XVI.

1.3K 46 8
                                    

Hneď ako sme došli k nemu, vystípili sme a Yoongi niečo zavčal do mobilu. Následne zamkol auto a podyšiel ku mne.

Schmatol ma za boky a pritiahol si ma k sebe bližšie. Hneď som mu obmotal ruky okolo krku a privlastnil si jeho pery, ktoré som začal dravo ochutnávať. Yoongi mi bozky rovnako dravo opätoval.

Jeho ruky putovali po mojom tele. Zastavili sa až na mojom zadočku, ktorý začal hladiť, žmoliť alebo drviť. No po chvíli ma zaň pevne chytil a vyšvihol si ma na seba. Hneď som mu aj nohy obmotal okolo pásu.

Odtiahli sme sa kvôli nedostatku vzduchu, čo Yoongi využil a rozbehol sa so mnou do jeho izby. Cestou som mu pokladal bozky na krk a sem tam sa na chvíľku prisal.

Netrvalo dlho a ocitol som sa na posteli. Yoongi stál predo mnou a celého si ma prezeral. Podopieral som sa rukami o posteľ, pery som mal stopercentne napuchnuté a vlhké, suknička vyhrnutá a tým mi odhaľovala veľkú časť stehna a aj moje krajky.

,,Bože, si dokonalý a sexy", zavrčal dominantným hlasom, ktorý mi nahnal zimomriavky. No hneď som sa postavil a začal som sa vyzliekať.

Yoongi sa posadil a pozoroval ma. Hneď ako som mal na sebe len krajky, otočil som sa Yoongimu chrbtom a stiahol som si ich dole. Samozrejme som sa zohol, aby som ho potrápil.

,,Ak neprestaneš, zajtra nebudeš vedieť kto si", zavrčal nadržane, na čo som sa napriamil a podyšiel som k nemu. Hneď som si aj kľakol medzi jeho nohy.

,,Takže sa môžem spoľahnúť na to, že si dneska pekne užijeme", uškrnul som sa naň, na čo som sa mu zadíval do očí. Úškrn mi venoval, samozrejme väčší a prikývol.

Usmial som sa a rozopol mu nohavice, ktoré ho pravdepodobne už tlačili. Vyzdvihol sa v pánvy, čím som mu mohol stiahnúť nohavice spolu s boxerkami.

Hneď na mňa vykukol jeho tvrdý a mokrí penis, žiadajúc o pozornosť. Rovno som ho aj uchopil pri koreni a pomaly som prešiel po celej jeho dĺžke. Tým som viac rozotrel jeho preejakulát a jeho hrdelní vzdych ma len viac povzbudil.

Vtisol som mu bozk na špičku a následne ju pohltil. Začal som ju rôzne sať a okusovať. Dráždil som ho jazýčkom, zatiaľ čo som sa mu pozeral do očí.

,,Strč si ho viac do pusinky", zavrčal a zaplietol si vlasy do mojích vlasov. Len som sa usmial a zobral som si väčšiu časť do pusinky. Aj sa mi skoro podarilo si zobrať celú jeho dĺžku. Pomaly si začínam zvykať.

Začal som po alým tempom. Pomaly som hlavou pohybol po celej jeho dĺžke. Rúčkou som ho dráždil pri koreni a guliach. Na to sa mi dostalo jeho zalapania po dychu.

Po nejakej dobe som si povedal, že je na čase mu dopriať uvoľnenie. Tým som začal hlavičkou pohybovať rýchlejšie a bral som si skoro celú jeho dĺžku.

,,Bože áno. Len tak ďalej baby boy", zavrčal a zatlačil mi hlavičku až ku jeho koreňu. Trochu som sa zadusil ale zotrval som to. Nebolo to až tak hrozné, no bolel ma z toho trochu krk.

Po chvíli ma nechal a tak som pokračoval v rýchlom tempe zatiaľ čo som si dopomáhal rúčkou. Snažil som sa ho dostať čo najbližšie k orgazmu, čo sa mi aj podarilo.

Yoongi mi rukou chytil hlavu a pánvou mi prirazil do pusinky. Trošku som sa zakuckal, no nefiešil som to. Hneď na to mi aj hrdlom začala stekať Yoongiho sladká nádielka. Keď sa mi celkom vystriekal do pusinky, odtiahol som sa a prehĺtol som zvyšok.

,,Lepší orgazmus som si ani nemohol priať", vyčerpane zamrmlal no takmer okamžite na to sa postavil z postele. Chytil ma pod ramenami a vyhodil ma na posteľ.

Dlho som nesedel. Hneď mi zatlačil na chrbát, čo som aj pochopil a tak som si ľahol na bruško. Nohy som mal pokrčené. Už som ich len od seba roztiahol a nehýbal sa. Však to bude aj moje poprvé.

,,Dokonalé", počul som Yoongiho povedať. No asi si to hovoril len pre seba, no aj tak som to počul a hneď aj sčervenal.

Nemusel som dlho čakať a u svojho vstupu som cítil jeho jazýček. Ztriaslo ma trochu no nebránil som sa. Veď prečo aj. Konečne pocítim to, o čom mi Jimin neustále bľabotal.

Yoongi mi jazýčkom dráždil vstup a neskôr doň aj vkĺzol. Zalapal som po dychu nad tým príjemným pocitom. No ale mne to aj tak nestačí.

Akonáhle som sa k nemu viac natiskol, pristála mi na zadočku silná rana. Sykol som ale aj zavzdychal. Áno, začína byť zo mňa masochista. Už to vidím, jak budem na tom závislí.

Po chvíli môjho dráždenia sa vo mne ocitli Yoongiho dva prsty. Začal s nimi pohybovať a rôzne ich od seba tozťahovať. Len som mu na to vzdychal a čakal na to najlepšie.

,,Už len chvíľku a pekne si spolu užijeme."

My babyboy /Yoonkook✔︎Where stories live. Discover now