Yoongim pobral do sáli. Nechce sa mi pozerať horor. To je proste niečo hrozné. Veď večer nebudem môcť spať.
,,Daddy, prečo ideme na horor?", spýtal som sa hneď ako sme sa posadili úplne hore. Oprel som sa o Yoongiho hruď a zadíval som sa mu do očí. Jemu sa pačí, keď sa bojím?
,,A kto povedal, že sa naň budeme pozerať?", uškrnul sa na mňa a rukou ma objal okolo pásu. Hneď som nabral na červeni. Ako mohol som si myslieť, že sa neudrží a prehne ma na najbližšom mieste.
Hneď som sa mu posadil na nohy a objal som ho okolo krku. Yoongi sa len zasmial a objatie mi opätoval. Vážne neviem, prečo mi to nemohlo napadnúť skôr.
Po chvíli som sa pozrel po miestnosti. Okrem nás tu bolo len pár ľudí. Ale aj tak to bude chcieť. Nechá ma sa trápiť ale čo už. Veď on je tu ten dominantný.
V momente, kedy film začal, Yoongi si položil ruky na môj zadok, ktorý začal rôzne stáčať. Zakúsol som sa do pery a trochu som sa prehol v chrbte.
,,Na kolená", zavrčal Yoongi a plesol ma po zadočku. Zakňučal som a hneď ho aj poslúchol. Nevidím dvôvod, prečo odporovať. Veď aj ja to chcem.
Kľakol som si medzi jeho nohy a ruky som si položil na jeho rozkrok, ktorý som začal hladiť. No po chvíli ma to omrzelo a tak som mu rozopol nohavice. Rovno som mu stiahol nohavice s boxerkami.
Uchopil som jeho penis po ktorom som párkrát prešiel a tým som rozotrel jeho preejakulát. Následne som si špičku prikožil ku pusinke a rovno som naň vtisol nežný bozk. Oblízol som celú jeho dĺžku. Na to som si zobral jeho špičku do pusinky a rovno som ju začal sať.
Yoongi ma len pozoroval a prehrabával sa mi vo vlasoch. Usmial som sa a začal som ho dráždiť jazýčkom a aj zubami. Všimol som si, že sem tam zalapal po dychu, no nechal ma sa s ním hrať.
Akonáhle ma to omrzelo, zobral som si väčšiu časť do pusinky. Yoongi prudko vydýchol a zaťahal mi za vlasy. Musel som sa nad tým usmiať.
Začal som hlavičkou pohybovať po jeho dĺžke. Zobral som si takmer celú jeho dĺžku. Snažil som sa výbať hlavičkou čo najrýchlejšie. No Yoongi mi dopomáhal tým, že mi do pusinky prirážal.
Po nejakej dobe ma odtiahol od jeho penisu a vyzdvihol ma. Rovno som sa naň obkročmo posadil, na čo som pocítil jeho ruky na mojom zadočku.
Hneď nimi aj zašiel pod mikinu a pod sukničku. Odhrnul mi krajky a nasmeroval svoj penis ku môjmu vstupu. Hneď do mňa zasunul špičku, na čo som prudko dosadol. Ak by som sa nedržal, vzdychol by som na celú miestnosť.
,,Vzdychať budeš, či sa ti to páči alebo nie. No budeš musieť byť tichší", prehlásil a chytil ma za boky. Hneď som aj prikývol a začal som pomaly dosadať.
Po chvíli mi bolo toto tempo nepohodlné a tak som začal dosadať rýchlejšie a prudšie. Vzdychal som Yoongimu do uška, na čo on do mňa sem tam prirazil a pohladil po bokoch.
No moja energia sa pomaly strácala a tým som svoje dosadávanie spomalil. Yoongi si to musel všimnúť, preto ma chytil za zadoček a začal do mňa prudko a rýchlo prirážať. Hneď som ho objal okolo krku a snažil som sa tlmiť svoje vzdychy. No sem tam mi ušiel nejaký ten hlasnejší vzdych.
Nemusel čakať dlho a už som cítil svoj vrchol. Yoongi si ruku položil na môj penis a začal mi honiť. A presne po pár prírazoch som sa mu urobil do ruky.
Yoongi do mňa ešte párkrát prirazil a tým sa urobil hlboko do mňa. Následne mi ruku priložil k ústam, na čo som ju hneď začal čistiť jazýčkom. On mi chutí viac.
,,Najlepší sex v kine aký som kedy mal."
_____________________________Chce aj niekoľko častí s Jiminom a Taehyungom?
ESTÁS LEYENDO
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanficToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!